עֲלָסִים

 
 
כְּשֶׁהֶחְלִיק אוֹרְךָ עַל עוֹרִי

נֵעוֹרוּ זַהֲרוּרִי עָצָב

מַזְּקִירֵי חַיִּים

מְנַעֲרִים בְּתוֹכִי אִיקוֹנֵי שִׂמְחָה

שֶׁהִתְנַמְנְמוּ בְּשִׁגְרָה

מְכוֹנֶנֶת

 

יָדַיִם לַטְּפוּ

              עֶרְגוֹת שֶׁהָמוּ בְּקִרְבִּי

מְסָרְבוֹת לְהִשְׁתַּכֵּחַ

מְעַקְצְצוֹת קְצוֹת הֲוָיָה

מְתַנּוֹת אֲהָבִים

עִם חִיּוּת מִסְתָּרַחַת

שֶׁהֵקִיצָה מְחֻיֶּכֶת

שָׁבָה לְחוֹלֵל

עֲלָסִים

 

 

*

עֶלֶס –עליצות, שמחה

44 תגובות ל-“עֲלָסִים

  1. ע י י ן ע ר ך

    אחחח…
    מדהים.

  2. את מתארת כל כך יפה
    את הרוחני והפיזי שמותכים יחד באהבה

  3. הר הקסמים

    רשפים
    זה אחד השירים הטובים שלך.

  4. נקודה עם פסים

    נפלא

  5. תמונה יפיםיה
    והמילים עשו לי חשק…

  6. אני רואה שהאושר שלי
    עבר גם אליך :-))

  7. תארת יפה
    אהבה על כל גווניה

  8. השיר ממש נהדר
    מתאר את החווית האהבה כל כך חי ומרגש:)

  9. בכל פעם…
    את מפתיעה אותי

  10. ….
    מתעלסות מילותיך בעלסים.

  11. אישה ממקום אחר

    מופלא ממש
    והציור גם.

  12. אקוני שמחה 🙂
    מתעוררים בי

  13. מאוד מיוחד!
    נהנית לקרוא בבלוגך,

  14. פ נ ל ו פ ה

    וואוו איזה קסם שכמעט הפסדתי
    מעשה אמן רשפ`קה

  15. עשית לי שמחה בלב
    לראות אותך פה

  16. יפיםיה=יפיפיה
    הקרבה על המקלדת והזריזות של אצבעותיי איפשרו לי להוסיף עוד כמה מילים. כמה עברית שפה יפה. להתעלס… אחחח…

  17. כן, את מדביקה אותי באושר שלך
    e

  18. שמחה לשמח אותך (-:

  19. תודה סמדרי
    לילה טוב

  20. תודה יקירה e
    מתאר את מה שאני מרגישה

  21. וואלה (-:
    את מפתיעה אותי בהתרגשות שלך

  22. e
    ידעתי….

  23. תודה יקירה e

  24. הציור של מאן ריי
    הוא עם חתימה

  25. את חמודה
    (-:

  26. (-:
    נעים לחוות זאת שוב

  27. תודה רחלי
    ברוכה הבאה בביתי

  28. }{
    יש כאלה שממש ממש לא התלהבו

  29. נכון… זה הרגיש שלי כמו
    להתעלס עם השפה

  30. תודה. רשמתי לפניי
    הוא מתעלס עם הבד ואת עם השפה. כמה נעים זה עושה…

  31. איזו מחמאה… תודה רבה e

  32. תודה לורי (-:

  33. מאוד אוהבת את התמונה הזו של מאן ריי

  34. (-:
    איזו מחמאה יקירתי

  35. תודה מיקי
    תודה מאוד

  36. תודה על המחמאה קוסמת
    את בטח מכירה את ההרגשה הזו שמשהו מדגדג לך בקצה האצבעות

  37. תודה (-:
    לפעמים זה מצליח לי

  38. אופל כחול

    מקסים
    אהבתי

  39. איש מול ים

    משתאה
    מן הרכות ומן העוצמה של השיר הזה.

  40. כל רשומה על שמחה עושה לי שמח e

  41. איזה נפלא השיר,
    כתבת יפה אהבתי מאוד

  42. שוררת
    כמו משורר..מדהים

  43. יפה כתבת
    יפה מאוד

להשאיר תגובה

