בלי מילים

צולם ברחוב החשמונאים בתל-אביב

 

הגיע אלי במייל

35 תגובות ל-“בלי מילים

  1. ואוו!

  2. מה זה ? איזה פחד מוות.

  3. אופל כחול

    תפיסה צילומית
    מעולה

  4. השאלה
    האם למישהוא היה האומץ לבדוק מה בפח?….

  5. חחחחחח
    טוב בסדר שיארזו אותי כמו שצריך אין בעיה

  6. אלליי!!!
    ומה יעשה מי שמתגורר בירושלים?

  7. אהה מצוין
    עכשיו רק צריך להרוג מישהו:)

  8. זה מה ששולחים לך באימייל ?
    ברררר … זה מזכיר לי שהחיים קצרים….

  9. וואי
    זה משאיר בהלם.

  10. בררר, מה זה?

  11. ויטרוביוס

    אני חושב שמדובר
    בסך הכל בגופות של פרות – וזאת על פי הכתוב בשורה התחתונה "לפניות בדבר הפרה…"

  12. איכס….
    באמת שיא הגועל…

  13. איש מול ים

    ווי אבל חסכוני
    והנה המעונין לא להעניק רווחים לחברה קדישא, יכול להגיע לרחוב החמשונאים ולפתור את העיה.

  14. זה אמיתי?
    אולי הכוונה לפגרים של חיות

  15. זה ישראל! ((-:

  16. תראי
    ת`גופה שלך ((-:

  17. ממש כל הכבוד למי שם ליבו לזה…
    שבת נפלאה לך

  18. אני לא חושבת שהייתי פותחת אותו
    בכל מקרה…

  19. אין בעיה
    אני אבדוק שארזו כמו שצריך ((-:

  20. יסע עד לתל אביב
    עם חתולה ארוזה (-:

  21. יש לך מועמד???
    (((-:

  22. הגופות לסל
    וחסל ((-:

  23. כל הכבוד לחד העין
    אני בטח לא הייתי רואה את זה

  24. כשאהיה בתל אביב
    אני אלך לשם לראות במו עיני

  25. טעויות
    שעדיף שלא יחזרו עליהן….

  26. ראית מה זה…
    לנו לא נותר לקחת את

  27. יש להניח, אבל בכל זאת…
    הקונוטציה

  28. יצא לך חרוז!:-D
    רוצה שנכתוב הייקו על זה? חח..

  29. איש מול ים

    :-)))))))))))))))))))))))))))))))))

  30. חחחח
    חתולה דרוסה

  31. מקסים!
    או שמא… מחריד:-(

  32. חחחחח
    פרות רועות בשדות תל אביב

  33. פ נ ל ו פ ה

    כן גמני קבלתי במייל, תודה
    אבל אני כבר זרקתי ת`גופה

  34. ננסה… (-:

כתיבת תגובה

