אובדת

 
 
אובדת,
בין המילים שלךָ
לבין עצמי
 
בין הרצונות שלי
לבין המציאות שלךָ
 
בין הקול המלטף
לבין שינה עוטפת
 
בין היד שלךָ
למגע שלי
 
בין נשיקה ממכרת
לליטוף משעבד
 
אובדת
          בינךָ לביני
 
אובדת
          ביני לביני
 
 
 
*
27 תגובות ל-“אובדת

  1. הקסם שבמילה
    מקסים

  2. רגיש.

  3. בהחלט אבדון מוחלט
    :-))) ואת יודעת למה כוונתי ואני מקווה שלפחות תשאירי חוט כדי שאמצא את הדרך להחזיר אותך משם…:-))

  4. הכל בגלל
    שהתרגלנו לחיות לבד:)

  5. ד ו ר י ת ה

    אוף
    הלב מתכווצץ ממך.

  6. פ נ ל ו פ ה

    אובדת
    עד שתגיעי ותמצאי

  7. אופל כחול

    הצילום נהדר
    נותן משמעויות רבות . . .

  8. לפעמים
    אובדן הוא חלק מהדרך,

  9. זוכרת ?
    לא לוותא,לא לוותר ,לא לוותר..

  10. שהייתי צעיר (6 – 18 ) כל פעם
    שהייתי מאבד דבר מה הייתי פונה בטענות לאימי, שזה הדבר הכי הגיוני לעשות, למצוא מישהו בוגר מימני ועם סמכות ולהטיל עליו את האחריות. היא תמיד בתשובה הייתה משיבה שהחיים קצרים מידי בכדי לאבד דברים.

  11. ……….
    אין לי מילים…

  12. מתוקה שלי…
    זו תחושת אבדון שכבר הרבה זמן לא הרגשתי

  13. תודה קארין (-:

  14. זו לא שאלה של פשרה…
    זה משהו לגמרי אחר

  15. לא להיות עצובים
    זה משהו טוב באבדון הזה

  16. כן מותק
    אני לא מוותרת לי

  17. אולי…
    לא יודעת

  18. אני בדרך…
    (-:

  19. כמו שאמרה חברתי למעלה
    אני עובדת קשה לא להיות אבודה

  20. תודה יקירה e
    ותודה על ההמלצה (-:

  21. כן… להמשיך ללכת
    עד שהדרך מתבהרת

  22. אני משתדלת יקירתי e

  23. היתה לך אמא חכמה, אין ספק
    אני משתדלת לא לאבד

  24. אובדן שהוא חלק מההתמודדות
    חיבוק

  25. נקודה עם פסים

    את עובדת קשה
    להחזיר לך את עצמך

  26. אובדת
    כנראה שתאלצי למצוא את עמק השווה בין הרצונות

להשאיר תגובה

