רעידת אדמה

 

 

 לפעמים אני פוחדת
להגיד לך את האמת
לפעמים זה כמו הסוף
נרדם לרגע באמת.

ישבתי לי כאן ליד המחשב לרגע של הפוגה בין סיר לתבנית, ופתאום חשתי שמשהו מנענע אותי! ואני כידוע לכם, כבר זמן רב לא נוענעתי…

הפניתי את ראשי לעבר מתלה התכשיטים שלי, כל השרשרות והעגילים רקדו בקצב אחיד. הבנתי, ההוא שם למעלה חשב שהגע הזמן שאני אתחיל להתנועע.

עד התהום, עד הקצה
עד שניפול ונתרצה
עד שזה נגמר, עד שזה עבר
עד התהום, עד הקצה
עד שניפול ונתרצה
אני כאן ואתה שם.

כן, משהו בי מזדעזע בזמן האחרון, בתחילה חשבתי שזה טוב לי הזעזוע הפנימי הזה. אבל לא, לא מתאים לי.

אם אתה הולך ממני
אתה נשאר לבד.

ועכשיו כשאין שמיים
רק רסיסים של חוסר הבנות
ונדמה שאי אפשר לראות
ולא נשאר מקום לטעות.

פשוט לא! 

לפעמים אני פוחדת
להגיד לך את האמת
לפעמים זה כמו הסוף
נרדם לרגע באמת

לא!


עד התהום, עד הקצה
עד שניפול ונתרצה
עד שזה נגמר, עד שזה עבר
עד התהום, עד הקצה
עד שניפול ונתרצה
אני כאן ואתה שם.

 

*

מילים: דנה ברגר וארז ברזוליק
לחן: ורד קלפטר

49 תגובות ל-“רעידת אדמה

  1. ד ו ר י ת ה

    אוי מתוקה שלי
    יש ימים כאלה ויש תקופות כאלה

  2. אכן
    הרעידה אמורה לנענע אותך קצת לשינוי בחייך. כך אני חשה. חשבי על כיוון שאת שואפת אליו וימלא את פנימיותך.

  3. והלב שלך לא ריק בכלל,
    הוא מלא עד גדותיו.

  4. ואני חשבתי שמאז "עלסים"…
    היי פתוחה

  5. איש מול ים

    איוז פדיחה איש מול ים התחפש ללא שם

  6. שמואל אייל

    פדיחה, לא מצאת מי שינענע אותך ?
    זו רשומה עצובה, חה, חה, חה, e

  7. לא קל הזעזוע הפנימי הזה
    לא ניראה שאי פעם הוא יתאים

  8. את יודעת שאני אוהבת אותך
    את יודעת מה אני חושבת.

  9. אופל כחול

    הרשומה
    מלנכולית הפעם . . .

  10. מקווה שזה רע זמני וחולף
    בינתיים חיבוק גדול

  11. זה ה"אפטר שוק"
    מה שאת חווה… מקווה שעכשיו יותר טוב לך…

  12. רעידה….
    שהזעזוע החיצוני

  13. ועל זה נאמר, הכל מידי שמים
    רק מה שלא מזיק לעזור להם לפעמים.

  14. פ נ ל ו פ ה

    מתוקה שלי
    לא אכביר מילים היכן שאינן נדרשות

  15. שמיים מקנים ללא ספק ביטחון וכשהם לא
    מעליך (לפחות בתחושה) ממש לא נעים.

  16. לפעמים רעידות
    גורמות לנו לעשות חשבון נפש וזו כבר ברכה

  17. שלא כדרכי…
    רשומה ממוח שמאלי..

  18. תתיצבי
    ממול ההוא ששם למעלה בבטחון יציב ותצעקי לו: "לי לא מתאים!!!!"

  19. מאוד אוהבת את השיר הזה
    ואת הרשומה שלך,ואותך..

  20. יעל כרמי גבאי

    חייכתני,
    שמשיהו שם למעלה החליט `לנענע אותך`.

  21. יעל כרמי גבאי

    אהבתי את מה שהבאת לכאן
    גם את השילוב של השיר, גם את קטעי הקישור שהוספת כאן,

  22. לו יהי
    אין כח

  23. הכיוון שלי הלך לאיבוד
    וממה שממלא אותי זה אובדנים

  24. המחר פה
    והלב שלי מלא מועקות

  25. נענע אותי
    אך לא עם סטירה!

  26. פדיחה זה שמך השני (-: בוקר טוב

  27. הלוואי שזה היה משעשע…
    אבל לצערי ממש לא!

  28. תודה יקרה
    מסתבר שגם רגע שאתה חושב שהוא נכון

  29. מרשה לעשות קציצות
    ואת יודעת ממי

  30. הוא עוד ישוב
    מצב הרוח הטוב

  31. זה רע
    וזהו.

  32. כן זה מאוד
    "אפטר שוק"

  33. ממש לא…
    אני עדין במקום של השיט!

  34. הכל מידי שמים
    גם רעידות לפעמים

  35. תודה יקירה
    זה יופי של רעיון

  36. ממש לא נעים
    במיוחד ברגעים שבהם אתה עם חש שהם נופלים עליך

  37. אכן…
    וזה גם מביא תובנות חדשות וחשובות!

  38. וואו
    איזו תגובה ((-:

  39. כבר התייצבתי
    כבר צעקתי

  40. כנראה…
    האמת?

  41. בהחלט מפחיד…
    רוצה שליטה בחיי!!!

  42. תודה…
    זה מה שקורה לי בעת האחרונה

  43. שמואל אייל

    זה באמת היה בצחוק.

  44. איש מול ים

    בחיים לא
    בחיים לא אנענע עם סטירהץ

  45. פ נ ל ו פ ה

    כן!

  46. אני חושבת שברור מאוד
    שהנענוע אליו אני מכוונת הוא מאוד כללי

  47. מחכה בכליון… }{

  48. איש מול ים

    אני חושב שברור מאד שפספסת
    אני חושב שפפסת בגדול וזה היה אפיל ו קצת מעליב.

כתיבת תגובה

