סוּג שֶׁל אַהֲבָה

 
 
 
 
                                                                                   חג האהבה

 

חָרְתוּ יְצָרִים עַל קִיר

אֲהָבוֹת קִצְרוֹת יָמִים

אֶל מִטָּה הֻתְּכוּ

גּוּפִים

נִמְסְכוּ בִּסְדִינִים

נִמְשְׁחוּ בְּזֵעַת הֲנָאָתָם

וְתַמּוּ

קָפֶה  בְּמִשְׁקְעֵי

שָׁחֹר בְּלִי סֻכָּר

 

 

 

 

 

16.8.08

  

32 תגובות ל-“סוּג שֶׁל אַהֲבָה

  1. אולי
    עץ בלי שורשים, נהר בלי גדות, אהבה בלי התחיבות,זכרון בלי זוכרים הכל נכון אבל לשם מה?

  2. במשקעי קפה שחור
    בלי סוכר :-))) חייכת אותי

  3. מתוקה שלי , המון אהבה סביבך
    ובתוכך והדובי שממעל, וזו החדשה גם לה יש קיום מיוחד , קבלי חיבוק ולא של נחמה אלא של אהבה.

  4. איש מול ים

    רווה
    רווה נחת מן השיר היפהפה הזה הממצה את עלילות הפלשס ומשכביה

  5. זו רק משיכה מינית
    לא אהבה

  6. נקודה עם פסים

    סוג של…
    נשמע כמו זוג של…

  7. רוקמת את חיי

    אין אהבה אחת דומה לאחרת
    והעיקר שטוב לך עם זאת שכעת,

  8. אין עלייך במילות אהבה:)
    אוהבת את האהבה שלך

  9. חברתי הילה אומרת
    שמילים באות ממקום של כאב

  10. מילא שחור בלי סוכר…
    אבל יש מצב לעוגה?

  11. אין לי היסוסים!
    טוב לי

  12. את יודעת לרדת לסוף דעתי (-:
    תודה יקירתי

  13. תודה מותק

  14. גם זה סוג של אהבה…
    וטוב לי איתה

  15. (-:
    כן, אנהנו גם זוג של אהבה

  16. ממש טוב לי
    זה בא לי בזמן הנכון

  17. תודה יקירה }{
    לפעמים יוצאות לי מילים

  18. מיותר לגמרי בגיל הגבורות שלנו..
    להגיד, רק!!! על משהו..

  19. המילים שלי באות
    ממקום של אושר

  20. חחחח
    בדיוק כמו לורי

  21. מי ביקש היסוסים…
    זה לא נאמר בנו נו נו..

  22. אני רווה נחת מזו האהבה (-:
    היא בהחלט מיטיבה איתי

  23. תודה (-:
    קפה זה תמיד משהו טוב

  24. אני מאוד שמחה עם האהבה הזו
    וטוב לי בה ובמגדנות שלה…

  25. זה סוג של אהבה
    שמחה

  26. את שמחה שהתחייכת…
    את גם יודעת למה

  27. אופל כחול

    סיווי לקחה לי
    המילים -האסוציאציה על משקעי קפה שחור . . .ועל . . .

  28. ואולי זה הניקוד..

  29. פ נ ל ו פ ה

    אין…
    אין סוכר בקפה ובכל זאת הוא טוב ומעורר

  30. בדיקה נוספת מעלה שזו לא הסיבה…
    נסי בלי ו החיבור אולי זה העיניין.

  31. מקווה שאני מבינה את הההיסוסים..
    לטעמי ישכול מיני "אהבות" וזו שהיצר בבסיסה .. כשהי חוזרת ונישנת נוצרת מסגרת אהבה מהסוג הזה..

כתיבת תגובה

