אתה מוכן להזיז את השיער מהעיניים!

 
 
בכניסה לבית הקברות באלמלו עומדים זוג עצים (ערבה בוכיה?) שהזוגיות שלהם הפכה אותם עם השנים לראש אחד  גדול ושעיר המכסה את הכניסה. עוד לא החלטתי אם זו מפלצת, שהשיער מסתיר לה את העיניים, או אולי כלב שמירה ענק הנם לו מעל לשער.
 
 
 
מתוך בית הקברות אל השער
 
 
אולי נבקש את הספר שיקצר עוד קצת את הפוני???
 
 
מכיוון הכניסה אל עבר בית הקברות
 
 
 
תודה לדומי שצילום הבית שלה הזכיר לי את העצים האלה… ולמיקה, על המסגרות
42 תגובות ל-“אתה מוכן להזיז את השיער מהעיניים!

  1. זה אחד הדברים הכי יפים שראיתי !
    לא לספר אותו אפילו במילימטר,

  2. אני
    רואה את הצילום בשנית ונדהמת מחדש.

  3. קדחת צהובה

    באמת כלב ענק
    משהו את .

  4. הר הקסמים

    איזה יופי!
    אהבתי מאד:-*)

  5. תנועת בראון

    מאוד אהבתי את העצים.
    יום נהדר!

  6. איש מול ים

    הם הזדווגו. למה לגזור לנם? כואב
    הערבות הבוכיות

  7. התמונה נהדרת:))))
    ההתחברות של ענפי העצים האלה יחד

  8. מדהים!!
    המייל שלי היה מקולקל.. נמחקו לי כל הכתובות.

  9. אופל כחול

    תמונות נהדרות
    המותר לדעת היכן הן צולמו ?

  10. איזו תמונה יפה!

  11. מגניב 🙂

  12. התמונה הראשונה נהדרת.
    הצורה של העץ, המצבות ש"הולכות" עם השביל ל"פה" של העץ…מצמרר, כמעט לקוח מסירטי אימה.

  13. איזה דימוי יפה
    אהבתי

  14. פ נ ל ו פ ה

    תמונות מדהימות
    אשרייך שהיית מול האוביקטים להתפעם

  15. ד ו ר י ת ה

    איזה צלמת מוכשרת את!!
    התמונות נ ה ד ר ו ת.

  16. תודה יקירה
    בזכותך המסגרות האלה…

  17. תודה לך…
    הרעיון לפוסט בא בזכותך

  18. זה משהו כל כך ענק
    שהתמונה לא ממש מצליחה להביא את הגודל והיופי

  19. טוב שכנעת אותי
    לא אלך איתך לבית קברות בטיול הבא להולנד (-:

  20. כן… בטח בלילות
    יוצאים הזוגות מהקברים שלהם

  21. אותו כנ"ל מיסיס בראון (-:

  22. תודה קוסמת ושבת מקסימה לך e

  23. נו נו…
    איש יקר

  24. תודה …e
    גמני חושבת שזה מאוד מיוחד

  25. תודה ((-:
    לא מצליחה לפתוח

  26. התמונות צולמו בבית הקברות היהודי
    באלמלו הולנד

  27. תודה לך קובי
    שנהנת

  28. תודה תטה

  29. זה ממש הדימוי שעלה בראשי (-:
    בקשר לעצים

  30. תודה (-:

  31. מותקית…
    בפעם הבאה אקח אותך איתי

  32. תודה נשמה }{

  33. ועוד משהו
    את מכירה את המפלצת בירושלים?

  34. אופל כחול

    נכנסתי
    לקישור ששמת פה ,

  35. קובי אייל

    מאד מיוחד !
    ממש מרשים איך העצים הללו עומדים בפתח.

  36. מממ נראה לי מקום מסתור

  37. כידוע אני לא אוהבת בתי קברות
    אבל הצילומים נהדרים

  38. נפלא יקירתיee

  39. הנה את רואה
    הולנד מחברת ביננו… (-:

  40. בטח… מי לא מכיר אותה ((-:
    אני מניחה שרעיון המפלצת בא לי ממנה…

כתיבת תגובה

