החשודה העיקרית

או,
דרישת שלום מהסתו בניו אינגלנד
 
כשפקחתי את עיני בבוקר הראשון שלי בקרלייל שליד בוסטון (הגעתי בלילה), פה אני מתארחת עכשו, ראיתי כתום בעיניים.
 
 
לא עמדתי בפיתוי ויצאתי לטיול רגלי ליד הבית, צילמתי בלי הכרה את הצבעים שהקיפו אותי.
 
 
 
 
 
 
בעודי מהלכת בתוך השלווה עוצרת לידי ניידת משטרה ממנה קופץ שוטר. אני בשלוותי הסטואית שאלתי אם קרה משהו, והוא… בתשובה אמריקאית קצרה הודיע לי שמישהו התקשר למשטרה ואמר שמישהי חשודה מהלכת בגן העדן שלהם, חודרת לפרטיות שלהם ומצלמת… כן, מצלמת כל עלה בקרלייל (פשע חמור ביותר).
 
 
 
 
 
 
 
אחרי תחקיר זריז נרגע השוטר הגדול והבלונדיני ושיחרר אותי להמשיך בטיול (נו טוב, חייכתי את החיוך הכובש שלי והחמתי לו על אמריקה היפה שלו ).
כמעט חברים, כמעט, הייתם צריכים לבוא לשחרר אותי בערבות.
 
 
 
 
 
 
 
{תה ורד הבר כבר שתיתם הבוקר?}
 

 

תגידו תודה לשוטר על שלא עצר אותי,  אחרת לא הייתם יכולים להנות מהמראות והצבעים.
 
 
(רצוי וכדאי להגדיל את התמונות בלחיצה עליהן)
 
 
