מבעד לשבכה

 
ארבע שהן אחת
 
 
 
 
 
נווה צדק
 
יולי 2008
 

32 תגובות ל-“מבעד לשבכה

  1. אהבתי פשוט ומקסים:)יום קסום לך

  2. הר הקסמים

    חלומי:-)
    אני רק שגם לך יש פטיש חלונות ודלתות…

  3. פ נ ל ו פ ה

    הכי נגע לי
    הירוק מול החום

  4. ריש עלום השם

    נפלאאאאא…
    ובטון יותר רציני,

  5. מותק
    הן מוכרות לי מאיזה מקום 😉

  6. יוווווו איך יצאו לך כאלה תמונות
    יפות….ועם צללית !!

  7. צילומים ממש ממש יפים
    בשבוע הבא אני בתל-אביב – מגרה אותי לראות את האורגינל

  8. רגע
    רגע רגע….מה זה המסגרות הנהדרות האלה…..?

  9. אופל כחול

    סדרה נהדרת
    מאד אוהבת להביט דרך גדרות ,שערים ,סבכות .

  10. פינה קסומה

  11. ד ו ר י ת ה

    אחת אחת
    נ ה ד ר ו ת((:

  12. אותו מבט
    וכל פעם שמים לב לפרט אחר

  13. ZOOMIN ניפלא
    אז מה.. הקורס התחיל – איזה כיף

  14. אכן… (-:

  15. תודה יקירה
    על המסגרות את יכולה לקרוא בתגובה שלי לאופל

  16. תודה יקירה
    זה במסגרת הקורס… עומק פריים, מיקוד וכל מיני כאלה..

  17. תודה מתוקתי…
    אבל זה מה זה מתסכל…

  18. ריש עלום השם

    מסירה אישית…

  19. אופל כחול

    לגבי התוכנה
    הזו ,יש לי אותה ,קיבלתי בזמנו ממיקה שלנו .אך אני לא מוצאת את האופציה הזו של המסגרת .כשתהיי פנויה ובביתך ,אשמח אם תוכלי להדריך אותי היכן האופציה של מסגרת יפה זו .חיפשתי כעת ולא מצאתי.

  20. אחלה

  21. בסדר גמור… בכייף
    גם אני קיבלתי אותה ממיקה

  22. ארם מזג האויר יאפשר
    זה מה שנעשה…

  23. לא, לא פוטושופ

  24. תודה (-:
    לכי לטייל בנווה צדק

  25. איך יצאו?
    לחצתי על כפתור הצילום

  26. מעניין מאיפה הם מוכרים לך (-;
    אחרי השעור חשבתי שהביחד שלהם

  27. תודה רישק`ה
    שימחת אותי עם התגובה שלך

  28. גמני אהבתי את הניגודים האלה…
    פינות חמד נסתרות

  29. אני אוהבת לצלם מבין…
    אכן (-:

  30. תודה לך רוני (-:

  31. מותק…
    עם המצלמה המעפנה שלי דה בהחלט הישג

להשאיר תגובה

