אין כמו יפו?

 
 להגדלת ההנאה, ליחצו על התמונות

את הסיור ביפו התחלנו בכיכר השעון

 

 

 ולא, זו לא תמונה מיוון

 עלינו לאורך הטיילת

זהירות – יֶרִים (ע"ע שייקה אופיר)

 

בואך הכנסיה

בין קודש לחול (רק אם תגדילו תבינו…)

 דרך הסמטאות

 

אל הנמל

 

חיפה או יפו?

סגרו את הים

אנחנו בדרך חזרה לאוטו

אם הוא נראה לכם מוכר, תציצו פה תבינו מאיפה…

סופשבוע רגוע חבריילאך

 

36 תגובות ל-“אין כמו יפו?

  1. ליידי סנו המקורית

    אין כמו יפו בימים ……………..
    סוף שבוע נעים באהבה מכל החבורה

  2. קדחת צהובה

    התמונות עולות פה לאט אבל
    שווה לחכות הן

  3. פנינת המטבח

    תמונות נהדרות… שבוע הבא אני אמורה
    לבקר בה, אין ספק שהגברת לי את החשק….

  4. הר הקסמים

    צילומים נפלאים!
    פתיחה נהדרת לבוקר:-))

  5. :-))
    ולא סיפרת להם על דר לק כי לא צילמנו את הטיפטופים?

  6. צילומים יפהפיים!!!
    רשפים, העלית פה את הרף ((:

  7. אולי תתפלאי…
    אבל את יודעת איזו תמונה כבשה את לבי ?

  8. ידעתי!
    זו פעם שניה שאנחנו מתפספסות (זוכרת-אבו גוש)

  9. שיר השמש על המיים…
    יותר ויותר מסתבר לי שצילום לא מדיום שעושה לי את זה..

  10. זוהי יפו, ילדה, זוהי יפו, שזורמת
    כמו יין בדם

  11. איש מול ים

    אני
    אני לצילומייך מזמור!

  12. יופי של תמונות
    יצאו לך מהסיור

  13. יש שם גם שתי תערוכות צילום
    אחת של רובינגר וקורן בבית עמיעד בשוק הפישפשים

  14. יפו תמיד מצטלמת יפה
    ועם הכשרון שלך התמונות יצאו נהדר

  15. הרשי לי לצטט:
    "יפו העתיקה היא ראתה הכל כבר בחייה,

  16. אופל כחול

    סדרה
    יפה של יפו ,שיקפת אותה נהדר.

  17. תודה תודה
    את משמחת אותי דרלינג

  18. זה בגללך!
    בגלל שלא צילמת את היד שלי

  19. תודה קוסמת
    כשאני מסתכלת על התמונות עכשו

  20. עדיף לקראתהערב כשלא חם
    כל כך

  21. היה יום חם ובוהק
    ואני חששתי שאף תמונה לא תצליח לי בגלל האור הזה

  22. אין כמו יפו בלילות!
    כי ביום כל כך חם שאפשר פשוט להינמס…

  23. למה שאתפלא???
    השתקפויות יש בהן תמיד קסם

  24. (-:
    אנחנו צריכות לתאם יקירתי

  25. לא חייב לעשות את זה לכל אחד
    חלק מהאהבה לי לצילום הוא לנסות לנתק את הדברים מהקשרם בצילום…

  26. יפו של היום היא לא יפו של פעם
    היא הרבה יוצר אנמית…

  27. אני למחמאותיך
    תודה

  28. נכון שהוא נהדר הכומר הזה…
    שיושב בתוך הכנסיה מאחורי לפטופ

  29. אולי נלך במיוחד
    היינו כל כך שפוכות מהיום הזה

  30. תודה סמדרי (-:
    שבת קרירה לך

  31. איזה כייף שחזרת ((-:
    כמה שימחת אותי כשראיתי את הניק שלך

  32. מה שאומר שצדק מי שאמר
    שהעיקר בצילום זה האדם והעין ומה שהיא רואה (:

  33. אני עוד אאמין בזה בסוף (-;
    }{

  34. אין בשוק כזו גלידה )-:
    מקווה שנמצא תחליף הולם…

  35. אני מאוד שמחה
    להערות שלכם מומחי הצילום בבלוגיה

  36. :-))))
    אל תדאגי מותק תהיה לך הזדמנות לתיקון כשנתבשל בשוק :-))))

להשאיר תגובה

