מה הוא רוצה מאיתנו???

 

לסיוי היו שאלות נוקבות הקשורות בצילום שלה/שלנו. לי ברור, שאני לא הבנתי כלום ממה שאלדד רפאלי רצה מאיתנו… ועוד יותר ברור לי, שהתמונות שצילמתי על פי ההוראות שלו, צילום בעדשה רחבה ובמוד ידני תוך כדי "מגע" עם אובייקט הצילום, לא יענו על הדרישות שלו.

(התאהבתי בתמונות של האופנוען הזה, אל תספרו לאפחד…)

ובכל זאת, היתה זו חוויה מתקנת לחוויה הנוראית שעברנו בשוק הכרמל, בו האנשים כמעט רצחו אותנו, לא רק במבט.

 מחר יש לנו שעור שבו צריך להביא את תמונות שצילמנו ביפו בשבוע שעבר. הוא לא רוצה אותן מבולגנות אלא, "עומדות עומדות, שוכבות שוכבות" יש מישהו שיכול להסביר לי מה הכוונה???

 

התמונהה זו – עומדת, שוכבת או אלכסונית?

מגע, יש?

 יש!

 ופה?

יש לי זמן להחליט עד מחר איזה הן התמונות אני מביאה איתי. לא בטוחה שאצליח לישון הלילה מרוב בילבול

ואל תשכחו להגדיל, במיוחד את האופנוען.

 

33 תגובות ל-“מה הוא רוצה מאיתנו???

  1. ממש חמוד חחחחחחחחחחחחחחחחח
    ערב מלבלב מלא אור,

  2. מתה על המזיע בכפפות..
    תציגי מחר .

  3. הן דווקא ממש יפות!
    בחיי אני לא מבינה את שתיכן

  4. שכחתי
    לכתוב לך פעם הקודמת אז אכתוב עכשיו-רקע העלים מ ד ה י ם !!!!!

  5. רוקמת את חיי

    אהבתי את התמונות של האופנוען
    (בעיני הוא דוקא נראה טוב, בניגוד למה שכתבו בתגובות)

  6. תודה רוקמת
    שמחה שאהבת את התמונה, כי גם אני מאוד אוהבת אותה

  7. ראשית – האופנוען בצילום הראשון
    נראה כזה רומנטי…

  8. אופל כחול

    חחחחחחחח
    רק בשביל לצחוק ,היה שווה להכנס ולקרוא את הרשומה הנהדרת הזו .

  9. מה לא ככה???
    לעמוד, לשכב, מה זה פה?

  10. כל כך זול אצלך???
    ((-:

  11. תודה

  12. איזה כייף (-:
    עד מחר אני צריכה שבע תמונות ואני עדין לא החלטתי איזה…

  13. }{
    אני אקח את התמונה הזו לשעור מחר ואגיד שדוריתה דלוקה עליו

  14. התמונה הלפני אחרונה מטרידה
    ובזה כוחה. הכפפות האדומות האלה…זה נראה כמו מרחץ דמים…העיניים מחפשות לראות את הקורבן שיש לו בין הידיים…אם הייתה לך חבילת מצות ברקע זה היה מושלם ((:

  15. טוב…
    הרוב קובע, הוא זוכה לאהדה רבה פה בבלוגיה

  16. האמת?
    למרות שלא הצלחתי להבין את הדרישות שלו

  17. הוא שרירי..
    הוא הקסים אותי איך ישב על אופנועו בשלווה סטואית ובהה בים בשעת לילה

  18. תודה מותקית e
    ותודה נשמה על המחמאות, אבל אני לא בטוחה שהנשמה שלי תעזור לי הפעם ((-:

  19. זה לא אני
    זה הוא!

  20. גם הוא אהב את התמונה הראשונה
    יותר מכל אחרות

  21. רוקמת את חיי

    אהבתי גם את התמונה הראשונה
    מבין השתיים שכתבת כאן – בעיקר בגלל העיר הנראית ממנה – חגגיגה של צבעוניות.

  22. הראשונה שאהבת
    המורה התפלץ שהוא ראה אותה

  23. חחחחחחחחחחחח
    מותק את צריכה את אפולו לא אותי להסברים האלה

  24. ((-: עלילת הדם של שוק הפשפשים
    האיש הוא מתקן מערכות של כיריים גז לבתי קפה, מסעדות ושאר מיני

  25. חחחחחחחחחח
    הוא באילת!

  26. :-))))))))) אז אני לא אאמץ
    אותך בחלמוניות שישיה לך כח :-))))))))))

  27. ממי…
    גם אחרי מאמץ עילאי, יש לי כח לאפולו

  28. לא מגלה לאפחד אבל…
    האופנוען הזה הוא קצת דובי במראה לא כך? במשמעות הדובית השמנמנית. לילה טוב מותק.

  29. ד ו ר י ת ה

    תעמידי תשכיבי
    לי זה ממש לא משנה אני אוהבת אותן בכל מקרה((:

  30. אני מאוד אהבתי את התמונות 🙂
    באהבה

  31. ריש עלום השם

    אפשר להגדיל בשקל תשעים?…
    סתם, סתם אל תעני לי…

  32. חחחחחחחחחחחחחחחחחח
    יה מיפגרת הרגת אותי איזה קורעת את בכלל עם התגיות שלך רצחת אותי.

להשאיר תגובה

