בעקבות סיון והפרפרים

 

זנב סנונית

רק אחת מסוגלת לגרום לי לקום ביום שישי בשעה שמונה מהמיטה ולצאת אל החום הנוראי  – ס י ו ן

בשעה תשע התייצבתי כמ "חיילת טובה" בחוות הפרפרים בגבעת ברנר (מקום מאוד פופולרי בבלוגיה ), או בלשוני "סאונת הפרפרים" כבר שנים שאני עוברת לפחות שלוש פעמים בשבוע ליד גבעת ברנר, נכנסת מידי פעם למשתלה, אבל מעולם לא ידעתי שיש שם גם פרפרים, ולא חופשיים. איזה מזל שיש לי סיון, שהחליטה שהגיע הזמן לתרגל את המצלמה החדשה שלי ולעשות לי "שעור" בתוך סאונה!…

כמובן שלא היינו שם יחידים, היתה שם קבוצת צילום שהמדריכה שלהם צרחה כל הזמן בקול צורמני, "תראו את הפריים הזה… בואו לכאן, בואו לשם…" ויתרה מזאת, גם הציעה לנו להצטרף אליהם… להצעתה הנדיבה, סרבה סיון בנימוס ובשעט נפש קל.

ככה מצלם צלם רציני, יורד על הברכיים

גם אני יורדת על הברכיים לפעמים, אבל בטח לא עבור פרפרים…

נקבת לימונית האשחר משתלבת היטב ברקע

גם הדנאית

זחל של דנאית

זחל של…לא יודעת מה

הדנאיות מתמסרות בקלות

גם נקבות לימונית האשחר בסדר

אבל הזכרים הצהובים, לא נחים רגע קט

סיון עשתה אמבוש של כמעט שעתיים כדי לתפוס אותו מקרוב…

הנה ההסבר ל"סאונה"

"פלגי מים זורמים" ככה כתוב בברושור

זחל של לבנון צנון לפני פקיעה, ממש רואים את הכנפים

לבנין הצלף

ניסיתי לצלם גם פרח או שניים

עד כאן ביצועיה של המצלמה החדשה

חזרתי הביתה עייפה, סחוטה בעיקר רטובה

ותודה לסיוי האלופה שהביאתני עד הלום (אצלה תוכלו לראות תמונות מקרו נהדרות)

28 תגובות ל-“בעקבות סיון והפרפרים

  1. פ נ ל ו פ ה

    צילומים נהדרים
    אז יצאתן להתפרפר יא שובבות

  2. סאונה?
    ואני לתומי חשבתי שכולם רצים לשם כדי להימלט מהחום הגדול וכנראה יש שם מזגנים…

  3. אני שמחה שאת לא יורדת על הברכיים
    בשביל פרפרים….את לא יודעת איזה אסוציאציות קיבלתי מזה:)

  4. אופל כחול

    אחרי שחויתי את
    סאונת פארק אוטופיה ,כבר אדע מה מצפה לי בגבעת ברנר .האמת שחשבתי אתמול לבוא לשם וויתרתי בגלל החום ובגלל ניקוי הבית עם חובבת הצילום שלי .אבוא ביום פחות חם לשם .זו משתלה שאני אוהבת מאד בנוסף לסלונר .וברור שרק סיווש שלנו מסוגלת לדרבן אותך (קריצה) .פצצת מרץ מקסימה לא ?

  5. ככה את משמיצה אותי?
    :-)))))))

  6. לא ממש מבינה
    בעדשות וזומים. אבל בהחלט מבינה בזה שאני רואה תמונות מקסימות.

  7. מטוב עד רע

    מ ק ס י ם !

  8. רוקמת את חיי

    התחלה מבטיחה
    למצלמה החדשה.

  9. אישה ממקום אחר

    התמונות מרהיבות
    ועכשיו מתחיל לי לגרד בידיים.

  10. ואכן…
    חשווב מי עומד מאחורי המצלמה

  11. נו מהרצית?
    אני לא אהרוס את הברכיים שלי בשביל פרפרים… (-:

  12. ועם אהבת סיון (-:
    תודה ושבוע טוב

  13. הצלמים הרצינים (((-:
    יש לי בעיה מאוד רצינית לכן אני לא יכולה להשתייך לקבוצה

  14. אני חושבתשבזמן האחרון ההכנסות שלהם
    הוכפלו בגלל הבלוגיה של תפוז ((-:

  15. מזגנים, הצחקת אותי… (-:
    כל הזמן פינטזתי על המזגן באוטו…

  16. כן, אני ודעת איזה אסוציאציות (-;
    תלונה? חלילה לי

  17. ובכל זאת, חבל שלא באת
    היינו נפגשות ונהנות ביחד מהסאונה

  18. אני אוהבת אותך הכי בעולם
    ואם מגיע למישהו תודה זה רק לך

  19. החווה הזו ממש לידי, שני מטר מהבית
    כשאת מגיעה תודיעי!

  20. אני שמחה שהעלתי שחוק על שפתיך
    זה חשוב בימים אלה ((-:

  21. נו טוב…
    ישר הדמיון שלהם עבד שעות נוספות ((-:

  22. תודה לך רוקמת (-:

  23. יאללה, למה את מחכה???
    (-:

  24. כל מה שאני אזכור מהרשומה הזאת
    זה – לרדת על הברכיים חחחח

  25. הצחקת אותי מאד
    יורדת על הברכיים אההה?

  26. ברוכה
    הבאה למועדון הצלמים הרציניים.

  27. כל
    הכבוד על שילוב התחביב עם אהבת הטבע!

להשאיר תגובה

