21 שאלות – הבלוגיה בת חמש, מזל טוב!

 

1) איך אתם בוחרים את הרעיונות לרשומות (ממה שקורה, ממה שבלב)?

 

 אני לא בוחרת, החיים בוחרים עבורי.

 

2) מה ההפסקה הכי גדולה שעשיתם בין רשומות ולמה?

 

 בין שבוע לשבועיים. עייפות החומר…

 

3) כל כמה זמן אתם כותבים רשומה?

 

 בין פעם לפעמים בשבוע, זה נראה לי קצב טוב. לעיתים מבעבעים נושאים ויוצאים בתדירות גבוהה יותר.

 

4) כמה פעמים כבר פרסמתם שאתם סוגרים את הבלוג ויוצאים לחופשה? ומה גרם לכם לחזור על עקבותיכם?

 

 אף פעם. פעם אחת העולם שלי התהפך, והייתי צריכה להתעשת ולחשוב מה עושים, לקחתי חופשה עד שנרגעתי ושבתי.

 

5) אילו סוגי בלוגים אתם קוראים?

 

 בלוגים של אנשים בני גילי פלוס מינוס. בלוגים שמצליחים להכנס לי לנשמה, שאני מרגישה את האדם דרכם.

 

6) האם פרסמו פעם רשומה שלכם בעמוד הבית ולא הבנתם למה?

 

 כן, מספר פעמים.

  

7) איזו רשומה שלכם הייתה צריכה להתפרסם, אך לדעתכם פוספסה?

 

 הרהורים על אושר.

 

8) מה התגובה הכי מצחיקה שקיבלתם בבלוג?

 

 האשימו אותי שגנבתי את השיר של עצמי…  בכל מקרה מחקתי תגובות שלא היו מן העיניין.

 

9) אם הבלוג שלכם היה חיה – איזו חיה הוא היה?

 

 חתו
ל פרסי.

 

10) אם יכולתם לשנות את שם המשתמש שלכם – למה הייתם הופכים אותו?

 

 הייתי עוברת לשם שלי, לפחות בבלוג הזה.

 

11) מה יותר מעצבן – שיר בתחילת בלוג או שהעכבר הופך לאיזה תינוק מתגלגל? נמקו!

 

 שניהם מאוסים בעיני באותה מידה, כולל המפלים למיניהם. אני מקבלת חררה כאני נכנסת לבלוג כזה ובורחת כל עוד נפשי בי.

 

12) אם הבלוג שלכם היה מישהו מפורסם – מי זה היה?

 

 הבלוג שלי הוא אני, ואין לי צורך שיהיה מישהו אחר, מפורסם יותר או פחות.

 

13) האם שקלתם לאיים פעם בתביעה על בלוגר מסוים? – ספרו לנו!

 

 רק פעם אחת, אבל עבר לי מהר… (סיפור רונה למי שלא מכיר).

 

14) האם איימו לתבוע אתכם? איך הכל נגמר?

 

 לא.

 

15) מה אתם מעדיפים – הרבה טוקבקים ומעט צפיות – או המון צפיות ומעט תגובות? – למה?

 

 חשוב לי מי המגיב לי יותר מסתם עשרות תגובות… שמחה שנכנסים וקוראים, גם אם לא מגיבים. המינון של התגובות שאני מקבלת מאוד מתאים לי, לא רוצה להיות עובדת בבלוגיה… רוצה להמשיך להרגיש שכייף לי, וזה לא הופך להיות לנטל עבורי.

 

16) פרסמתם פעם רשומה שאתם מצטערים עליה? למה?

 

 לא.

 

17) איזו עצה (אחת) הייתם נותנים לבלוגר מתחיל?

 

 תכתוב את עצמך, אל תתייפיף, אל תנסה לכתוב בצורה שנדמה לך שרוצים שתכתוב. אל תהיה אובססיבי ותכתוב שלוש רשומות ביום, זה מעייף. מצא לך את הקצב שלך (לדעתי,בין פעם לשלוש בשבוע).

 

18) אם לא היו בלוגים – הייתם כותבים… (יומן, ספר, בעיתון…)?

 

 בוודאי. תמיד כתבתי בפורומים, כתבתי לעצמי, כתבתי יומן, כותבת שירה. יש בי את הצורך לכתוב. הכתיבה בחלקה הגדול מהווה סוג של תרפיה עבורי.

 

19) אם לא היו קוראים לבלוג – בלוג – איך היו קוראים לו?

 

 טיול בין מילים.

 

20) מי יודע שיש לכם בלוג – ולמי בחיים לא תספרו?

 

 כמעט כולם יודעים, לא מסתירה. פעם לא רציתי שהאישה של הדובי תדע, היום כבר לא איכפת לי.

 

21) מה אתם מאחלים לבלוגיה ליום הולדתה ה – 5?

 

 שתתחיל סופסוף לתפקד כמו שצריך, בלי תקלות וללא פיצ`רים מיותרים. שינתן לנו מענה אמיתי לבעיות של הבלוגיה ולא רק כוונות טובות…

 

 

יום הולדת שמח לך בלוגיה.

 

  

21 תגובות ל-“21 שאלות – הבלוגיה בת חמש, מזל טוב!

  1. כל פעם מחדש לומדת עלייך
    עוד ועוד.

  2. הר הקסמים

    הרהורים על אושר
    זו באמת רשומה נהדרת.

  3. מטר שמונים

    תשובות פשוטות ואמיתיות
    ערב נעים

  4. הסיפור של רונה הביא אותי אלייך
    הזוי מאד הוא היה

  5. ד ו ר י ת ה

    היפה שלי
    כמו שהיא((:

  6. אני לא מתכננת למלא את הרשומה הזו
    אבל אני אוהבת אותך כמו שאת 🙂

  7. כל כך אוהבת
    לקרוא אותך, ותמיד מצליחה לגלות עוד

  8. אהבתי את תשובה 17 לבלוגר המתחיל
    זה מתאים גם לחיים (:

  9. תודה לך דומינק`ה }{

  10. תשבות שהן אני (-:
    אני לא מסבכת את החיים יותר מידי

  11. נכון… זה היה הזוי לחלוטין ((-:
    אם זה הביא אותך אלי, כבר היה שווה (-;

  12. את יודעת שאני לא יכולה הסתתר
    אני תמיד אהיה אני

  13. לא צריך מותק
    גמני אוהבת אותך כמות שאת

  14. מה גילית שלא ידעת עדין?
    אני הרי שמה הכל על השולחן (-:

  15. תודה אופל
    אני לא יכולה לענות אחרת…

  16. על השאלה ה- 22 ((-:
    מזל טוב גם לך אמץ

  17. תודה (-:
    גם אם הייתי מתאמצת לא היו לי תשובות אחרות

  18. תודה יקירה e
    אני מי שאני… כמו שכתבתי שם

  19. השאלה העשרים ושתים
    על איזו מעשרים ואחת השאלות, היית מוותרת ?…סתאאאם, ומזל טוב

  20. אופל כחול

    כתבת כפי שאת נפלא
    ואני מעדיפה את הכנות והאמיתיות שלך .

  21. ((8
    מאוד אהבתי את השם-"טיול בין מילים.

כתיבת תגובה

