אל תלבבו לי! (אזהרה, הרשומה הזו לא חביבה במיוחד)

 
אני רוצה להתחיל בוידוי!
אני לא נוהגת ללבב רשומות.
 
כדי שרשומה תזכה אצלי בליבוב היא צריכה להיות:
או
מרגשת עד כדי כך שהדופק שלי מחסיר פעימה
או
מאוד מושקעת ופותחת לי עולמות חדשים
או
משאירה בי חותם בלתי נמחה שהולך איתי הלאה, שעות וימים
 
 
אני חושבת שרעיון הליבובים בתפוז מחטיא את המטרה שלו. הכניסו אותו כי חשבו שרשומות איכותיות יגיעו לרשימת הרשומות האהובות ביותר. מה שקרה בפועל, שיטת ה"לבב לי ואלבב לך" התחילה לעבוד בתפוז שעות נוספות. בלוגרים מכניסים לרשומות שלהם את הכיתוב "אהבת – לבב" ועוד משפטים בסגנון כזה (שלא לדבר על הערוץ הנסתר המשמש לכך). הרשומות המגיעות לרשימה הן, לרוב, שיטחיות, רדודות, ולעיתים אני מרגישה כאילו אני מציצה אל לוח מודעות התלמידים בבית הספר התיכון.  היכולת ללבב רשומות לא מוגבלת (בדמרקר ניתן לככב שלוש רשומות ב – 24 שעות, ולא פעמים את אותו כותב, גם אם כתב שתים או שלוש רשומות באותו היום), הרשומות האיכותיות באמת, נשארות מחוץ לרשימה. כך, לצערי, אני מפספסת רשומות טובות באמת, כי זה יכול להיות כלי מעולה להגיע לרשומות שפיסיפסתי וחבל.
השיטה הנהוגה בתפוז, פשטה את הרגל.
 
 
אני מבקשת מכם, אל תללבו אותי.
אין צורך ללחוץ אצלי על הלב הכתום!
תקראו, אם אם בא לכם
תגיבו אם אתם רוצים, זו לא חובה, זו זכות.
אם יש לכם מה להגיד, אני אשמח לשמוע (לקרוא)
בבקשה אל תרגישו חייבים.
נכון שזה נעים,
נכון שזה נחמד לקבל תגובות, אבל אני לא רוצה שאף אחד ירגיש חובה להגיב.
אני קוראת ומגיבה אצלכם, ללא כל קשר לכך אם כן או לא הגבתם אצלי.
אני מגיבה כי כייף לי להגיב
כי נהנתי לקרוא ואני רוצה להתחלק איתכם בהנאה שלי מהרשומה שלכם.
 
 
בבקשה
מהיום, אל תלחצו אצלי יותר על ה –  !!!
 
 
 
הרשומה הזו באה גם כתגובה לרשומה של עודג
96 תגובות ל-“אל תלבבו לי! (אזהרה, הרשומה הזו לא חביבה במיוחד)

  1. פלשס יקרה
    לצערי הרב מאד, אני חייב להסכים איתך.

  2. נגה כוכבית

    מותק, אני מבטיחה בחיים לא ללבב לך!
    רק תגידי לי, מה זה ללבב?

  3. מסכימה איתך מאד
    בהתחלה הייתי נכנסת לראות מי הן הרשימות האהובות

  4. לילה טוב מקסימה
    אני גיליתי אותך דרך סיון והטיול המשותף שלכן

  5. ליבבתיני
    אחותי כלה. אני מאד מסכים אם מה שרשמת.

  6. הליבובים האלה הורסים לי את המוניטין
    פתאום אני מוצאת את עצמי בחברת רשומות שאללה וסטור בכיתה א` לא כתבתי דברים כאלה. לכן גם בד"כ אני משאירה את הרשומות שלי פתוחות, כי כמו שיופי אמר לי, קל יותר לאהוב אותנו כשהרשומה סגורה לתגובות.

  7. קובי אייל

    רצונך, כבודך.

  8. נו אז מה….

  9. מודה
    א אשמתי

  10. אבל אבל…
    כשאני מלבבת, זה כמו נשיקת-פגישה, זה "אהבתי" בלי שום קשר לרשומה. לא נותנת ציונים ובטח לא מזיז לי לאיפה זה מגיע אחרי שאני לוחצת… כל ה"מומלצים" הזה, זה משהו שאני מפקפקת בו מאוד (אם להיות עדינה). זה לא שמור לי ואשמור לך, זה יותר באתי וזה הדבר הכי קרוב לחיבוק שיכולתי.

  11. e
    אוהבת לבבות…..לא רודפת אחריהם!

  12. לא
    לבבתי עד כה והמשיך לא ללבב (גם לא לביבות לחנוכה-שונאת טיגון).

  13. ריש עלום השם

    הרי את מלובבת לי…
    ולו רק בשל רוח הסערה

  14. רגע אז ליבבת אצלי או לא בסוף?חחחח

  15. הבעיה שלי שאני נכנסת בתקווה
    לרשימה של הרשומות האהובות

  16. והרי
    ברור שאת מעניינת

  17. אההה
    את כנראה לא מספיק "חשובה" (((-:

  18. דודו אני אוהבת אותך e
    ללא קשר ללבבות שאתה מקבל או מחלק

  19. ד ו ר י ת ה

    ווקשה!את רואה!עוד אחת שלא יודעת((((

  20. חחחח
    תאמיני לי שזה ממש מעולה שאת לא יודעת מה זה!

  21. יקירתי, ארוך זה טוב לא???
    במיוחד אם הוא גם עבה

  22. נו אז כלום….

  23. זה טוב…
    הרי לא אליך כיוונתי

  24. ברור…
    אבל השיטה במציאות הקיימת בתפוז

  25. אני הייתי עדינה…
    כתבתי גיל תיכון

  26. אבי (-:
    כל אחד וההגיון שלו

  27. אנג`וליקה
    העיקר שגילינו אחת את השניה

  28. את חמודה (-:
    באמת לא כיוונתי אישית

  29. חיבוקי
    בסדר בסדר… (-:

  30. בלוגים על צילום אני מאוד אוהבת
    תודה שנכנסת אלי

  31. נפלא…
    גמני משתשמשת ואהבת את הלבבות השחורים e

  32. תודה יקירתי
    אני מסתפקת במה שאני

  33. גמני שונאת טיגון
    אגלה לך בסוד שאפילו שניצלים אני לא מטגנת!

  34. (-:
    ברור שמותר

  35. איזו תגובה מקסימה
    ר. אהבתי

  36. ד ו ר י ת ה

    את רוצה להגיד לי

  37. ודרך אגב…
    כל רשומה שלך היא פיגוזית

  38. חחח – באמת??
    אני לא מקבלת בקשות כאלו..

  39. אני יודע יקרה שלי,
    חס וחלילה, לא לקחתי את זה אישית.

  40. וזה באמת כל כך חשוב
    להיות ברשימת האהובות?

  41. אופל כחול

    גם אני לא ידעתי על קיומך
    ונרשמתי לעדכונים מהבלוג שלך

  42. ׁ(8
    אגלה לך גם סוד-לא רק לטגן אני לא אוהבת,גם לאפות ולבשל ,כך שהילדים שלי סובלים מחסך שאני לא יודעת אם יסלחו לי עליה אי פעם….

  43. כן יקירה… ((-:
    זו הסיבה היחידה

  44. אוי…
    ממני לא ביקשו כזאת בקשה,

  45. זה המקום
    להגיד תודה,

  46. (-:
    לא לקחתי את זה אישית

  47. יוווו איזה גדולה את
    עכשיו נשפכתי פה מצחוק

  48. נכון…
    אני לא בתחרות הזו

  49. תודה (-:

  50. יסלחו בטוח!
    את אמא נהדרת וזה לא מוטל בספק!

  51. ד ו ר י ת ה

    ((:
    אז מה צריך יותר מזה?

  52. חחח – את פגועה ואני נבהלתי !
    את יודעת מה זה שמישהו ייכנס אלי 10 פעמים ביום??

  53. ד ו ר י ת ה

    לאיפהלצחוקעלאאובתך((:

  54. חחחחח
    אני מציעה שנחליף מסרים

  55. חחחח עוד שרוטה:-)))
    אוייי מיקה הרגת אותי

  56. ד ו ר י ת ה

    עוד משו
    כשזיוי תבוא בבוקר ותראה את ההתכתבות שלנו

  57. יאללה… בכיף !
    אבל עוד יאשימו אותנו בקונספירציה נגד מועדון הלבבות הבודדים ;-))

  58. סיוי עשר פעמים?
    אבל אני מקווה שהגעת למצב שבו מישהו יבקש להכנס אלייך עשר פעמים ביום ורק אז לרחם עלייך ולתת לך קצת לנוח

  59. חחחחח
    שבועת צופים!

  60. ששששששששששש
    לא לגלות

  61. ד ו ר י ת ה

    לא סומכת
    על הצופים. יש להם חולצות מחאקי והם מדליקים מדורות.

  62. מתחבאת
    מאחורי רעלה ומשקפי שמש שחורים 😉

  63. אני הולכת לפעולה
    עם שמלה שחורה שלא יזהו אותי בלילה (-:

  64. פלא שאני לא מצליחה
    לראות אותך בחושך הזה…

  65. ד ו ר י ת ה

    אוי את מתוקה
    עכשיו אני יכולה ללכת לישון רגועה.

  66. לילה טופפפפפ
    גם לי…

  67. לילה טוב דארלינג e
    בטח מחר בבוקר סיון תתלונן שהיא הפסידה את החגיגה (-:

  68. ד ו ר י ת ה

    [-: אני כבר מחכה
    ועל אפך וחמתך אולי לא תיכנסי לרשומות האהובות

  69. ד ו ר י ת ה

    ובכל זאת
    ליבבתי חחחחחחחחחח

  70. חחחחחחחחחחחחחחח
    שזה גם כלי מעפן

  71. מצחיקה אחת:-P

  72. ולמרות זאת… אני אוהבת אותך (-:

  73. אוי וואי…
    איך לא חשבתי על זה?!

  74. ד ו ר י ת ה

    רק עשרים?
    כשהיא מתחילה אני עוצרת בעצמי בכוח שזה לא יגיע למאתים

  75. את שלה ראיתי
    עכשו תורך להראות לי (((-:

  76. אתן הייתן ממשיכות בלי סוף,
    אילולי הבלוגים היו נתקעים:-P

  77. ד ו ר י ת ה

    חחחחחחחחחחחח
    ולחשוב שאני שומרת באדיקות על הפרטיות שלי ואז בגלל הפיצית הזו אני חושפת סודות לעולם.

  78. ד ו ר י ת ה

    מוי כיף((:

  79. תתכונני… אני בדרך (-:

  80. אוי אני כל כך מודה לך על הדאגה
    פשוט עכשיו אני מבינה מדוע האנונימיות.

  81. חחחחח
    לא שואלים אותי בכלל

  82. זו השיטה הקלוקלת
    וזהו.

  83. סוס על אביר

    ובכל זאת ליבבו לך.שמים עליך קצוץ?

  84. סוס על אביר

    אם את לא נוהגת ללבב אני כבר
    מודה לך.אני קצת לא מחובר למאחורי הקלעים כאן.אני כותב וזהו.זה שלפעמים מגיבים אצלי זה מחמיא לי ומפתיע אותי כל פעם מחדש.יש פוסטים שאני היית מעדיף שלא יגיבו לי בהם,אבל הנימוס הסביבתי שלי לא נותן לי לחסום רשומות למרות שפעם או יותר עשיתי את זה.

  85. ג`וד יקירה שלי
    אגלה לך סוד – כלל לא מסתכלת על העמוד של הבלוגיה. לא יודעת מי אהוב או לא, מי הנושא החם וכו`. כשאני אוהבת, אני לוחצת על "אהבתי" ואם אני מתלהבת – גם ממליצה וזהו…

  86. אופל כחול

    מודה שאין לי מושג
    על מה מדובר

  87. כל אחד מוצא את הדרך שלו לבטא תשומת
    לב כלפי האחר ולדעתי אין לייחס לזה יותר מידי התעמקות מחשבתית

  88. תנועת בראון

    שבוע נפלא, רשפים
    אני לוחצת על אהבתי, אבל האהבה תלויה הרבה פעמים גם בי כקוראת באותו רגע ולא רק ברשומה.

  89. הר הקסמים

    מעולם לא ליבבתי באופן אוטומטי
    ושיקולי הליבוב שלי זהים לשלך.

  90. ה – e הזה
    נחמד, וזהו.

  91. ד ו ר י ת ה

    בורה שכמותי
    לא ידעתי שיש בכלל משמעות ללבבות.

  92. לומר את האמת
    אני לא חושבת על זה יותר מדי. קוראת במקומות שאני אוהבת לקרוא מגיבה כשיש לי מה להגיד לוחצת על הלב לפעמים כשניזכרת בכלל וקורה שאני גם ממליצה כשמתלהבת.

להשאיר תגובה

