מי יש לו ריבה כזאת… מקדש לדוריתה

 
 
בעקבות רשומת הריבה של דוריתה החלטתי גם אני להכין ריבה
לקחתי את כל הפרות שהיו בדרך לפח – שסק, אפרסקים, מלון, תפוח, מישמיש (שילוב מטורף, אבל חשבתי לעצמי, מה יכול להיות רע?!) והכנסתי לסיר
 
כבר לפחות עשרים שנה שלא עשיתי ריבה
 
 
יצא משהו
 
 
ללקק את האצבעות!
 
הסרטים והצילומים הם לכבודה של דוריתה
"האמא של הכלה"
הכי יפה על פני היוניברס
 
 
37 תגובות ל-“מי יש לו ריבה כזאת… מקדש לדוריתה

  1. כמה
    יפים הסרטים.

  2. YYYY אלוהים
    מותק זה נראה יאמיייי לחלוטיןןןן

  3. אופל כחול

    עוררת את כל כיסי
    הריח והריר

  4. ד ו ר י ת ה

    יש יש יש יש יששששש חחחחחחחחחח
    נ ה ד ר!!!! ואי ואי איזה תמונות חחחחח וואלה עשית לי את היום!!! כבר מכניסה אותך לקובית הסלב שלי[-: ואלוהים כמה שזה נראה טוב((:

  5. כאור בצהריים

    את כל כך רעה!
    בעקבות "לקחתי את כל הפרות" ומדוע שכחת את את העגל רך

  6. עיצובי ריבות:)
    נעים לראות

  7. איך את מדלגת ככה בין העולמות?
    לרגע דובי מתנדנד על ירח ,דמעותיים ניקוו לי בעיניים ובמחי מקלדת את כבר רוקחת ריבה מתוקה ,ממתיקה את סביבתך.

  8. בחיים לא עשיתי ריבה.
    מוסיפה לרשימת הדברים שצריך לעשות לפני גיל 50 (:

  9. זה נהדר!
    ומאיפה היו לך סרטים יפייפיים כאלה בשלוף?

  10. פ נ ל ו פ ה

    הריחו עד כאן
    ריח של בית

  11. (-:
    לפעמים בא לי לעשות משהו שאני לא רגילה בו

  12. בכייף… בואי (-:

  13. כן, טעים מאוד!
    תודה חמודה }{

  14. ברור, את מוזמנת אלי }{

  15. הנה לך המתכון…

  16. זה גם נטעם כך (-: תודה

  17. תקפצי מותק
    אני אתן לך לטעום ((-:

  18. תודה רחל

  19. את שלי עוד לא טעמת…
    יאללה בואי לטעום

  20. מותק, את רואה איזו השפעה יש לך עלי
    (((-:

  21. חחחחח
    לא חושבת שיש צנצנת גדולה מספיק עבורי ((-:

  22. ברור… בואי ((-:

  23. כי החיים הם חיים הם חיים
    והם מתוקים למרות כל הדברים העצובים

  24. ד ו ר י ת ה

    בדיוק הבוקר
    ראיתי את קופסת המשמשים מלאה ואמרתי שבשבת אולי אעשה ממנה ריבה חחחח הבעיה עם הריבות האלה שאם אני רוצה או לא רוצה הן מפתות!!!

  25. חחחח
    אצלי זה היה ברשימה של מה שצריך לחזור אליו אחרי גיל 50 (-;

  26. אני אוספת… את יודעת, ממתנות וכאלה
    (-:

  27. אופל כחול

    בכייף ,בוקר נפלא

  28. נכון… זה ממש סכנת נפשות!
    אתמול כבר לא יכולתי לעמוד בפני זה, החזקתי מעמד יום אחד…

  29. ד ו ר י ת ה

    ותודי
    ש

  30. ריבת משמשים היא מצויינת גם לאפיה
    לאפיית עוגיות ועוגות

  31. מודה מודה מודה ((-:

  32. וגם לעוף… תנסי ותהני (-:

  33. טעים וממש מ שובח
    ערב מלבלב לך

  34. פאסיונה דאמורה

    נראה
    מזמין וטעיםםםםםםםםםםם

  35. UUUUUUUUU נראה מה זה טעים ומגרה
    אפשר ת`מתכון?

  36. מתי יש טעימות ??
    :-))

  37. פנינת המטבח

    לי אין… אפשר טעימה?…ערב טוב.

להשאיר תגובה

