איך לא חשבנו על זה קודם???

 
מייל שקיבלתי והעלה על פני חיוך
רעיונות קטניםגדולים
(הפרשנויות שלי)
 
 
 
תהטוסטר
 
שניים במחיר אחד
מקצר תהליכים וחוסך בחשמל
(פטנט מיוחד ליוצאי אנגליה) 
 
 
שעונתיון
 
התה שלך חזק במידה הנכונה?
שואל הפינגוין ארך האף
תוסיף לי עוד חצי דקה…
אני הייתי בוחרת בפינוקיו במקום בפינגווין
אבל "שאפו" לרעיון!
 
 
 
"חגורת הנֶפֶץ"
 
אין עוגה השבוע! 
עד שבוע הבא, מותק
אתה חייב לחזור לתשעים ושלוש (כמאמר דוריתה…*)!
אמרה אישה לבעלה/חברה ונשארה בחיים
 
 
 
"מגש אנטי נַפֵּץ"
 
מבצע מיוחד למלצר המתחיל!
 
 
 
מנורת לילה טוב
 
"ותבדל המנורה בין אור לחושך"
(פרקי גידול בנים ובנות)
 
 
 
מיקרו(ס)פו(גו)ן
 
הוצאה מוגבלת
רק לזמרי מקלחת מחוננים
(יקבלו רק הבאים עם אישור מהשכנים!)
 
 
 
סדינומטר
 
"זוגיות – עד קצה גבול הסדין…"
 
 
 
*
 
מתי, איפה ולמה אמרה דוריתה "ארבע קירות"
הפותרים נכונה יזכו בפרס.
 
 
51 תגובות ל-“איך לא חשבנו על זה קודם???

  1. צוחקת – ענק !
    קיבלתי במייל – אבל העברתי את זה עם חיוך.

  2. חידושים והמצאות
    יופי של רעיונות, קבלתי כבר במייל אבל זה ממשיך להצחיק.

  3. המורה אני אני אני אני
    יודעת את התשובה:-P

  4. פ נ ל ו פ ה

    ההומור שלך נפלא
    חשבת על קופירייטינג?

  5. מכורה לפופקורן

    טובבב!!
    אהבתי…..

  6. מה אין???
    ועל מה אני אפנטז כל השבת

  7. תשמעי…
    אמנם חשבתי על זה

  8. תשמעי
    אם זה היה האורך

  9. נו בטח את יודעת את התשובה…
    השתתפת בחגיגה ((-:

  10. מה יש לאנטר הזה
    יאללה, ברחה לי התגובה

  11. נכון… אנחנו היינו ממש מציירים קו
    באמצע (-:

  12. לא יזיק לי לעשות הסבת מקצוע
    לעת זיקנה ((-:

  13. בדרך כלל ההרוב משעמם…
    אבל לפעמים יש גם דברים מיוחדים כמו זה

  14. כן… גמני חושבת (-:
    וטוב שבאת לבקר

  15. אז אולי
    תצליחי לעורר את נשות הבלוגייה שרוצות לראות איך הבחורצ`יק מרזה ומכנסיו לפתע מחליקים מעליו 😉

  16. ד ו ר י ת ה

    את לא הולכת להתחמק מזה
    כל כך בקלות מותק

  17. כן, נראה לי שהיא נסחפה קצת… ((-:

  18. החגורה דו שימושית…
    היא גם בודקת אם "האורך אצלו קובע" !!!

  19. מה זה לא ראית?! (-:

  20. נראה לי שאני מנחשת…. חחחח

  21. אני משוגעת מראש
    אבל היום הוא הגזים

  22. מדברת על היסחפות…:-(
    חחח…

  23. את מבלבלת אותי!
    הנה הקישור

  24. היום, רק היום?
    את עדינה איתו

  25. :)))))))))))

  26. חחחחח (-:

  27. ד ו ר י ת ה

    תתחלקי איתי בפרס?
    (:

  28. ד ו ר י ת ה

    עדינה??
    לא הייתי אומרת

  29. בטח מותק
    את יכולה לבוא לישון איתי תמיד

  30. חחחחח נגזור באמצע… ((-:

  31. ד ו ר י ת ה

    חחחחחחחחח
    למה לגזור באמצע?

  32. אז בואי יהיה כיף:)
    יש לנו חדר של בנות את מוזמנת להצטרף:)

  33. ד ו ר י ת ה

    ראית מזה?
    עשתה לנו הפרדה!

  34. כי צריך מקום בשבילי!

  35. ד ו ר י ת ה

    אבל אני מודיעה מראש
    אני לא קמה בלילה!

  36. ברור שאת לא קמה
    בשביל מה יש להן אבא???

  37. אני קמה:))) לא לדאוג
    האמת שכשהן לא חולות ולא אחרי חיסון לרוב זה קימה אחת לענת

  38. בדיוק כשאני מתהפכת לצד השני (-:

  39. את ועוד % 90מהמדינה
    ברור לי שאפילו בקיבוץ לא קמים כל כך מוקדם

  40. ד ו ר י ת ה

    היום
    לא הצלחתי לקרוע את עצמי מהמיטה בשבע וחצי.. אלוהים! חמש!!

  41. ואותי קרע האינסטלטור
    היום בשמונה מהמיטה

  42. היום היא קמה ב4 ועשרה
    ישנתי שעתיים

  43. אני הייתי נזהרת
    ולא נותנת כותרת כמו שנתת את למעלה.

  44. פלשז מהמרכז

    ברור…
    מה רע שיחשבו?

  45. המממממממ את יכולה לבוא לראות
    נראה לי שאפילו תופתעי

  46. תפוז השתגע
    לא ידעת???

  47. הו הו נאוה את ממש אופטימית:)
    והרעיונות באמת שימושיים:)

  48. פניניאור

    איזה יופי…
    שכחתי את היום שפתחתי את המייל

  49. חחחחח

  50. תנועת בראון

    הסדינומטר
    הזכיר לי את הקרבות על החצי בשולחנות בבית ספר. קרבות שהתנהלו כשהייתי ילדה ועכשיו משתתפת בהן הילדה שלי.

  51. ד ו ר י ת ה

    עכשיו
    את חייבת ללמד אותנו איך את עושה מסגרות

להשאיר תגובה

