אנשים המאבדים את עולמם ברגע!

 
 
 

 

חודשים סרבתי לדבר איתך

קצת התעללתי בך אפילו

גבר באמצע שנות החמישים

שמתנהג כמו ילד פחדן

 

ואתמול, אחרי בערך עשרה מיילים

זועקים

 

"איפה את?"

"את פה במקרה?"

"את זוכרת איך נכנסים לצ`ט?"

"אני שם"

"אני מחכה"

 

מיילים בני שורה אחת בקושי

אבל כל כך זועקת.

 

באתי,

חודשים רבים לא עמדתי בפתחו של חדר צ`ט

לא מתגעגעת

שייך לימים אחרים

זמנים אחרים.

 

אתה שם

באותו ניק מוכר

כבר למעלה מחמש שנים

 

עוד לא הגעתי

אתה 

יורה מילים

 

ושוב נזכרת בי השבוע

אתה ממשיך ללכת לישון כל לילה

איתי

להתעורר כל בוקר

אתה יודע שעשית את טעות חייך

אתה יודע שאין לה תקנה

היה לך את כל העולם בכף ידך

זרקת

חזרת לשקוע בתוך ה"חרא"

לא האמנת שכל זה יכול להיות שלך באמת

לא האמנת שהגורל יכול להיות טוב אליך

התרגלת להיות רהיט בביתך

התרגלת להיות פריט מתוך רשימה

חשבת שאתה חולם

חלומות לא מתגשמים!

שיקרת

לא האמנת בעצמך

 

ואני

יושבת מול המסך

ואני מרחמת עליך

 

כן

איבדת אותי

מזמן

אז

שנטשת מבלי להסביר

שהסתבכת בשקריך העצמיים

כשנתת לעצמך תירוצים

 

אין תקנה

אני מצטערת

כואב לי עליך

לך

אין יותר סיכוי

לך

אין עתיד

לי

עדין יש.

 

יש אנשים המאבדים את עולמם ברגע

כמוך!

 

 

 

*

איור – אלי אשד

46 תגובות ל-“אנשים המאבדים את עולמם ברגע!

  1. נקודה עם פסים

    לא יאומן כי יסופר

  2. כמה נכון
    ואת תמשיכי קדימה… יש לך למה לצפות.

  3. אני האחרת שלך

    כמה מוכר
    וכמה הם יכולים להיות דוחים כשהם נואשים ומבקשים לחזור.

  4. דיי
    פתטי לראות גבר נואש המנסה להאחז במה שהוא במו ידיו הרס….

  5. את טובה מדי
    היית צריכה להתעלם…

  6. איזה כיף שאת לא במקום ההוא…
    יש משהו בזה- ברגע שאת "לוקחת את האהבה" שלך משם, אז פתאום מרגישים בחסרונה. זה קורה כשהאהבה כזאת מרעיפה, רק בלי לעורר יותר מדי תשומת לב…

  7. לא כל אחד ראוי לך יקירה
    הפסד שלו.

  8. פ נ ל ו פ ה

    כן……
    גמני בדיעה של זאתי מעלי…

  9. היי (e)
    שמחה שוב לחזור אליכם סוף סוף

  10. אנשים טועים לחשוב
    שאם הם החמיצו הזדמנות אחת זה לא נורא, תבוא אחרת. זה לא תמיד כך. החיים הם לא באמת כמו רכבות שמתחלפות. יש הזדמנויות שאם החמצת אותן זה לדראון עולם. אנחנו צריכים ללמוד להיות אקטיביים, יוזמים, מעזים. לא כל רכבת שחולפת גם חוזרת.

  11. נו מה נשאר להגיד.
    אתמול צילצל אחד ששלחתי לו את הטלפון לפני 7 חודשים… !

  12. איש מול ים

    אוי! כמה עצוב
    אבל ממילא הלב שלך פרפר בידיו של אחר.

  13. :-)) כן
    מגיע לו, שירד על ארבע גם אז חנינה יש רק לאסירים מותקee

  14. ד ו ר י ת ה

    יופי
    שהתעללת בו. אבל למה קצת?

  15. אופל כחול

    עצוב
    להיווכח בכל פעם מחדש

  16. קובי אייל

    את חזקה
    מספיק כדי לדעת מה את רוצה !

  17. תנועת בראון

    עוד סיבה שטוב שהיה לך את האהוב שלך
    זה רק מרחיק אותך עוד ממה שלא טוב לך.

  18. מאד מבינה ומצדיקה
    את החלטתך !

  19. כמה מילים הם יכולים
    לזרוק…

  20. (-:
    גמני יודעת להיות רעה לפעמים…

  21. את רואה….
    יש הפתעות בחיים ((-:

  22. נכון, מאוד!
    הוא היה הגבר האחד שהייתי מוכנה בעבורו

  23. (-:
    אמרתי לו את זה בשיא האכזריות

  24. ברור שקדימה…
    משהו חדש מתחיל ללבלב בי (-:

  25. ((-:
    גברים!

  26. נכון!
    הוא הוסיף לעצמו עוד כמה כינויים

  27. אין ספק שיש הנאה סדיסטית
    בלראות גבר מתפתל ככה לפניך

  28. אבוד לו…
    הוא הפסיד אותי

  29. (-:
    ברור

  30. אני שמחה שאתן באותה דעה (((-:

  31. ברוכה השבה

  32. אכן…
    היתה זו הזדמנות של פעם בחיים

  33. (-:
    כולם אותו הדבר

  34. עצוב בשבילו…
    מי שלא יודע לנצל הזדמנות של מליון דולר

  35. חחחח
    נראה לי שהוא ישאר אסיר עולם אצל אשתו

  36. אני אגלה לך בסוד…
    שזה היה יותר מקצת!

  37. תודה אופל
    זה פתטי, לדעתי, בגיל שלנו…

  38. נכון מאוד
    כמו שאני יודעת מה אני לא רוצה !

  39. כמה זה היה קשה אז…
    לפני חמש שנים.

  40. נכון
    מגיע לי הטוב ביותר!

  41. חחחחחחח

  42. שילך
    לחפש את החברים שלו…(-*

  43. חחחחח
    הוא בדרך ((-:

  44. ריש עלום השם

    זה הייה חריף…
    גם אני חושב שאני יודע למי את מתכוונת

  45. לך יש
    הכי טוב….

  46. יקירתי
    את צודקת….אסור לחזור לאחור ומה שהסתיים הסתיים….

כתיבת תגובה

