לא יכולה להתאפק….

 
שאלה:
 

מחבר:
תמר 
תאריך:
13.11.2007 
שעה:

15:07 

 

יש לי סכרת טייפ 1.. כבר 3 שנים וכיום אני בת 24 , יש לי שאלה מאד מביכה.. אשמח אם יש מישהו שיוכל לענות לי:
אז ככה, הבנתי שהסיבה שגבר תשוש אחרי סקס זה כי בזרע הוא מפריש כמויות אדירות של סוכרים ובכך הוא מאבד הרבה מהמקור אנרגיה הזמין ביותר, אם ככה נגיד ואני בולעת זרע האם זה ממש תוספת סוכרים וצריך לקחת את זה בחשבון , בזרקת תוספת אינסולין?
אני מתביישת לשאול את הרופאה שלי ולכן העדפתי את זה ככה בצורה אנונימית.
המון תודה!!
 

 

תשובה:

מחבר:
ד"ר יורם קנטר 
תאריך:
14.11.2007 
שעה:

21:07 

 

שלום לך תמר,
אני מאד מקווה שאת שואלת ברצינות וזו לא איזו שהיא בדיחה תפלה של רננה ודומיה.
ברצינות – הגבר עייף לאחר יחסי מין ופליטת זרע ללא כל קשר לאיבוד סוכרים.
כמויות הגלוקוז בנוזל הזרע אינן גבוהות (בניגוד לחלבון)
אין צורך לקחת תוספת אינסולין באם את בולעת או לא. 

 

* * * * *

לא ערכתי, לא שיניתי, לא נגעתי, הכל כאן

    

 

*

תמונה באדיבות אתר הצופים

49 תגובות ל-“לא יכולה להתאפק….

  1. אללי
    ואם אני לא בולעת? אז אני מאבדת אנרגיה וקלוריות?:-))))))))

  2. מה??
    ..רננה בולעת??

  3. חחחח איזה צרות יש לאנשים:)
    חוץ מזה שעשיתם לי איכס ואני בטח ארד איזה גרם בגלל חוסר תאבון

  4. תנועת בראון

    אני הכי רוצה לדעת מי זה רננה ודומיה
    גם הן בולעות?

  5. חחחחחחחחח….
    הפעם גמרת עליי

  6. סליחה שאני מתערב בשיח הנשים
    אבל יש לי שאלה מאוד רצינית.

  7. עוררת והגברת בי את המבוכה
    לא בטוח שהבנתי מהות המילים…

  8. 🙂
    מדובר בסך הכל בכמות של 3-7 סמק שזה שווה ערך לכפית סוכר ואפילו פחות.

  9. המלצה
    המליצו לי עליה באגודת הסכרת .שמה ליליאן מהמכון לבריאות כף הרגל בקרית אונו היא טיפלה בי במקצועיות רבה ובעלת ידע רב .ביבלת ופטריות בציפורנים 0544982752

  10. שור וברור (((-:

  11. ד ו ר י ת ה

    שאלוהים יעזור לי
    אם את מתחילה עכשיו עם הבולעת!

  12. ר.
    איך אתה יכול לקרוא לזה הומור

  13. נומי…
    חשבתי עליך טובות עד היום!

  14. ידעתי שתאהבי את זה…
    חחחחחח

  15. אם הסוכר שלך כבר גבוה
    רק מהצחוק

  16. אמץ…
    יש לי גם שאלה מאוד רצינית.

  17. המילים שלכן מושכות אותי בלשון…
    אבל אני אתאפק

  18. שאלה מצויינת
    גם אני שאלתי את עצמי מי אלו.

  19. יאיא!
    איזה בקיאות שאתה מגלה….

  20. אני… אני לא עשיתי כלום
    אני מביאה דברים בשם אומרם!

  21. נו בטח
    אני במשטר קלורי

  22. ריש עלום השם

    להבית! קורא אותך לסדר…
    הדוקטור שבי הייה מזמין

  23. מה את לא רואה את ההמלצות???
    את פשוט לא מבינה שזה פוסט למען הציבור!

  24. לא חושבת שאנסה את זה
    כי אני כאמור… בדיאטת חלבונים (((-:

  25. ד ו ר י ת ה

    את פושטקית את!
    ((:

  26. חחחחחחחחחחחחח
    אם הוא בדיאטה זה בסדר

  27. טוב שאתה לא רוצה לקחת אותי
    לדוקוטור שלך (((-:

  28. ריש עלום השם

    חכי, חכי…
    במרפסת שלי

  29. :-)))) אני לא יודעת
    אנחנו צריכות לשאול את הדוקטור את לא חושבת?

  30. דוקטור ר. בסביבה ((-:

  31. מה שהבטחתי הבטחתי…
    היין מחכה פה לשעה המתאימה

  32. אולי…
    נידרוש להכניס את זה לכל תפריט דיאטטי???

  33. ריש עלום השם

    שמיים, כוכבים… וחיוך
    ומצב רוח

  34. הוצאתם לי את התאבון לכל היום

  35. (((-:
    בירושלים…

  36. מדמיינת לי את הסיטואציה
    בולעת!

  37. סיון! לא להרוס את הדיאטה:)

  38. אמץ ייקירי…
    טוב כמובן שהיה צריך להיות שם

  39. הן בולעות ברננה ובדומיה
    לאחר שהדגל בחצי-התורן…

  40. אולי כדאי להפנות את השאלה הזו
    לדר` יורם קנטר

  41. בוקר טוב לורי

  42. נו טוב…. מודה
    את ילדה נהדרת

  43. כולכן יחד ? בטח שאני רוצה..! ! !
    ברגע שקראתי, הפסקה, רצתי לראי בחדר השני,

  44. אחחח… הבטן…
    צוחקת בטירוף ! :-))

  45. ((-:
    כל אחד והצרות שלו…

  46. מממ,,,,,,,,,,,,,,,(e)
    שמחה שוב לחזור אליכם סוף סוף

  47. טוב נו..
    ..נסחפתי קצת

  48. ריש עלום השם

    ואתן טוענות שלנו הגברים
    יש הומור פרוע…

כתיבת תגובה

