"הפרח בגני"

 
איזו הפתעה היתה לי היום, כשנכנסתי לדף אלבומי תפוז וגיליתי שזכיתי בתחרות צילומי המאקרו. איתי זכו עוד עשרה זוכים.
 
מכל התמונות שלי זכה הפרח שצילמתי בחיטהורן, כשהיינו שם סיון ואני.
 
 
 
הפרח בגני חיטהורן
 
סיון סיפרה לי על התחרות. החלטתי להכניס תמונות, מה יכול להיות? זו לי הפעם הראשונה שהעזתי לעשות מעשה שכזה, אני צלמת חובבנית לחלוטין. בחרתי מאוסף תמונות הטיול בהולנד, תמונות שנראו לי מתאימות.
הייתי בטוחה שאם משהו ימצא חן בעיני הצופים, זה בטח יהיה העלה הטובל במים
 
 
צולם בקרולר מולר כשהגשם תפס אותנו באמצע הטיול בגן הפסלים
 
 
או הפטריה מארץ האגדות, שהיא מראה מאוד לא שיגרתי במחוזותינו
 
 
 
הפטריה של הגמדים
 
כשקראתי את השרשור על הזכיה, הבנתי שלא כל התמונות, שלי בוודאי, עמדו בקריטריונים של תמונות מאקרו.
המסקנות שלי שלא צריך לפחד, אפשר לנסות… מקסימום השתתפתם וזהו.
 
 
 
 
זוהר ארגוב – הפרח בגני
 
ובלי סיפור אישי אי אפשר. שם בינות הקהל יושבת אני, בתוכנית שהוקרנה בטלויזיה, הצלחתי לראות אותי לפרקים קצרים, כשהשוט של המצלמה עבר על הקהל ואני בינהם.
היה זה אי שם בשנת 82, כשרשות השידור החליטה לרדת ממרומי בנייני האומה אל העם היושב בקרית גת וערכה אצלינו את הפסטיבל. אני חושבת שזו היתה הפעם היחידה שהלכתי לאירוע  מן הסוג הזה.
 
 
אני שמחה ומופתעת וסתם כייף לי.
 
*
ולתוהים מה לזוהר ארגוב ולרשומה
אין בינהם כלום, רק שהפרח בגני הזכיר לי את השיר.
40 תגובות ל-“"הפרח בגני"

  1. ברכת מזל טוב !!!!!!
    אין ספק שלבי נתון, כמובן, לעלה השט על פני המים,

  2. קדחת צהובה

    איזה תימניה את הראשונה או השניה
    אני מקווה שכתתפרסמי לא תשכחי את ידידיך מפה

  3. נפלא יקירתי
    אני כל כך שמחה שעשיתי משהו חיובי עכשיו אני יכולה להגיע לגן עדן בנחת:-)

  4. ש ו ל ה פנינים

    גם בעיניי
    העלה במים הכי הכי.

  5. מזל טוב איזה יופי!!!!
    תחרות מגניבה !

  6. ד ו ר י ת ה

    איזו התרגשות!!מזל טוב!!
    אני נורא שמחה בשבילך. איזה יופי!!

  7. מזל טוב!!ושבוע טוב ,אלפי ברכות,,

  8. שאפו!! ((:

  9. פ נ ל ו פ ה

    ברכות על הזכיה
    אכן ראוי

  10. תנועת בראון

    מזל טוב!!
    הפייבוריט שלי היא הפטריה (אני קצת אינפנטילית וזה מזכיר לי אגדות) אבל ממש שמחה שזכית.

  11. פה אני לא מופיעה…
    כששידרו את התוכנית כולה, שם ראו אותי

  12. האמת מיקה… גם אני לא ידעתי
    ואם סיון לא היתה מספרת

  13. עוד לא סיימתי…
    יגיעו עוד פוסטים עם תמונות מהולנד

  14. תודה קובי (-:
    הפתעות הן תמיד נעימות

  15. גמני…
    אבל מה איכפת לי

  16. כן… אם אני הייתי השופטת בתחרות
    גם אני הייתי בוחרת בעלה

  17. כן, זו הייתה ממש הפתעה
    אבל הפתעות טובות תמיד מתקבלות בברכה

  18. (-: חייכת אותי
    אני שמחה שאחרים חושבים שהצילומים שלי יפים

  19. תודה דארלינג (-:

  20. תודה נשמתי
    כמו שאמרתי

  21. אתמול סיפרתי לחברה
    היא מיד שאלה אותי

  22. צוחקת.. בטח שמכירה את זה..
    כשהייתי קטנטונת, הורי שלחו בשמי תלוש לזכייה מסויימת.

  23. בואי נסכים
    ששלי מקסימים

  24. או קיי..
    אמרת – אמרת 🙂

  25. תודה }{

  26. יוווווווווו
    איזה כייף לראות אותך

  27. תודה דודו
    כייף לי שאתה אוהב אותה

  28. כן, הפתעה מקסימה
    תודה

  29. תודה תותי

  30. יש פה רוב לעלה…
    תודה שולה

  31. את מקומך שמור מזמן בגן עדן!
    אין ספק שהכל בגגלך }{

  32. חחחח, אני לא בקליפ הזה
    אותי תפסו בשיר/ים אחרים

  33. איש מול ים

    אין זאת
    אין זאת אלא שמצלמך נתמלאה בנשמתך החמה הפיוטית והחושנית

  34. איזה יופי…
    קודם כל ברכות על הזכיה.

  35. זכותך
    המלאה להיות שמחה אבל אני לא מבינה למה את מופתעת , אני לא!

  36. מקסים
    כבוד!!!

  37. הר הקסמים

    מזלטוב!
    מגיע לך, יופי של צילום (אם כי אישית אני מתפעלת יותר מהעלה והפטריה, אבל מה אני מבינה)

  38. קובי אייל

    ברכות ענקיות לך !
    על השמחה והכיף שתמיד ילוו אותך !

  39. מזל טוב פעמיים:)
    אבל בעיקר על הזכיה בתחרות.

  40. איזה יופי! ברכות :-))
    הצילום של הפרח מעולה…

להשאיר תגובה

