שמש דצמבר בחוף ימה של אשדוד

 
מי לא היה השבוע בים?
 
כולם!
  
מי שלא ראיתי, השאיר
 
 
עקבות
 
 
עלה הסתו, שצבע את החול סביבו בגוון שלו
 
 
פרסות הסוס ורוכבו שדהרו אל עבר האופק
 
 
היונים  בטרם שבו אל השובך
 
 
הקונכיה
 
 
והצדף
 
 
המדוזה שבאה למרות הקור
 
 
האמיצה וכלבה
 
 
הילדה בודוד
 
 
הדייג
 
 
שחפר וחפר ומצא
 
 
תולעים לפתיונות
 
 
והג`יפ, היי הג`יפ
 
 
 
 
"הים יפה הבוקר, הים הוא די שקט"
 
 
הים, שגליו נשברים אל החוף 
 
 
בקצף 
 
 
לפתע, משנה את צבעו  
והופך לים של כסף
 
 
וכולם, מתחרדנים להם בשמש
 
 
 
היא והצל שלה
 
 
 העורב בראש העמוד
 
 
 היונה, רגע לפני שנבהלה ועפה
 
 
החתלתול 
 
 
הגבר הזה
 
 
וכמובן, הצרפתיה 
 
 
 
 
 
43 תגובות ל-“שמש דצמבר בחוף ימה של אשדוד

  1. הר הקסמים

    רשומה יפיפיה
    איזה עיניים של צלמת יש לך:-)

  2. חחחח….
    את נהדרת,איזו השקעה

  3. פ נ ל ו פ ה

    כמה יפה הלכת וצררת
    וקשרת בסרט את היופי של החוף

  4. איזה יופי של תמונות
    חוץ מהמדוזות…איכס…..אפילו זה יצא לך יפה…חחח

  5. ריש עלום השם

    היי פלשי…
    הלכתי בעקבות תמונותייך וטיולך

  6. אוי איזה תמונות תענוג אמיתי
    נהנתי לטייל איתך בחוף

  7. הלוואי עלינו ((:
    פשוט מקסים.

  8. חייכת אותי
    ובזכותך גם אני הייתי בים

  9. קדחת צהובה

    רשפים איזה רשומה נהדרת
    ממש נהדרת.

  10. איש מול ים

    את מתבזבזת וחבל

  11. את משהו, את…
    נדיר שאין לי מילים…

  12. תמונות נהדרות מותק
    מעניין שאת לא בתמונות נבחרות למרות שהן יפיפיות בחיי

  13. FLASHES
    איזה כייף-רשומה מצולמת מהמקום שאני הכי אוהבת.

  14. ד ו ר י ת ה

    אני אוהבת
    את סיפורי התמונות שלך.

  15. רשומה פשוט
    נ ה ד ר ת ! ! !

  16. ליידי סנו המקורית

    נפלא פשוט נפלא

  17. תודה הרה
    עשיתי לי מנהג קבוע

  18. יאללה אז בואי
    מה הבעיה?!

  19. זה עושה לי טוב לצלם!
    זה משהו שהצליח לחדור לתוכי

  20. אתה יודע…
    היא יצאה בתמונה יותר יפה מבמציאות

  21. תודה ריישי (-:
    אני שמחה שנהנת

  22. כמה אני שמחה שנהנית
    להצטרף אלי לטיול

  23. אני מתארת לי שאצלכם עכשו קררררררררר
    מאוד

  24. אחלה…
    את יודעת זה חמישים דקות מירושלים…

  25. תודה יקירתי
    שמחה לשמוע שחייכתי לך את היום

  26. אני לא… (-:
    אני משלבת יחד את כל האהבות שלי

  27. את משהו בעצמך… }{
    לא כל התמונות ברמה אחידה

  28. נו באמת מותק…
    ני לא בקליקה הנכונה (-;

  29. דומי
    כן, יש צילומים יותר טובים ויש פחות

  30. תודה מותקית
    אני אוהבת אותך

  31. תודה יאיא
    ממך זו מחמאה כפולה (-:

  32. תודה ליידי סנו (-:

  33. ריש עלום השם

    רק בשילוב מסעדה טובה
    מאלה שהמקומיים ואו מסלנסקי ממליצים עליה…

  34. העיקר שאת בקליקה שלי יקירתי
    זה הכי חשוב

  35. פ נ ל ו פ ה

    טנק`ס

  36. באותו יום היינו בראשון בסופרלנד
    זה היה 50 דקות בהלוך

  37. ד ו ר י ת ה

    מה?
    גם את עם דודי שינה?

  38. בסדר!
    עשינו עסק!

  39. הכי (-:
    }{

  40. יש ועוד יהיו ימים יפים (-:
    NEVER TOO LATE

  41. הלכתי בשלוש לישון… )-:

כתיבת תגובה

