שקיעות לנומי…

 
 
שקיעה עירונית
 
 
 
זריחה אדומה
 
וכדור של שקיעות
 
 
 
היודעות
 
לבעור במשך שעות
 
 
מבלי לשרוף ללב
 
את האצבעות.. 
 
 
 
 
*
שקיעה עירונית – מחלון חדר השינה שלי מוצ"ש שעבר 8.12
חוף של שקיעות – תל אביב יום רביעי האחרון 12.12
 
37 תגובות ל-“שקיעות לנומי…

  1. ידעתי.. ! 🙂
    בדיוק כעת קראתי אצך צאט על הרשומה הזו שמתעתדת לצאת..

  2. הר הקסמים

    איזה שקיעות בוערות
    לא ידעתי שיש כלכך הרבה סוגים…

  3. (e) ( איזה שקיע אואו מקסים) (e)
    שבת שלום לך

  4. פשוט מקסים!!!!שבת שלום,,

  5. פ נ ל ו פ ה

    תמיד ידעתי שחדר השינה שלך יהיה בסוף
    אתר תיירותי

  6. נהדר….
    פלשזס……יופי של צילומים.

  7. אווו אמרתי לך שאת נורא מוכשרת
    כצלמת?

  8. צבעי השקיעה נפלאים
    כל יום שוקעת השמש וכל יום היא מצירת ציור חדש.

  9. ד ו ר י ת ה

    מ ד ה י ם!!
    תמונות מרהיבות מותק.

  10. תנועת בראון

    איזה תמונות את תולה
    בחלון של חדר השינה שלך 🙂

  11. פניניאור

    עם שקיעה ערונית כזאת…
    תגידי לי היכן ממוקם החלון

  12. ריש עלום השם

    אפשר גם להזמין שקיעות לרישי….
    מה זאת האפלייה הזאת

  13. תמונות מופלאות
    הראשונה במיוחד

  14. (-:
    מהרגע שראיתי את השיר של נומי חשבתי על השקיעות האלה

  15. יש המוני סוגים
    המונים!

  16. תודה לורי ושבת שלום לך…

  17. וכמובן שהתכוונתי לנשותיו…
    גמני מן כזאת דפקית לפעמים!

  18. גם לך שבת שלום שרון
    ןתודה (-:

  19. נכון… לפעמים יש תמונות מרהיבות
    מחלון החדר שלי…

  20. תודה דומינקה ((-:
    יש לך כסף מספיק בשביל לקנות דירה המשקיפה לחוף???

  21. ברור…
    אני בדרך לקריירה החדשה שלי ((-:

  22. ממש כך סמדרי
    אין שקיע אחת דומה למישניה

  23. אני היית שמחה לצלם את זה בקוסטה ריק
    (-:

  24. פניניאור

    לאנשי החום…

  25. כן… אצלי בחלון יש תמונות מרהיבות

  26. את יכולה לבוא, אתן לך מקום בחדר שלי
    (-:

  27. מה שתרצה…
    רק תגיד (-:

  28. היא ממש ממש בכף ידי
    בחלון חדר השינה שלי

  29. אין
    לי גם בשביל דירה במקום פחות אטרקטיבי….

  30. אולי נתראגן ביחד כמה בלוגרים
    נפתח קופת חסכון ונקנה ביחד דירה ((-:

  31. חחחחח
    אתר תיירותי לגברברי העולם

  32. תודה תותי (-: גם לך שבת יפה

  33. המילים הנהדרות שלך
    תמיד מעלות בליבי תמונות

  34. אופל כחול

    שקיעות
    נהדרות

  35. כמה רומנטי
    שבת נפלאה

  36. פ נ ל ו פ ה

    :-))))

  37. תודה יקירה על המחווה..
    ..למילות השיר שלי

להשאיר תגובה

