יש להם ציפורים בראש…

 
"יש לי ציפורים בראש
הן יפות הן יפות
יש לי צפורים בראש
הן עפות הן עפות"

 
ביום רביעי טיילתי ברחבת המוזיאון לאמנות בתל אביב ונכבשתי בפסל "צרות בכיכר" של האמן צדוק בן דוד. הפסל שקק חיים וילדים, אני הסתכלתי במראה ומיד צצו במוחי תמונות מהסרט "הציפורים" של היצקוק.
 
ניסיתי להבין את מקור שם הפסל ולא הצלחתי.
"על במת בטון פזורות דמויות פלדה דו מימדיות של אנשים וציפורים באינטרקציה איתן, קצת מזכיר את סרטי היצ`קוק. הציפורים תוקפות את האנשים ועל משטח הבטון נוצר אפקט יפה של צללי הסילואטות אשר מכפילים את ההתרחשות." (פורום אמנות אונ` בן גוריון)

"הן שרות ומנתרות בשביל
וחושבות הן שאני דחליל"
 
 
 
 
 
 
לו… בא לתפוס לציפור בזנב
 
 
החמודה הזו יצאה במחול עם הילד המתכתי
וחשבה לעצמה, מה קרה לצלמת הזאת שחתכה לי את הרגלים?!
 
 
 
סבתא ונכדה באתנחתא של אחר הצהרים
 
 
אלה  נחתו פה ישר מהסרט של היצקוק
 
 
דמויות וצללים
 
 
רק עכשו אני רואה את חפיסת המלבורו הזרוקה שם…
 
 
"יש לי ציפורים בראש
הן יפות הן יפות
יש לי צפורים בראש
הן עפות הן עפות"

 
 
 
*
"יש לי ציפרים בראש"
מילים: שמרית אור
לחן: מתי כספי
31 תגובות ל-“יש להם ציפורים בראש…

  1. אם היה אפשר לצרף כאן תמונה..
    הייתי מצרפת לך תמונה שלהפסל שלו בטיילת עם הפרי הגדול והקוף ההפוך יש לאומן הזה חוש הומור ושמחת חיים.

  2. איש מול ים

    לא פלא
    שכל כך ציפרים מסתובבות מעל ביתי בצאתן מן המוזיאון למעוף הכושר של הצהריים או של העוב ומשאירות לשלשתן על חלונותי.

  3. אני
    חושבת שהפסל הזה יפיפה במיוחד בשעת הצללים שצילמת אותו.

  4. אופל כחול

    פסל נפלא
    ומיוחד .ראיתי בעבר תמונות שלו ונכבשתי .

  5. פ נ ל ו פ ה

    מקסים
    והזויות שלך נהדרות

  6. ויש לו גם את הפסל ביד ושם…
    העץ – מצפור הפרטיזנים

  7. (-:
    עכשו אני מבינה מאיפה הציפורים

  8. איזה תמונה?
    זו שבצד?

  9. תודה שקדוד e
    שבת יפה לך

  10. נכון…
    גם אני חשבתי על זה

  11. והצילומים… (-;

  12. תודה מותק e

  13. תודה e
    הסתובבתי ליד כל השנה

  14. תודה לך (-:
    הצצתי אצלך

  15. כן… זה היה שעת בין ערביים
    תודה יקירה וחג שמח

  16. כן, את צודקת (-:
    למרות שאין על נועה של אנג`לי

  17. זה לאופל…

  18. תודה יקירתי }{
    חג שמח מותק

  19. ממש באו במיוחד עבורי (-:
    יש לך אחלה דמיון (-:

  20. תודה לך מותקית אחת }{

  21. תודה יקירה e
    כן, גם אני אוהבת את התמונה הזו

  22. איך את עושה את זה ?
    הציפורים ניצבות בפנייך לצילום משותף . לא יכולתי שלא להיזכר ב"נסיך המאושר" של אנדרסן.

  23. צילומים מקסימים
    הצלחת להעביר את התחושה ההיצ`קוקית של ציפורים אנשים וצללים:)

  24. ד ו ר י ת ה

    הצילומים שלך נהדרים
    והנכדה ההיא דומה לנעה של אנג`ולי.

  25. איזה פסלים מגניבים!
    זה עושה מן תעתועי ראיה.

  26. מדהימדהים!!!
    אילו עבודות פיסול מדהימות.

  27. רעיון מקסים יקירתי
    :-))

  28. הר הקסמים

    עבודת פיסול מדהימה!

  29. מקסים
    הרעיון והתמונות, וגם השם.

  30. יש לך ציפורים נהדרות במצלמה,
    והילדים

  31. אני מבין
    שהתמונה היא שלך…מאוד מוצלחת.

כתיבת תגובה

