צבעים וטעמים משוק הכרמל

 
אחרי שסיון סיפרה לכם על קורותינו בשוק
כמה תמונות אחרונות מהמצלמה הישנה שלי
שלבטח תהיה נדירה במחוזותי עכשו
 
 
 
 "נפגשנו בכניסה לשוק בצומת הרחובות שנקין – נחלת בינימין. מסתבר שזו פינת מפגש פופולרית לצלמים."
 
 
"בחלק מהמקרים נדרש שוחד בחירות :
 
 קנינו פיתות."
 
 
 
" קנינו לימונדה."
 
 
 
 
 
 
" הבחור קנה פרחים וגם תבלינים."
 
 
 
  
 
 
 
 
  
 
"מאוד נזהרנו לא לצלם אנשים…"
 
 ***
  
 
 "עברנו לנחלת בינימין."
 
 
"שם הרוכלים היו הרבה יותר סימפטיים" וגם מוכשרים
 
 
 
 
 
אצלי, נחלת בנימין היא תמציתה של המילה: 
 
 
 
 
 בדים!
 
(הסייפא הזו יתכן ותובן רק על ידי בני דורי )
 
 
*
הציטוטים כולם מהרשומה של סיוי
 
18 תגובות ל-“צבעים וטעמים משוק הכרמל

  1. אווירה של
    ריחות וטעמים.

  2. טיול בשוק עושה לי אפצ `ים,
    הצילומים כל כך יפים ומוחשיים שכמעט ברח לי אפצ `י .

  3. כל כך הצחקת אותי עכשיו
    כשנזכרתי במוכרת הלחם אללי אללי ההשודדת הקטנה…

  4. תמונות של שוק:)
    אני מאד אוהבת

  5. הצילומים
    של הבדים בהתחלה והשתיים בסוף.

  6. אופל כחול

    התמונה הראשונה נהדרת
    בצבעוניות שלה

  7. פ נ ל ו פ ה

    מלא תמונות שיכלו להיות
    פרסומת למרעננים של קיץ

  8. גם תינוקת כמוני
    מבינה את ה"בדים" ((:

  9. באמת חלק מהכיתוה
    היה נראה לי מוכר…

  10. בשלב זה המצלמה "הולאמה"
    על ידי הבן שלי

  11. לבריאות מותק, לבריאות ((-:

  12. לרגע חשבתי שהיא לעולם לא תחזיר
    לי את ידי…

  13. הלכנו ביחד
    צילמנו ביחד (-:

  14. בדים בדים…
    גמני אוהבת אותם, מזכירים לי את הימים של פעם

  15. מה שמשך לי את העין
    היתה הצבעוניות הזו…

  16. זה טוב שאת מבינה
    זה אומר שאני לא מאוד מאוד זקנה ((-:

  17. מזמן מזמן…
    נראה שכולנו פעם

  18. את זה אני אהיה מוכנה לעשות
    ביום קריר ונעים ולא בחוום והלחות המגעילים של הקיץ התלאביבי

כתיבת תגובה

