הבתים שלי…

 
במסגרת הטרנד האחרון בבלוגיה, הרי לכם כל הבתים בהם גרתי
 
קרית גת
 
 
בית הורי  (21 שנים כילדה + 21 כמתארחת קבועה)
 
 
הכניסה הרחוקה, קומה ראשונה (דירה שכורה ראשונה)
 
 
מלכי ישראל פינת השופטים (דירה ראשונה שלנו)
 
 
אילון הזבולוני (דירה שכורה שניה)
 
 
רחוב הגפן – קומה שניה משמאל (דירה שכורה שלישית)
 
 
משעול הלח"י (דירה שכורה רביעית)
 
 
המחתרות (הבית השני שלנו, בית אותו בנינו לבד. הוא כל כך מכוער בעיני היום, שאני לא מאמינה שאני נתתי יד לתיכנון הזה…)
 
גדרה
 
 
בעלי מלאכה (הבית השלישי שלנו וגם האחרון!)
 
 
הבית שלי כיום (דירה שכורה חמישית)
 
 
תם פרק הבתים שלי עד היום
העתיד – עדין לפני.
41 תגובות ל-“הבתים שלי…

  1. מטר שמונים

    איזה מיפוי
    הייתי יכול לשרטט לך מפה

  2. איש מול ים

    מרגש
    אלה לא בתים, כי אם פרקי הסטוריה. ומכל הבתים אהבתי את בית ילדותך.

  3. אופל כחול

    סריקה מעניינת
    של בתים .

  4. וואו
    איזה רעיון מבריק !

  5. סיכמת יפה בפוסט אחד
    טרנד ששפך הרבה מילים בים הבלוגיה.

  6. :)))
    קחת את הטרנד לכיוון חדש:)

  7. ואו… מתי צילמת?
    במיוחד בשביל הרשימה הנ"ל?

  8. זה ממש קלי קלוטו
    ((-:

  9. הצילומים האלה נלקחו מהנט
    הנה מכאן (-:

  10. גם אני יקירתי…
    אוהבת את הבית האחרון שלי הכי

  11. Home sweet home

  12. לא עדין לא…
    אבל עוד אגיע ((-:

  13. נראה לך שצילמתי אותן?!
    הורדתי מאתרי כתובות בנט

  14. נכון… אלה פרקי הסטוריה
    את חלקם הייתי שמחה לשכוח ((-:

  15. לא עברתי…
    מעניין שיש עדין אנשים שלא יודעים על האתרים שבהם אפשר למצוא את כל הרחובות מצולמים בית בית…

  16. (-:
    רוב הסיפורים שהתסתובבו פה ברשת עייפו אותי…

  17. הרבה מילים
    רובן היו סתם גיבובים

  18. כן, זה נראה לי הרבה יותר
    לעניין

  19. זה בהחלט מעייף…
    לא בא לי עבור מהבית שבו אני גרה עכשו!

  20. איך את מצליחה לגרום לי לצחוק
    בארבע מילים :-))))

  21. תודה :-))
    כעת אני רואה את תכלת השמים מתנגנת מעליך….

  22. אנסה לא לקחת
    באופן אישי על כך שלקחת את המחמאה שלי ונתת לי עלבון בפוטנציה (גם אני גיבבתי)

  23. מה לא ככה?!
    (((-:

  24. כן… מהבית הזה
    מחלון חדר השינה שלי צילמתי את השקיעה הזאת

  25. חחח
    כתבתי שרובן

  26. המממ…
    לפעמים 🙂

  27. יווו העולם בוער !!
    את מוכשרת לא רק בכתיבה והעם דורש עוד תמונות !!…. :-))

  28. אכן
    לא קראתי את הרוב.

  29. כן כבר כתבת… (-:
    יש לך שקיעות פה

  30. גם אני חושבת כך…
    תודה ולילה טוב

  31. אמרתי לך לא???
    תודה נשמה

  32. נכון… (-:
    תודה וחג שמח

  33. אני לא היתי חושבת
    ללכת לצלם את כל הבתים שגרתי בהם…….חושבת שאחד אפילו כבר לא קים…..הכי חשוב המבט קדימה:)

  34. קדחת צהובה

    אהבתי את בית הוריך
    ואת האחרון

  35. :-)))) כן!!
    אהבתי והיטהטתי :-))

  36. סריקה
    מעניינת.האם הגעת לנחלה?

  37. what is a "HOME"

  38. ליידי סנו המקורית

    זה מה שנקרא תן לתמונות לדבר
    במקומך …………. חג שמח לך באהבה משלגיה

  39. אני
    למרות שקרני השמש מטשטשות קמעה את המקום – אוהבת את הבית השכור החמישי שלך 🙂

  40. אני רואה שאת מצלמת כבר הרבה זמן
    איזה כיף לך!

כתיבת תגובה

