היום יומולדת לאבא

 
 
 
אז מה אתם אומרים
הם חוגגים לו שם למעלה,
אלוהים וחבר מֵרֵעָיו?
ואמא שלי, והוריו, ואחותו שמחכה לו שם עוד משנת 42,
גם ההורים של אמא, שסוף סוף זכו להכירו.
אתם יודעים כמה שנים הם חיכו שם לבד למעלה?!
התוכנית היתה לבוא לחתונה שלהם,
אבל מה לעשות, היטלר שינה קצת את התוכניות.
והאחים של אמא, אתם יודעים כמה שהם התרגשו?
שנים ישבו שם למעלה, בין העננים, השקיפו למטה,
צחקו מהבדיחות שלו, אהבו את חוש ההומור
אבל, ריבונו של עולם, חשבו לעצמם,
מתי כבר נוכל להגיד לו שאנחנו מתים על חוש ההומור הזה???
הם בטח מריצים שם בדיחות בלי הפסק.
ואבא, יושב בכסא יום הולדת של מעלה,
הכסא מקושט לו בעננים אדומים כתומים כאלה
בדיוק כמו בשקיעה, כשהשמש נושקת לעננים,
מחלק סיגרים לכולם.
הוא , אם תשאלו אותי, אומר להם: "חברה, קחו חופשי, זה על חשבון אלוהים"
הוא בוודאי גם שותה לו את ה"יָנֵיבֶר" שלו (משקה הולנדי) בלי הגבלה.
ואמא שלי… וואי וואי וואי, בטוח יוצאת מדעתה
אומרת לו כל רגע, "אסור לך, אסור לך!"
היא שוכחת כל הזמן (תסלחו לה זה הגיל…)
שכבר מותר לו הכל, יש לו פס מאלוהים.
והחגיגה, נמשכת ונמשכת לתוך הנצח.
 
אז מה אתם אומרים
הם חוגגים?
שאלה רטורית חברים, אם אבא שם למעלה… והוא שם
הם חוגגים!
 
ממקומי פה… מרימה כוס לחיי הנצח שלך,
אבא.
 
23.3.04
 
 
*
 
חוזרת ומפרסמת את זה לכבוד היומולדת של אבא היום.
16 תגובות ל-“היום יומולדת לאבא

  1. נקודה עם פסים

    מרגש.
    מקווה שגם אבא שלי מצליח להנות מהחגיגה האלוהית הזו 🙂

  2. :-)))) אהבתי את ההומור
    שלך. דרך נהדרת להביט על זה ואם אני מבין זוהי המורשת שלו.

  3. כפרההה!!
    בטח שחוגגים. זו הזדמנות עבורם בדיוק כמו עבורנו להרים כוס לחיים.

  4. Aליזבת Bנט

    מי שמכיר אותי
    טוב, אבל רק טוב!!!!

  5. רק רציתי להגיד –
    שאני מצטער שאינך יכולה לחגוג עם אבא בעצמך… עצוב.

  6. מרגש
    בטוחה שהם חוגגים לו למעלה כפי שמגיע וכפי שנעים לעשות

  7. גם
    אני נוהגת להזכיר את אבא תוך הומור ציני…..יותר קל להתמודד כך-לא?

  8. אוהבת אותך…
    על מה שכתבת

  9. תודה יאיא
    ככה אבא שלי היה רוצה שאתיחס לדברים

  10. אמן סלה
    הוא בטוח חוגג שם כמו שחגג בחייו פה

  11. מרימה איתך כוס גם לחיי אבא שלך
    אני יודעת ששם בשמים יושבים ביחד כל האבות והאמהות הנפלאיםומחלפים חוויות על הילדים הנהדרים שהשאירו פה למטה…

  12. תודה יקירי e
    אלה החיים

  13. ברור… הוא לא יוותר על שום חגיגה!
    (-:

  14. כן…
    כנראה ((-:

  15. (-:
    מתוקה

כתיבת תגובה

