טעימות

 
 

קצת מפה וקצת משם
 
אני אחרי יומיים בושינגטון ובפילדלפיה וגם קצת ב"האמיש", ביומיים עברנו בשבע מדינות… ניו יורק, ניו ג`רסי, דלאוור, מרילנד, וושינגטון DC, וירג`יניה ופנסילבניה.
 
חלק גדול מהתמונות צולמו מהאוטובוס
 
 
גשר מעל לנהר הססקהנה
 
ושינגטון
 
 
 
 
הקפיטול
 
 
 
 
הגן הבוטני
 
 
כדורים למען איכות הסביבה (יאיר אנג`ל – אמן ישראלי)
 
 
טולוז לוטרק – המוזיאון לאמנות
 
 
הבית הלבן
 
*
מוזיאון השואה בו מצאתי את שמות המצילים של אימי בשואה
 
 
 
 
 
היכל הזכרון ואש התמיד
 
 
ותחשבו על זה…
 
 
האנדרטה לזכר מלחמת קוריאה
 
 
חייל אחד…
רגע מרגש בו עמדה לידי משפחה ובידם תמונת הדוד שלהם לפיו הוכן הפסל הזה באנדרטה (כולו על פי תמונות חיילים)
 
 
האנדרטה לזכר מלחמת ויטנאם
 
 
אובליסק וושינגטון (הגבוה בעולם)
 
 
עננים מעל לינקולן…
 
*
 
 
שדות חמניות בפנסילבניה
 
 
יפה בפנסילבניה
 
 
מפעל השוקולד "הרשי"
 
 
בעיר "הרשי" הפנסים בצורת "KISSES" משוקולד
 
 
אח, איזה יום מעונן ונפלא
 
 
שדות התירס של "לנקסטר" – פנסילבניה
 
האמיש
 
 
 
 
כבסים (קצת מזכיר את 100 שערים)
 
 
 
 
 
תחליף אופניים (כי אסור לרכוב על אופנים)
 
 
 כרכרות מהעיירה היהודית…
 
*
פילדלפיה
 
 
 
 
 
 
 
 פעמון החרות
 
 
 פסל מגן דוד מול המוזיאון היהודי
 
 
 אמדרטה לזכר יוני נתניהו
 
 
 
 וגם על זה כדאי לחשוב…
 
שבוע טוב
 
*
מתנצלת שאין לי זמן להגיב
16 תגובות ל-“טעימות

  1. הר הקסמים

    וואו אני בהלם!!!
    יאיר חבר טוב שלי, היה אצלי כל היום, הרגע יצא מכאן… הוא ימות כשהוא יראה את העבודה שלו אצלך בבלוג.

  2. אוי
    יקירתי איזה מראות….

  3. ריש עלום השם

    התמונות נפלאות
    המשיכי להנות אותנו עם המראות,

  4. טיול אנדרטאות…
    ולא ידעתי מה עשיתי ששלחתי אותך לאנדרטה ההיא.. עכשיו את חייבת לי וביחוד בלילה..

  5. 7 מדינות ביומיים !
    וואו זה המון.

  6. אופל כחול

    לנסוע ביומיים
    מספר זה של מדינות ,

  7. נראה שאת גומעת
    את ארצות הברית לרוויה

  8. עלווית מצויה

    רק אני
    לא מתפלאה שאת גומעת כאלו מרחקים?

  9. אישה ממקום אחר

    התמונה
    עם השמות במוזיאון עושה לי צמרמורת.

  10. אוי נכון, תיקנתי…
    העייפות וחוסר תשומת לב

  11. את מכירה אותי ((-:
    נשיקות, את חסרה לי פה

  12. שבע ארצות ביומיים?
    אמאאאאאא….

  13. גמר חתימה טובה ושבוע טוב לך

  14. אכן נראה שעשיתם את זה בריצה :-)))
    תמונות משגעות אהבתי במיוחד את אלה של פינסלווניה.

  15. מתי את נחה? שבוע טוב בובה

כתיבת תגובה

