מפה ומשם….

 
 
 
חוטמית באבו גוש
 
 
"מי מכיר את האיש שבקיר…" (תל אביב-קיר המוזיאון)
 
 
תראו מה יוצא מתוך קרני האיל של קדישמן (פסל עקדת יצחק רחבת המוזיאון)
"השמוק" של הקריה! 
 
 
"מתוק לי מתוק לי"
 
 
מביט עלינו  מלמעלה – פסול סביבתי ערן שקין
 
 
 מישהו פה היה רעב… (על המדרגות לרחבת המוזיאון)
 
 
 ראי ראי, מי השנדליר הכי יפה בעיר?
 
 
 איפה רז??? הלך לאיבוד…
 
 
 הפמוטים של אמא
 
 
26 תגובות ל-“מפה ומשם….

  1. איזההההההההה יופיייייייייייי
    איך אהבתי ת`קוטג`…

  2. יפה לו
    ל"שמוק" של הקריה!

  3. ליידי סנו המקורית

    פשוט מקסים הנה עוד צלמת
    מוכשרת יום נפלא ונעים לך יקירה באהבה משלגיה

  4. פ נ ל ו פ ה

    מ`זתומרת מי השנדליר הכי יפה?…
    מיקי בוגנים!

  5. הכל כל כך…
    אבל הפמוטים של אמא , הכי… חיבוק כרגיל

  6. משהוא, משהוא!
    כייף לראות ולקרוא,

  7. ד ו ר י ת ה

    נהדרים המפה והמשם
    אבל רז לוקח בהליכה((:

  8. 🙂
    חייכתי רשף, על זה ועל ההוא ועל מה שמתנשא מעל הקרניים…

  9. מקסים יקירה…
    אהבתי ועשיתי מנוי לבלוג שלך:)

  10. איזה אוסף מקסים של תמונות:)
    הרגליים של רז הכי עשו לי את זה:)

  11. חחח
    כנראה גם את רעבה (-:

  12. זה כמו…
    האשכים

  13. אני סתם מצלמת
    עם מצלמה פושטית רגילה

  14. חחחח חרסת אותי כמאמר פולניה
    מיקי בוגנים, שנדליר מיוחד ((-:

  15. תודה e
    וחיבוק

  16. תודה יאיר e
    שמחה לראות אותך גם פה

  17. (-: גם אני חושבת
    אין עליו על המתוק הזה…

  18. נכון… תפוז פשוט מפשל
    וזה לא נגמר!

  19. תודה נשמה }{
    אואבתותך

  20. אם חייכת, הצליח לי ((-:
    מותק חיים רק פעם אחת

  21. (-:
    גם לי רז הכי עושה את זה ((-:

  22. ליידי סנו המקורית

    מנסיוני הדבר החשוב הוא האדם
    שמאחורי המצלמה , ולא סוג המצלמה והשכלול שלה , כבר יצא לי לצלם במצלמה פשוטה תמונה שמישהוא אחר צלם באותו הזמן במצלמה משוכללת [בזמני הפילם ] ותמיד התמונה שלי יצא טוב יותר ואת בהחלט צלמת מוכשרת זה לא לווכוח ככה אני רואה אותך באהבה וסוף שבוע נפלא משלגיה

  23. תודה ליידי על המחצאות ((-:
    האדם הוא הקובע

  24. תודה (-:
    וברוכה הבאה

  25. אכן מפה ומשם
    אחחח איזה תמונות ללקק את האצבעות

  26. אופל כחול

    סדרה נהדרת של תמונות
    נפלא להתחיל כך הבוקר .

להשאיר תגובה

