מטעם לשבת – קשואים ממלואים א-לה רשף

 
השבוע הבת שלי בבית וכמו שכתבתי לדוריתה, הזדמנות פז להכין ממולאים.
תכננתי קישואים צמחוניים שהכלות שלי אוהבות, אבל עדי ביקשה עם בשר… ומי לא יענה לבקשתה של הבת הנמצאת בהפוגה מהקסאמים.

לבקשתה של דוריתה, הכל מצולם ומתועד.

מתחילים עם טיגון בצל

מוסיפים חמוציות מיובשות

מישמיש מיובש חתוך לקוביות

 שני גזרים מגורדים על פומפיה גסה וצנוברים

 טיגון קצר

מוסיפים את התוכן של שני קישואים שרוקנו (קצוץ דק) 

 וחצי כוס אורז לסיר לעשר דקות פלוס מינוס

 בנתיים, בשר עוף טחון מחכה בקערה

לעיסה המוכנה, מערבבים הכל יחד

וממלאים את הקישואים.

 קוצצים שוב בצל אחד, כמה גלדי שום

ומטגנים במעט שמן באותו הסיר

 

 אחרי טיגון קל

מוספים שתי קופסאות רסק עגבניות קטנות

כוס מים

 ולימון סחוט אחד.

מוסיפים עוד כוס מים ושתי כפות סוכר

מביאים לרתיחה

מעמידים את הקישואים בסיר ממלאים מים עד שהם מכסים כמעט את כל הקישואים.

 

 

 מרתיחים, ולאחר מכן מורידים את האש לחום בינוני ומבשלים 40 דקות.

מאחר ונשאר לי קצת מהבשר, הוספתי לו חלמון אחד הכנתי כדורי בשר והוספתי לסיר.

 יצא מעדן!

*

כשאני מכינה את זה ללא בשר, אני שמה כוס וחצי אורז, וכל היתר אותו דבר.

שבת שלום לכם

34 תגובות ל-“מטעם לשבת – קשואים ממלואים א-לה רשף

  1. יאמי….. רק להסתכל על זה וכבר
    נהייתי רעבה….

  2. ממש אומנות בבישול
    נראה נפלאאאאאאאא

  3. פנינת המטבח

    בהחלט נראה טעים…בוקר אור!

  4. הר הקסמים

    מעורר תיאבון
    והצילומים נהדרים.

  5. הרעיון לתעד כל שלב – אדיר!!!
    מצרפת אותך (גם) לתיקיית המתכונים המצולמים שלי

  6. וואו מדהים!!!!!
    נראה סוף הדרך עם כל המטעמים האלה בפנים!! את זה אני חייבת לנסות! זה כל כך מרשים שלדעתי זה מתאים לארוחת חג ((:

  7. פ נ ל ו פ ה

    נהדר!
    הצילום של השום השלם -מושלם

  8. לך יש מיסטר רון
    לי אין מיסטר רשף

  9. גם אני ממלאת בדרך כלל מגוון ירקות
    אבל הפעם הסתפקתי בקישואים

  10. חחחח
    בקשתך לי לפקודה ((-:

  11. מותק… זה לא כל השלבים
    כמעט

  12. תודה

  13. הכי יפה זה בקישואים עגולים
    אבל אני לא יודעת אם יש בהולנד

  14. יאללה… יש מה להכין לשבת (-;
    }{

  15. אופל כחול

    תיכף אחפש בקבצים שלי ואשלח לך במסר

  16. ובכל זאת נראה מרשים (:

  17. תודה }{

  18. חחחח
    בדרך כלל לא עושה את זה

  19. נו אופל… מרשם לסלט!
    זה נשמע טעים מידי כדי רק לשמוע על זה

  20. מתי את באה?
    אני אכין לך במיוחד

  21. תודה (-:
    פירות יבשים תמיד מוסיפים

  22. טעים טעים, תשאלי את הבת שלי! (-:
    שבוע טוב

  23. תודה סמדרי
    לא מתחרה בך עם הבשלנות שלך!

  24. המכשיר הזה מעולה
    אחת המתנות הכי שימושיות שקיבלתי

  25. יש כמויות של הדברים החשובים
    אני מבשלת לפי העין

  26. ד ו ר י ת ה

    אויייייייי איזה יופיי
    את מלכה!!! חד משמעית מ ל כ ה!!!

  27. הבלוגים מתמלאים באוכל
    מלא מתכונים נראה כמו דרך מילוט לא רעה מטקסטים כבדים….

  28. אופל כחול

    יאמי
    איזה שילוב מעניין ומקסים

  29. אויייי כפרה מה זה
    הפיתויים האלה? חמוציות עם מישמיש אללי אללי איזה שילוב.

  30. תנועת בראון

    נראה מעדן
    תגידי, איך המכשיר הזה לסחיטת לימון?

  31. הור בצהריים

    המממ.. אישה מגרה
    לא רק הכלות אוהבות

  32. נראה כל כך מגרה
    אני חולה על ממולאים

להשאיר תגובה

