שרשרת הייקו

 

 

 

עלעלי זכרונות

מסעירים רוח

רוחשים עתיד

 

*

 

טיפת מים

שוקקת חיים

גשם מטפטף

 

*

 

שרשרת פנינים

צואר גאה

מַזְהִיר זכרון

 

*

 

מילים חרבות

רעב מתפרק מנשקו

שתיקה

 

 *

 

הדיו יָבַשׁ 

ענני נוצה

מתפזרים ברוח

 

 *

 

פרפר חולף

רגע שברירי

מתנפץ ונעלם

 

*

 

פריחת הדרים

תבשילים על אש

זכרונות ילדות

 

*

 

עקבות בחול

גלים שוטפים

נעלמתי.

 

 

 

 

 / אשמח להערות – הארות

43 תגובות ל-“שרשרת הייקו

  1. מענג
    אהבתי במיוחד את האחרון.

  2. קבלתי תשובה

  3. השרשרת הזו היא כמו שיר אחד
    אם לא היית כותבת שרשרת…. היתי חושבת שיר עם בתים בני 3 שורות.

  4. איש מול ים

    מרגיש כל כך על(צ)וב
    מדוע כל הבנות מבינות בשירה ואפילו יוצרות אותה

  5. פ נ ל ו פ ה

    הכי אהבתי
    את השורה של הרעב שמתפרק מנשקו

  6. (e)שיר מקסים (e)
    ערב מהנה ומלבלב

  7. הראשון מבריק
    וזה עם הפרפר מעולה.

  8. ד ו ר י ת ה

    אמממ
    1.לא ידעתי מהזה הייקו מזל שהגעתי מאוחר.

  9. אהבתי מאוד את
    טיפות המים, הדיו והעקבות..

  10. קובי אייל

    נהנה מכל אחד !
    מילים חרבות

  11. פרחבר האחת

    אהבתי מאוד

  12. שמחה שהתענגת…
    את התשובות מצאת לבד ((-:

  13. תודה אליס יקירה
    }{

  14. טוב עוד מתרגלת…
    מקווה לזקק אותם בהמשך

  15. תודה הרה
    ותודה גם על ההערות

  16. נכון… ואני שמחה שאיתגרתי אותך
    כן, גם המנחה שלי אומרת שיש לשמור רק על חוק שלושת השורות

  17. תודה סמדרי…
    סיתי להביע רעיון בשלוש שורות

  18. אל תהיה עצוב
    אתה בוודאי לא עלוב

  19. תודה אנג`י
    אנסה להסביר

  20. מבינה אותך יקירה…
    גם אלי הייקו לא ממש מתחבר

  21. תודה לורי…

  22. כל אחד צריך לעמוד בפני עצמו
    זה תרגיל לשעור כתיבה שלי

  23. ואת… נהדרת בצורה בלתי רגילה!
    שבת נפלאה

  24. תודה קובי
    כן, גמני אוהבת את ההייקו הזה מאוד

  25. תודה על ההסבר:)
    זה בהחלט האיר לי מה שלא הבנתי.

  26. איש מול ים הייקוני

    זה לא בירה זה

  27. מאוד
    קראתי אותם מספר פעמים

  28. תנועת בראון

    קראתי כמה פעמים
    אהבתי את הפרפר ואת שרשרת הפנינים.

  29. בשבילי?…
    אני מחכה בציפיה דרוכה….

  30. אוי אתה מקסים אתה
    המורה נותנת לך ציון טוב מאוד

  31. e
    אני מקווה שאנשים באמת יתפסו

  32. אההההההההה (-:

  33. אני שמחה שנחשפת
    למשהו חדש

  34. איש מול ים

    תודה ללך ליבבתיני

  35. תודה יקרה e
    אני שמחה שאהבת

  36. רגעים בחיים
    אהבתי כל רגע בפני עצמו ,אולי חסרה מילה חוזרת שתקשר בין הרגעים.

  37. יההההההההה זה כל כך יפה
    אני לא מתיימרת להבין כללי שירה וכללי הייקו בכלל (וקראתי את מה שהוסיפה וסאנה)

  38. קוראת אותך
    עדיין לא למדתי

  39. נפלא!!!!
    כל כך אוהבת הייקו-אים!

  40. הר הקסמים

    אהבתי את
    השלושה הלפני אחרונים, באחרון יש בעיה במשקל בשורה האחרונה.

כתיבת תגובה

