הפתעות מחבקות

 
חזרתי אתמול קרוב לחצות ומצאתי זר צבעונים מחכה לי
 
 

 

אפילו לא ידעתי שהיה יום האם/המשפחה

יש לי ילדה נהדרת!

 

44 תגובות ל-“הפתעות מחבקות

  1. ליידי סנו המקורית

    בהחלט כיף עם ילדה כזאת
    סוף שבוע נפלא לך יקירה

  2. יש לי קרם הרגעה
    לקצף הימים… אויי, כמה סלטות עשיתי באוויר למקרא התגובה! שאפו!

  3. הילדה בחולצה הכחולה

    איזה יופי
    תמיד כיף לקבל פרחים, נכון?

  4. איזה ילדה מתוקה
    שאוהבת ולא שוכחת דבר,,,,,,,,,,,,מקסים כל העיניין אהבתי,

  5. כמוך }{

  6. גם אני קניתי לאמא שלי טוליפים
    זה הפרח החביב עליה

  7. ד ו ר י ת ה

    תענוג!
    איזה כיף לך.

  8. אופל כחול

    נפלא
    כל הכבוד לבת החמודה שלך .

  9. איזו חמודה!
    בת כמה היא?

  10. קובי אייל

    איך הם יודעים
    להפתיע, כל כך נעים !

  11. נפלא!
    שמחה בשבילך.

  12. 🙂 יפה לך.

  13. יעל כרמי גבאי

    איזה כיףףףףףףף
    נהדרקת המחווה. נשירקות לילדה וגם לאמא שלה שהתרגשה…….

  14. (-:
    כל פרח הוא נהדר

  15. תודה (-:

  16. כייף אמיתי
    יגעת-מצאת

  17. יעל כרמי גבאי

    וסליחה קטנה על השגיאות…
    יש אצלנו כאן בחוץ כל הזמן קולות של יריות, אולי קפצונים של פורים, אבל זה מטריד.. ומסיח את הדעת.

  18. לא קרה כלום! הגזמת!

  19. יעל כרמי גבאי

    העיקר שתהני מהילדים,
    זה האוצר האמיתי.

  20. תודה, אבוא

  21. נכון…
    היא יודעת להגיד תודה בכל מיני

  22. הפרח של ליבי
    שולחני, היום יראה יפה יותר

  23. להורי…
    אני שמה זרים פעמים בשנה…

  24. שבת מאחורינו
    היא היתה נהדרת בכל קנה מידה (-:

  25. משתדלת (-:
    שבוע טוב יקירתי

  26. אכן כן…
    הלא תדע בת נפש אמה?

  27. כייף!

  28. נכון מאוד (-:
    סופשבוע יפה לורי

  29. נכון מאוד
    במיוחד מהילדים

  30. אמסור נאוה
    יש נחת לפעמים ((-:

  31. (-:
    מסיטר ק. ידוע בחוש ההומור שלו

  32. ממש כייף…
    ילדים זה שמחה…

  33. רוצה טלק?
    אני כבר שולחת לך

  34. כן… שירבו כאלה הפתעות(-:

  35. תנועת בראון

    פרח נהדר
    ותודה על ההצצה לשולחנך.

  36. נפלא
    כנראה שגם את אמא נהדרת

  37. בהחלט ילדה
    לתפארת ישראל }{

  38. טוליפים!
    היש פרח שמתאים לך יותר??

  39. איזה יופי..

  40. איזה כייף..
    מציאות אחלה,גם פוסט וגם שירשור אחלה..

  41. קצף הימים

    איזה כיף לך!
    הפריחה היחידה שתחכה לי בבית תהיה על העור…

  42. הר הקסמים

    איזה כיף!
    גם אני לאידעתי עד שקיבלתי את עציץ הסוכריות:-)

להשאיר תגובה

