חופשת בנות

 
ביום שישי האחרון אספתי חברה וביחד נשאנו את פנינו ואת המכונית, צפונה לחברה ברמת הגולן.

את פיטפוטי הדרך שלנו ואת הצחוקים אני מניחה ששמעו כל הנוסעים לידינו למרות החלונות הסגורים והמזגן הפועל…

בדרך צפונה עברנו דרך בנימינה וביקרנו את אביטל,  ממנה, קיבלנו מגשי שוקולד להמתקת החופשה…

עלינו לרמה דרך אל חמה, דרך תלולה, יפיפיה ומפותלת שלא הפחידה אותי, נהגת השודים, אלא גרמה לי להנות יותר ויותר. 

התוכנית היתה לעצור בנקודות בדרך ולצלם, אבל החום גרם לנו להעדיף את המזגן ברכב וללא כל עצירה הגענו למושב נאות גולן. במקום הזה גרתי בימי צעירותי הנשכחים (מיד לאחר החתונה). הדבר החיובי היחיד הזכור לי מהמקום הוא מראה הכנרת עוצרת הנשימה ביופיה מחלונות הבית והמרפסת.

גם היום המראה עוצר נשימה, בגלל הראות הגרועה לא צילמתי ולו גם תמונה אחת.

מזג האויר במקום נפלא, ואחרי החום הגדול שבדרך, התיישבנו לנו בחצר עם כוס קפה ו… השוקולדים של אביטל. אני כבר מכירה אותם, אבל אנחות העונג של חברותי נשמעו בכל רחבי הרמה.

לקראת ערב ירדנו לחמת גדר לטבול במים החמימים, שביחד עם קרירות האויר היו שילוב מנצח.

המקום המה אנשים ואורות מרצדים על פני המים  

 

 

מצאנו לנו מקום נוח ליד המפלים

 

 

שהיו מלאים באנשים  וילדים

 אפילו את בודהה מצאנו שם…

בשעה אחת עשרה, עזבנו את המקום, שהיה כבר כמעט ריק 

 

 

 

 נשפכנו למיטה סחוטות ועם תוכניות למכביר ליום הבא…

כמו תמיד, תוכניות הן בסיס לשינויים… כשהתעוררנו, התיישבנו לקפה של בוקר לפני יציאה לטיול בסביבה. לקראת ערב, מצאנו עצמינו, עדין, יושבות, מפטפטות, צוחקות, שותות קפה ואוכלות שוקולדים באויר המדהים של הרמה.

קפה, פטפוטים ושוקולד הם מתכון מנצח לחופשת בנות!

 

*

כל התמונות צולמו בחשכה וללא פלאש

29 תגובות ל-“חופשת בנות

  1. וואי איזה כיף….
    איך אני מצטערת שבסוף לא נפגשנו 😦

  2. אוי איזה כיף
    והתמונות יקירתי. עשית לי חשק לסוף שבוע עם בעלי, נראה מה יהיה 🙂

  3. איזה צילומים מרהיבים,
    וכל זה עוד לפני המצלמה החדשה….

  4. הר הקסמים

    איזה יופי של תמונות!
    איך יוצא לך ככה בלי פלש?

  5. אךךך
    כמה מתאים להגיע לרמה..

  6. יכלנו
    להפגש בצפון(-*

  7. כיף חיים !
    התמונות נהדרות, אהבתי גם את בודהה – הרעיון שיעשע אותי :-))

  8. היה באמת כייף
    וזה כייף שרק בנות יודעות לעשות…

  9. 🙂 נקרא מאוד משעשע
    אהבתי וגם את השוקולדים

  10. כיף כיף כיף!
    ונראה לי שנסענו באותו כביש ממש – לא באותו יום:)

  11. היי מותקית }{
    מקווה שאת מרגישה כבר יותר טוב

  12. נכון…
    את זוכרת שדיברנו פעם על חופשה אצל שחף בצימר?

  13. תמיד יש פעם נוספת יקירה }{
    אנחנו נתראה!

  14. חשבתי שעשיתי לך כייף
    לחופשה איתי ((-;

  15. (-:
    בנתיים לומדים אתהחדשה

  16. ישנן בנות ישנן בנות (-:
    יש לי מצלמה רגישה מאוד לאור

  17. הוא היה כל כך שקוע בעצמו
    שבכלל לא ראה מה קורה מסביבו (-:

  18. סעי ממי… הרמה מחכה לך

  19. שמת לב שהמתכונת הזו
    של התפספס אחת לשניה חוזרת אצלינו באופן קבוע?!

  20. היינו בלילה וזה יתרון נהדר
    בגלל מזג האויר הנהדר שהיה

  21. אם תגיע לבנימינה
    אני בטוחה שיכבדו אותך ((-:

  22. אנחנו
    חייבות להפגש באבו גוש……………..הכל התחיל שם.

  23. אני לא יודעת
    למה אנשים מתרגשים מתמונות גרעיניות.

  24. אם נתחיל בכל מחדש באבו גוש
    אני עלולה לפספס את האפולו

  25. אני לא מתרגשת
    שמתי אותן כי אהבתי אותן ((-:

  26. יופי של טיול
    יופי של תמונות.. אפילו את בודהה צילמת:))

  27. פ נ ל ו פ ה

    איזה כיףףףףףףףףףףףףףףף
    ממש כיף

  28. מקסיייים
    אין עליך בתאורי זימה והנאה

כתיבת תגובה

