גם ציריך יפה בסתו

 
את הדרך הביתה ביליתי בציריך
הגעתי לעיר מושלגת
 
 
היו לי בה 12 שעות להעביר בטרם אמשיך בטיסה הביתה
 
 עם הרכבת הפרברית הגעתי לעיר
מהתקרה בתחנה המרכזית השתפל לו אהיל מדהים
זו תחנת רכבת זו??
 
 
 
אז איך מבלים יום בעיר קפואה?
עורכים בה סיור מודרך .
 
בדרך לתחנת האוטובוס אני פוגשת את הסתו
 
 
  
 
 
 
 
 
וכסא שטבע בנהר.
לרגע שאלתי את עצמי, האם הוא טבע
או אולי הטביעו אותו
כמיצב אמנותי
 
 
 
 
 קצת שלג
 
 
 
 
גם עצים ערומים יכולים להיות יפים
 
  
הנה הוא הטרולי שאיתו סיירתנו בעיר
 
 
 (חלקן של התמונות צולמו מחלון האוטובוס המחומם)
 
 
  
 
  
 
 
 
מעגן הסירות הנמות את שנת החורף על שפת אגם ציריך
 
 
  האריה השואג של ציריך
 
 
 
 
חלונות ויטראג` של שאגל באחת מהקתדרלות של ציריך
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 עם סיום הסיור הלכתי לחפש ברבורים בנהר
 ושוב, לא עמדתי בפני הסתו
וצילמתי…
 
 
 
 
 
 
 
 
השחף הזה נראה קצת לא אמיתי
 
 
 
 
ברווזים
 
 
 
 
 
 
 
 
 הנה הם, הברבורים
 
 
את השחף עם מוטת הכנפיים היפיפיה הזו אני אוהבת למרות שהוא לא הכי חד
 
 
  מבט אחרון לעבר העיר
לפני שאני ממשיכה הביתה
לעבר הג`ט לט הבלתי נגמר…
 
 
19 תגובות ל-“גם ציריך יפה בסתו

  1. בררררררררר……
    אבל התמונות שלך חיממו אותי.

  2. ריש עלום השם

    תמונות יפות ומעוררות געגוע
    לתרבות,

  3. מממ מעוררת הפעלות ניצולת הזמן
    והיעילות שלך.. אני בטח הייתי מתכרבלת לי ולא יוצאת משדה התעופה ..

  4. פ נ ל ו פ ה

    הרווחת עוד שלוק של חו"ל
    וכמובן ברבורים

  5. תתחדשי על הרקע!
    העלים האלה מקסימים – עושים לי חם בלב.

  6. אופל כחול

    רקע נהדר
    אני כל כך אוהבת גווני השלכת ,נפלא

  7. }{
    איזה כייף שנהנית

  8. תודה e
    אפשר שיגמר מהסתו???

  9. כמעט

  10. כמובן שנהנתי
    אני כבר מדמיינת את קוסטא ריקה;-))))))

  11. ברח…
    הסתו כל יפה בעיני בכל מקום

  12. שבוע טוב גם לך, תודה

  13. הייתי שם בגיל 16 לאחרונה
    לא זכרתי כלום מהעיר

  14. להיות 12 שעות בשדה התעופה
    הייתי מתחרפנת לגמרי ((-:

  15. חוצלארץ קר מאוד היה זה…
    אומרים שז`נבה יותר יפה

  16. כן, היה קר מאוד
    הרגשתי איך נשמתי קופאת

  17. אחחח אחחח איזה יופי
    תודה יקירתי שצילמת עבורי והבאת תמונות משגעות

  18. יופי של צילומים
    סוף שבוע נפלא מלא אור חמימות ואהבה

  19. חחחחחחחחחח

כתיבת תגובה

