איך צילמתי אנשים והשתקפויות

 
בבוקר הכייף שלי בנמל גיליתי שאני נוהגת לפי עצותיה המחכימות של דומי 
 
*
 כאן צילמתי מבלי שהאיש הרגיש
 
 
 
 
כאן עשיתי עצמי מצלמת את ההשתקפות, מה שהיה נכון בחלקו
 
 
 
 
 
 
גם כאן צילמתי את ההשתקפות במראה…
כי ברגע שכיוונתי אליהם האיש נעץ בו מבט זועף
(אם תסתכלו טוב תבינו גם למה… )
 
 
 
 
 מהאיש הזה ביקשתי רשות
 
 
 
נמל תל אביב
 
6.8.08
 
 
האלבום כולו למעוניינים
 
28 תגובות ל-“איך צילמתי אנשים והשתקפויות

  1. תודה על ה"נוף"… חברה
    העליון "חבל"ז" אמיתי.

  2. ההשתקפויות יפהפיות..
    בדיוק כמו שאני אוהבת.

  3. התאהבתי…
    קשות בתמונה השניה

  4. ויטרוביוס

    התמונה האחרונה
    מביעה קיץ ושלווה 🙂

  5. פ נ ל ו פ ה

    מאד יפה יקירה
    ממש צילומים יפים

  6. איזה
    כייף לקרוא!!!

  7. איזה יופי!
    הן נהדרות!

  8. אופל כחול

    אהבתי
    הקימפוז הנהדר פה בגלל הולכת העין בחלק השמאלי

  9. :-)))
    הכי אני אוהבת את הלעשות את עצמנו, נראה אם יצליח לי בפעם הבאה;-)

  10. כל כך אהבתי , זה מרענן
    להביט בתמונות האלו, כמו לשתות למונענע ברד באוגוסט.

  11. איזו השקעה ואיזה יופי
    הצצתי באלבום והירוקים כל כך רעננים, מקסים וחיבוק

  12. מזמן הגעתי
    למסקנה, שמכיוון שאני לא פאפארצי או צלם עיתונות עדיף לי לצלם אנשים מקדימה ומקרוב ואם הם לא רוצים, אז גם אני לא רוצה לצלם אותם.

  13. איש מול ים

    רעיון מעולה
    רעיון מעולה לספק גישה לאלבום המלא.

  14. נכון ((-:

  15. תודה יקירתי
    איזה כייף לראות אותך אצלי

  16. רואים שיש לך חשיבה לירית
    ((-:

  17. ברור…
    רק מהרגליים!

  18. תודה
    אני מתה על הים

  19. את מהווה השראה לכולנו פה
    לכל מי שמצלם פה בבלוג

  20. זה כל כך יפה איך כל אחד
    מתחבר לתמונה אחרת

  21. כמו שאמרה פנלופה
    כשמצלמים ליד הים

  22. את מותק חייבת לתרגל הרבה
    על זה

  23. המרענן של הקיץ ((-:
    תודה טלי

  24. תו
    דה

  25. גמני לא פאפרצ`י ((-:
    ואני מעדיפה לצם מהחזית

  26. תודה (-:
    סל מחמאות נאה הבאת לי

  27. לא
    יכולה לחשוב על מילים יותר נעימות מאלה לשמוע.

  28. }{ זה שלך ובזכות!

להשאיר תגובה

