בוקר בנמל תל אביב…

 
כהמשך לרשומה הקודמת שלי… אחרי שהגוף שלנו מתקשר מצוין,  אפשר להתחיל לחוות גם דברים אחרים.
 
אתמול נפגשנו בנמל תל אביב. 
עד שהאיש הגיע הסתובבתי מעט בחלק הצפוני של הנמל וצילמתי.
 
 
רוב בתי הקפה היו עדין ריקים…
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
חוג רוכבי אופנים
 
 
מנוחת "הלוחם"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
רומנטיקה ברגלים יחפות
 
 
 
מתחילים לראות  תנועה (אמהות בנמל…)
 
לכשהגיע "האפולו" הסתובבנו מעט "בבית בנמל" וכמובן נכנס
ו לחנות המין הנשית
"SISTERS" אביזרי מין לא עושים לי את זה… הדבר שהכי הדליק אותי שם היתה דווקא מברשת שיער רוטטת
 
משם, הלכנו לאכול דגים ב"שצופק" אם אתם לא מחפשים מסעדה של פלצנים, ששמה לכם שלושה שרימפסים בצלחת, זו המסעדה האולטימטיבית לדגים ומאכלי ים.
"שצ`ופק היא אחת ממסעדות הפורמולה החמות בעיר. תמורת מחיר המנה העיקרית, (דגים בתנור, מטוגנים או פירות ים), מגישים לכם לשולחן סלטים טריים קטנים וחמודים עד דלא ידע."
אחרי הסלטים ללא הפסק והסודה, קיבלנו צלחות עמוסות קלמרי (לו) ושרימפס בשמנת (לי) שקשה היה לגמור אותם. הטעם עדין איתי.
 
היה יום של כייף, אבל את הפעם הבאה אני רוצה שוב במיטה…   
30 תגובות ל-“בוקר בנמל תל אביב…

  1. חחחחח
    אוי איזה צילומים יפיפיים מותק שלי הראשון בכלל הורס ויש גם את זה עם הכריות ובכלל.

  2. עלווית מצויה

    אין כמוך:)

  3. אופל כחול

    הקימפוז
    בתמונה הזו מעולה

  4. תמונות נהדרות
    וכדי להבין אני צריכה כנראה לקרוא קודם את הפוסט שלפניי…

  5. נעים לקרוא שנעים:)
    תמונות יפות אהבתי במיוחד את זו של החבל ואת זו של המעקה ליד הים.

  6. אולי… (-;

  7. תודה נשמה…
    בהחלט היה לי כייף לצלם הפעם

  8. ((-:
    אני פושטקית???

  9. הרגליים היחפות מחוברות לאפולו?

  10. תודה (-:
    טוב לי מאוד

  11. אין ספק שלכל דבר היתרונות שלו…
    ולגבינו

  12. תודה על סל המחמאות (-:
    למה נכנסתי לאחיות?

  13. אולי… מי יודע (-;
    תודה יקירה

  14. אפשר להנות מהרשומה
    גם בלי לקרוא את הקודמת…

  15. פ נ ל ו פ ה

    דל?
    למה דל למה?..

  16. לא… את רגלי האפולו אפשר לראות
    כאן

  17. אם יהא לי זמן לכך….
    את זוכרת את זה שהייתי אמורה לראיין ?……

  18. מחכה לראות…
    ומחכה גם לקרוא את הרעיון

  19. גם לי נעים שנעים ((-:
    לילה טוב יקירתי

  20. אני ידעתי שיהיה נעים
    כי האיש הוא איש נעים

  21. אולי תביאי לנו לראות
    ולהחליט אם התמונות טובות או לא…

  22. איזה כייף לראות לך (-:

  23. הצילום
    הרביעי וזה של החבל משגעים!!!

  24. קדחת צהובה

    נעים לדעת שנעים
    גם בחוץ וגם בפנים.

  25. איש מול ים

    נלקח לטיול בנמל
    את אמן! אין ספק!

  26. זה שאפשרגם לשבת ולאכול שרימפס בנמל
    זה אחלה אבל גם אני לא מחליפה את החלל הפרטי שלי עם הנרות וגביש המלח המואר והחדש..

  27. גם אני טיילתי השבוע
    אבל אין מה להשוות את תמונותיי עם תמונותייך….

  28. את מתכוונת להביא גם תמונות מהפעם
    הבאה?שובבית שכמותך.

  29. פ נ ל ו פ ה

    תמונות מעולות
    וזו של החבל בטבעת החלודה הכי תפסה אותי…

כתיבת תגובה

