הפסקת אש?!

 
 
הפסקת אש – הבת שלי סקפטית,
אני לא מאמינה שזה יחזיק מעמד יותר מכמה ימים, אם בכלל.
כגודל הציפיות, כך הכל יתפוצץ בפנים עם עוד ועוד קאסמים.
 
נגמר הסמסטר ואנחנו עכשו בתקופת המבחנים
אתמול בערב עד שהיא הלכה לישון, ניסתה ללמוד בין "צבע אדום" אחד לשני, שבע פעמים. אחר כך גם מצפים מהסטודנטים האלה להצליח במבחני סיום השנה.
 
כשהלכה כבר לישון, כל פעם שעמדה להרדם שמעה "צבע אדום" פקחה עיניים וכלום.
לילה שלם נסיונות שינה שהופרו כל פעם כשכמעט כבר נרדמה עם הצבע האדום שבדמיונה.
הבוקר הגיעה ללא שינה, בתשע בבוקר, לבחינה בפסיכולוגיה. בעינים נפוחות ושורות מתושתשות מחוסר שינה ענתה על המבחן.
על התוצאות לא כדאי לחשוב בכלל.
 
האמירה שכל תושבי "עוטף עזה" הם פגועי חרדה, קורמת עור וגידים מול עיני, ואני לא יודעת איך לעזור.
ללכת עכשו לטיפול, לא בא בחשבון – מבחנים, מבחנים, מבחנים, עד סוף יולי
דיברתי עם הפסיכולוגית שלי שמציעה לה לקחת לתקופה קצרה כדור הרגעה לפני השינה, אחרת היא לא תחזיק מעמד בבחינות.
מחר אני אלך לרופאה שלי לקחת כדורים ולנסות לראות אם זה יעזור לה.
 
מה אגיד ומה אומר?
ילדה בת 26 סובלת מנדודי שינה…
אני לא רוצה לחשוב בכלל איזו השפעה ארוכת טווח יהיה למצב הזה בחייה.
האם תהיה אמא חרדתית?
האם תהיה אדם חרדתי?
האִם, האִם והאִם…
עד עכשו היה נדמה שהיא מתמודדת די טוב עם המצב, והנה המתח הכפול של בחינות והמצב הביטחוני כנראה גדול משאת…
 
לי זה עושה לחץ בבית החזה
אוףףףףףףףףףףף
 
 
 
מאמר קצר מתוך וואלה בריאות
28 תגובות ל-“הפסקת אש?!

  1. מטר שמונים

    מצב בלית נסבל בלשון המעטה

  2. פנינת המטבח

    ועוד איך שזה עושה לחץ בבית החזה…
    מבינה אותך מאוד ומורידה את הכובע בפני מי שנאלץ לחיות את המצב הבלתי נסבל הזה. נקווה לטוב…

  3. לא יודעת איך חיים ככה
    ברור שיש פגיעות חרדה

  4. מתוקית, אין לי מילים ,בכל מה שנוגע
    לילדים שלנו הדאגה כפולה ומכופלת , כדורי הרגעה בגיל 26 לאיזה עולם אבסורדי נקלענו, תחבקי אותה חזק

  5. אאאאאוווווף

  6. אופל כחול

    מצב בלתי נסבל
    יש לי גיסה וקרובי משפחה באחד הקיבוצים ששוכנים בגבול ולכן אנו מודעים מאד לכך .

  7. המצב הזה ממש דפוק
    והעיקר נחברינו ישנים בשקט והילדים לשהם לא סובלים.

  8. באיזו מציאות
    נוראה חיים קטן אחוז קטן מאזרחי המדינה ונראה ששום דבר לא נעשה.

  9. לבי לבי איתך
    לכן לא הסכמתי שבכורי ילמד בספיר. פחדתי כבר אז.

  10. פ נ ל ו פ ה

    אוףףףףףףף
    מחזיקה אצבעות שיהיה בסדר.

  11. אויש
    זה בכלל לא פשוט, המצב מאד קשה.

  12. e
    ערב מלבלב לך

  13. איש מול ים

    בתך המסכנה, עמנו האומלל, ממשלתנו ה
    התיאור של בתך קורע לב.

  14. אמממ..נעשיתי רעב…
    אבל הרקע מאוד מאוד מקשה ..

  15. בהחלט בלשון המעטה! )-:

  16. נקווה…
    אבך עם הממשלה שלנו

  17. חיים כך כי אין אופציה אחרת
    לרוב האנשים שם :-

  18. כן, עולם אבסורדי מאוד!
    חכי, נראה אם תסכים לקחת…

  19. לא חושבת שהבת שלי תעבור מקום
    זה בהחלט לא פתרון!

  20. תודה מותק e
    כן, נבחרינו ישנים בשקט

  21. כן… מציאות הזויה!
    אבדוק לגבי הכדורים

  22. ביתי תהיה בסדר
    עכשו היא בבית ומפנקים אותה (-:

  23. תודה יקירה e
    מקווה…

  24. נכון
    בכלל לא פשוט

  25. תודה (-:

  26. בבקשה… אתה מוזמן
    ותודה על המילים החמות

  27. שלחתי לך מסר
    שמחה שטעים לך וזה עדין רק דרך העיניים

כתיבת תגובה

