נופי ילדות

 
"בגן העדן של ילדות
אשר היה פורח,
הייתי חלק מהנוף
היום אני אורח."
 
 
בשבת סחבו אותי זוג חברים לטייל בתוככי נוף ילדותי – גבעות הצבע באזור מושב לכיש
 
את כל ילדותי ביליתי בין הגבעות האלה, ברגל ובאופניים. עם הורי ועם חברי, ליקטנו פרחים ופיטריות כל חורף
 
בכניסה למושב לכיש קידמו אותנו

שקדיות עמוסות הפריחה

ורקפות

חיפשנו את שדות הכלניות ושמנו פעמינו לאזור סכר אדוריים

בדרך למשטחי הכלניות קידמו את פנינו

עיריות

וטופח

וברקן שהתייבש ועליו הפכו לתחרה יפיפיה (להגדיל את התמונה)

ואז הציצה אלינו סופסוף בצד הדרך

כלנית

ואחריה הופיע

משטח ללא סוף של כלניות

ועוד אחת

שדות כלניות לנצח
 
כאן בין הנופים האלה גידלתי את ילדי
כאן התרוצצו בין פרחים וטבע
כאן זחלו כתינוקות
צעדו צעדים ראשונים
בשדות הצבע הנפלאים של חבל לכיש

 
 
"בגן העדן של ילדות
אשר היה פורח,
הייתי חלק מהנוף
היום אני אורח."
 

בגן העדן של ילדות…

 
 
 
 
 
מילים: שלמה ארצי
לחן: שלמה ארצי
 
32 תגובות ל-“נופי ילדות

  1. שדה הכלניות מרהיב.
    מה, את היית מושבניקית? ((:

  2. אהבתי , יקרה,
    לרקחתי את הורי לחברתי רקפת שגרה במושב לכיש ביום שישי.

  3. ללא ספק ילדות נהדרת
    בנופים קסומים

  4. כלניות לנצח 🙂
    אהבתי.

  5. שדה הכלניות בסוף עושה לי געגוע
    תמונות נהדרות פלשס:)

  6. איש מול ים

    תודה

  7. קצף הימים

    איזה יופי!
    נתת לי רעיון לטיול.

  8. כמה חבל
    שאני רואה את הרשומה הזו – אחרי הרשומה שמעל…

  9. ואוו!!!
    שדה מדהים.

  10. ע ג ב נ י י ה

    תמונות מקסימות.

  11. הצבעים כל כך חזקים
    זמן מעולה לקום ולטייל. שילובים מאוד יפים של כלניות עם צמחיה מדברית. נותן מוטיבציה לנסוע ולטייל.

  12. נפלא. אני רוצה גם לטייל שם
    אם השרב לא יהרוס לי את הפריחה.

  13. אופל כחול

    נהדר
    אכן ישנם שם מקומות נפלאים

  14. תבואי קצת לאזור שלנו
    אני בטוחה שתהני

  15. נכון, היה יום נפלא, תודה.

  16. לא יקירתי, לא הייתי מושבניקית
    אבל גרתי בחבל לכיש

  17. אמן סלה, שלא ילבשו
    שלמת בטון ומלט לעולם!

  18. בהחלט…
    חבל לכיד בשנות השישים והשבעים היתה מקום מופלא לגדול בו

  19. בכל שנה בזמן הזה
    ימצאו כאן הכלניות

  20. שם התמונה הזו אפשר לראות
    גם את הכרמים של מושב שקף

  21. אכן… טוב היה לי לצאת
    ןלנקות את הראש מדאגת הקאסמים

  22. אכן כייף
    צאו אל הטבע

  23. מצטערת יקירה
    איתך תמיד

  24. תודה יקירה e
    מילים כאלה ממך

  25. ע ג ב נ י י ה

    ברח לי
    התמונות מדהימות

  26. תצאו בשבת, יהיה מזג אויר יפה
    אני בטוחה שתהנו

  27. נראה לי שהיום עם השרב
    היה יום לא הכי אידיאלי להגיע לאזור

  28. אלה התמונות שהצלחתי לצלם בטרם
    שבקה לי המצלמה

  29. תודה עגבניה
    מעניין למה בחרת בשם הזה (-:

  30. ע ג ב נ י י ה

    בהזמנות הראשונה :-))))

  31. שמואל אייל

    תמונות יפות, היה יום יפה לטיולים

  32. ד ו ר י ת ה

    נהדר מותק
    יופי של טיול ויופי של תמונות.

כתיבת תגובה

