כִּמְעַט חֲמִשִּׁים וְחָמֵשׁ

 
 
 

כִּמְעַט חֲמִשִּׁים וְחָמֵשׁ

רֶבַע לִפְנֵי הַסּוֹף

חֵצִי אַחֲרֵי הַהַתְחָלָה

 

חַיִּים גָּלוּ

אֶרֶץ עֲרָבָה

             נוֹתֶרֶת

 

אוֹסֶפֶת קְרָעַי

לְהַטְלִיא לַדַּף חָדָשׁ

פִּסָּה בְּפִסָּה נִשְׁזֶרֶת

זָהָב

אָבִיב בְּשׁוּלָיו

 

לְהַצְמִיחַ כְּנָפַיִם

לִדְאוֹת

עַל-עֲלֵי שָׁחַק.

 

 

*

שולמית אשכנזי – ציור

 

 

34 תגובות ל-“כִּמְעַט חֲמִשִּׁים וְחָמֵשׁ

  1. בכל זאת יש הרבה תיקוה בשיר
    מאוד אהבתי

  2. אחרי ההתחלה
    והאחרית … מי ידע מתי סופה ?.!

  3. קדחת צהובה

    ואני מרגישה שרק
    עכשו אני מתחילה באמת.

  4. הכמעט כבר הגיע – היום יומולדת
    מזל טוב וברכות

  5. איש מול ים

    מה זה גיל
    גיל אינו ענין של מספר השנים

  6. שמואל אייל

    צויר מקסים והחיים לפניך e
    שבת שלום

  7. זמן…
    כול דבר בזמנו ..

  8. פ נ ל ו פ ה

    רשף לוהבת יקרה שלי
    גיץ של אור, פקעת של כישרון

  9. מותק
    המון מזל טוב :-))

  10. רק את יכולה
    לכתוב כזה קסם ליום הולדת..

  11. אופל כחול

    אני מבינה
    שמגיע לך מזל טוב . .

  12. מזל טוב רשף יקרה!
    מילים יפות כאלה אני לא יודעת לכתוב

  13. כתיבה נהדרת
    סוחפת את הרגשות אחרי המילים.

  14. פיספסתי ת`יומולדת שלך??
    ברכות מעומק הלב לעוד הרבה שנים טובות ושמחות,

  15. בוודאי שלא נגמר
    רק מתחילים החיים היפים

  16. שבת שלום

  17. תודה (-:
    ברור שזה שיר עם תקווה

  18. תודה יקירה, תודה (-:
    לו יהי… את יודעת

  19. החיים האמיתיים שלי התחילו בגיל 50
    אני עכשו רק בת חמש (-:

  20. תודה יקירתי e
    שנמשיך לחגוג עוד שנים רבות

  21. גיל זה שמחה וזה אושר (-:
    שרק בגילינו יודעים להעריך אותו

  22. תודה (-:
    אכן, כל החיים לפני

  23. קיץ… מעדיפה אביב תמידי
    וכן, אחרי חמישים הצחושות אחרות

  24. תודה יקירה (-:
    כל שנה מאז החמישים

  25. תודה יקירה e
    אני משתדלת, את יודעת (-:

  26. תודה e
    שמחה שנהנית מהמילים

  27. תודה יפתי e
    לעולם לא מאוחר לברך

  28. שבת שלום ומבורך
    פורים שמח וסוף שבוע נפלא

  29. כמעט
    כמעט לא אומר שנגמר, זה רק אומר שמתחילים דברים חדשים עם הרבה יותר ניסיון, עם הטלאים ועם הפיסות התלויות על הדש

  30. כנראה e

  31. :-)))) הוא מחורפן תמידי
    }{

  32. רק את יכולה
    לחשוב על המילים שלי כאלה דברים נפלאים

  33. יווווווווווו
    התפוז השתגע

  34. פלא יקרה
    המילים שלך כל כך יפות

להשאיר תגובה

