קפה בוץ

 
  

חָלָב בְּטַעַם וָנִיל

מַעְתִּיר הַקָּפֶה

גַּרְגְּרֵי סֻכָּר

              חוּמִים

שׁוֹקְעִים בְּרִחוּף אִטִּי

                          לַתַּחְתִּית

          הַמּוֹקָה מַמְתִּיקִים 

       הַמַּחְלִיקָה עַל לְשׁוֹנִי               

וּמְסָרֶבֶת – 

          לְהַבְהִיר יוֹמִי

הַשָּׁקוּעַ עַד צַוָּארוֹ

                      בְּבֹץ

                                                   

 

 

 

 

 

 

*

 

התמונה מכאן

 

* *

אשמח להצעות עריכה

55 תגובות ל-“קפה בוץ

  1. פ נ ל ו פ ה

    מאחלת שאחרי יום של בוץ
    יהיה לך שבוע של נס!

  2. איש מול ים

    שיכור כרוני מקפה וקופאין אחר
    העברת את הרעיון יפה

  3. איש מול ים

    נקבה
    נקבה מהטטדרת זו סשפת שבטים שונםי במרכז אפריקה מה שבעברית הוא "נקבה מהודרת".

  4. קדחת צהובה

    האם קפאין מונע ירידה קוגניטיבית
    האם קפאין מונע ירידה קוגניטיבית בנשים? (Neurology)

  5. הר הקסמים

    נפלא!
    אהבתי את דימוי היום השקוע עד צווארו בבוץ:-)

  6. תנועת בראון

    מאז גיל 12
    בוץ חזק ומתוק כל בוקר. לא יכולה בלי.

  7. את יודעת כמה אני מכורה לבוץ
    ולקפה שחור :-)))

  8. איש מול ים

    לסיוי
    א. מתפלא עלייך מה שאמרת שאת מתה על רשפים.

  9. קצף הימים

    אצלי בוץ זה למילואים
    וגם קפה בוץ.

  10. אופל כחול

    לא אוהבת
    קפה בוץ ולא ניסיתי אפילו לשתות

  11. שיר לאוהבי קפה
    אני מאוהבי המים:)

  12. ד ו ר י ת ה

    רגע, שאבין
    מדברים פה על הקפה או עליך השקועה בבוץ?

  13. ע י י ן ע ר ך

    קפה
    בוץ עם תובנות…

  14. חגיגה
    של חושים דרך הצבעים הריחות והטעמים המתבטאות במילים שלך.

  15. קדחת קדחת
    איזה מזל ששלחנו אותך ללמוד רפואה ((-:

  16. תודה תודה
    ואותך איזה מזל ששלחנו לעבוד במה שאתה עבדת

  17. יותר נראה לי שהיה לך כאב גב
    אם היית עובד כמוהו…

  18. תודה אופל
    בבית רק בוץ עם חלב

  19. ממים ממים בששון
    האמת, זה היה סתם שעשוע שכזה

  20. אני תמיד שקועה בבוץ

  21. יודעת… יודעת (-:
    זה היה יותר שעשוע במילים

  22. רשמתי (-:

  23. כן… פחות או יותר
    הייתי חולה מעל שבוע

  24. רשמתי.
    היום כבר יפה, ומוקדש לך 🙂

  25. ומזל שאת לא :-))
    הפלאפון שלי שווק חיים.

  26. הר הקסמים

    סיימתי סופסוף
    ועכשיו הם תקועים בסערת הטוקבקים…

  27. איש מולים

    לי יש סיבה
    בקושי רואה

  28. איש מול ים

    |כי הולנדים זה נורא קרוב ליקים

  29. איש מול ים

    אני? מצחיק? תל קסימה?
    חשבתי שאנוכי האיש הכי רציני והכי מבאס בעולם

  30. תנועת בראון

    היום שוב לא מרשים
    לילדים לשתות קפה. אז גם ביני ובין ילדיי יש פער דורות:-)

  31. קצף הימים

    את מנסה לרמוז
    שאני מתרומם?

  32. או… אוטוטו שוקעת ((-:

  33. אוי…
    ואיך אני אצליח לשמוע את קולך הענוג???

  34. חחחח, אם אתאמץ יצליח לי???

  35. כן נראה לי שיש איזה פער דורות קטן
    בינך לבין הילדים

  36. אני מרשה:)
    נעה שותה קפה אפור – השם הוא המצאה פרטית שלה

  37. אמן! (-:

  38. מה לא??? ((-:
    נראה לי שאחרי 400 כוסו קפה

  39. |מסמיקה| אוי את משו משו משו
    מתה עליך

  40. תנועת בראון

    גם אני תמיד אהבתי
    ממש מהגיל של נעה שלך ובזמן שחיכיתי בסבלנות, הסתפקתי בטעימות מהנס המתוק של אמא שלי.

  41. לפעמים יש גם ימים כאלה…
    את בוודאי יודעת ((-:

  42. בגיל 12 עוד לא הרשו לי לשתות קפה(-:
    את רואה איזה פער דורות יש ביננו…

  43. יש ימת כנרת, יש ימת ויקטוריה
    ויש ימת הקפה שלי ((-:

  44. הר הקסמים

    חח אתה מצחיק:-)

  45. לורי, בקשי שמי שמגיע מהארץ
    יביא לך קפה עלית

  46. את אנין טעם יקירי
    אני מכינה בוץ עם חלב בעיניים עצומות

  47. אני שותה רק בוץ!
    עם חלב בבקשה ושני סוכרזית

  48. שעשועי מילים…
    בא לי לשחק קצת עם מילים של קפה

  49. כבר אמרתי לך פעם יקירי
    אם לא תעשה טעויות קילדון

  50. ליאור המקורית8

    רק בוץ עם חלב

  51. לא נוגעת בבוץ
    לפחות לא בקפה בוץ:)

  52. אם אני לא שותה אספרסו כפול על הבוקר
    אני באמת בבוץ

  53. יו כמה זמן לא שתיתי קפה בוץ טוב
    לילה טוב

כתיבת תגובה

