ניו יורק, ניו יורק

 
ניו יורק, אפשר לטייל בה לנצח
 
סנטרל פארק 
 
 
 
 
 
 
 
סיון, את עם עדשת המקרו שלך היית עושה מטעמים מהסנאי הזה… 
 

סימנים של סתו

כך נראית השקיעה מהפארק…

תחנת הרכבת המרכזית

הספריה העירונית

 השדרה החמישית

השתקפויות

טראמפ טאואר

קתדרלת סן פטריק 

 
מוזיאון גוגנהיים
 
פסטיבל רחוב בברוקלין
 
 
 
 
*
 
 
 
מוסיקת קאונטרי
 
 
 
 
וריקודים
 
 

מבט לילי אל העיר מגשר ברוקלין

*

אל תגלו לאף אחד, אבל למרות ההבדל הגדול, היא מזכירה לי בהרבה מובנים את תל אביב…

**

תמונות נוספות

 

18 תגובות ל-“ניו יורק, ניו יורק

  1. תענוג אמיתי…
    לא הייתי בניו יורק, כך שאין לי אלא לסמוך על דברייך ולנסוע לתל אביב ;-))

  2. מדהים!!
    יש לך כמה תמונות מקצועיות ביותר.

  3. צילומים קסומים..
    מאחלת שנת מסעות

  4. המצלמה מחזקת התבוננות..
    תהני לך שם .

  5. אופל כחול

    תמונות נפלאות
    חלק מהן מדהימות ממש .

  6. צילומים יפים
    מקרבים את ניו יורק לכאן(-:

  7. איש מול ים

    צילומים נפלאים

  8. הניו יורקים צוחקים עלי כשאני אומרת
    את זה…

  9. איש מול ים

    שיצחקו
    שיצחקו כמה שהם רוצים. זו העיר הכי דומה באופייה לתל אביב והעיר היחידה שהייתי מוכן לחיות בה,אבל אני לא מוכן.

  10. פ נ ל ו פ ה

    מקסים

  11. יפתי
    איזה תמונות משגעות!!

  12. תמונות נפלאות, תודה
    גמר חתימה טובה.

  13. תענוג לטייל איתך:)
    אני נהנית מכל רגע

  14. תמונות
    נפלאות. עשית לי להתגעגע יותר משאני במילא… 🙂

  15. נו..לא יכולתי להתאפק…עוד תמונה…
    ההשתקפות המדהימה במים גמרה אותי

  16. אוי..זה יפה !
    כולן מצאו חן בעיניי

  17. איזה קסם, התמונות של האנשים
    מזכירות לי את המחזמר " ברנשים וחתיכות " תהני מתוקה. מתגעגעת.

  18. מטוב עד רע

    מזמן כבר אמרתי וכתבתי…

להשאיר תגובה

