הרפתקאות סיוי ופלשז בארץ השפלה – היום הראשון

 

כמו שאתם בוודאי יודעים, סיון ואנוכי חרשנו את אמסטרדם וגם קצת את הולנד.
 
סיוי נוחתת בשלום אחרי לילה ללא שינה ואנחנו נפגשות עם כוס הקפה  הראשונה שלנו ועוגה, שביננו, לא היתה משהו.

 

 
אחרי נסיעה במבוכי אמסטרדם, הגענו למלון שלנו – Museum
Square Hotel  . מלון קטן וחביב בלב אזור התרבות של אמסטרדם. מקום אידיאלי מבחינתינו.
 
 
 
חדרינו הקט
 
לאחר התארגנות קצרה, אנחנו יוצאות העירה לחפש מקום סולידי לארוחת ערב. אנחנו יוצאות בכיוון ה – Leidseplein . בדרך אנחנו עוברות ליד המבנה המרשים של הרייקסמוזיאון בו ביקרנו יומיים יותר מאוחר, ביקור מיותר.
 
 
 
הרייקסמוזיאון
 
 
 
פינת חמד ליד קפה לידו
 
אנחנו מוצאות לנו בית קפה הולנדי מסורתי בו מגישים "פנקייקס " הולנדים גדולים. סיון מסתפקת בהמבורגר עם ציפס הולנדי ואני, בצלחת מרק אפונה הולנדי מסורתי.
 
 
מבט לבית הקפה
 
 
 
הצלחת של סיון עמוסה כל טוב
 
 
מרק אפונה
 
 
לאחר ששבענו, אנחנו שבות  אל המלון כשבדרך אנו פוגשות גלריה עם עבודות זכוכית מדהימות של צ`יולי ושל Afro Celotto , אמן זכוכית איטלקי שהחל לעבוד בזכוכית בהיותו בן 14 והיום הוא אחד מאמני הזכוכית המוכשרים והיחודיים בעולם ביחד עם צ`יולי.
 
 
 
 
 
 
 
עבודות של Afro Celotto
 
 
אנחנו שבות למלון לשנת לילה בשעה סבירה, כדי שסיון תשלים שעות שינה חסרות ותאגור כוחות ליום המחרת.
 
33 תגובות ל-“הרפתקאות סיוי ופלשז בארץ השפלה – היום הראשון

  1. יפה לכן
    ושוב גם אנחנו הרווחנו

  2. איזה יופי 🙂
    חוויות מצולמות – אני פשוט מתפעלת איך לא שכחת לתעד ה-כ-ל !

  3. הרבה חוויות היו לך שם
    ואני מתרשמת שהאוכל היה חלק גדול מהן:)

  4. אוי זכרונות
    באמת העוגה היתה לא משהו…והציהולי היה מהמם…אחחח איזה כיף ככה להיזכר.

  5. ד ו ר י ת ה

    נהדר!
    אני מחכה להמשך היומן.

  6. איזה כיף!
    עכשיו המסע מהזוית שלך!

  7. יפהההה כתבת אהבתי (e)
    כתיבתך יפה,,,,,ואני רואה שממש נהנת מהטיול,,,,,,,,

  8. הר הקסמים

    איזה יופי,
    רואים שאכלתן טוב:-)

  9. מאד אוהבת את צ`יהולי
    התערוכה שלו בירושלים לפני 7 שנים היתה מדהימה

  10. יפה. e

  11. טוב אז יש רעיונות
    לטיול בחו"ל…

  12. ריש עלום השם

    וואו איזה ווזות יפות…
    סתם, סתם, לחייך אותך

  13. ד ו ר י ת ה

    פה זה היה כשפגשת את ג`ול?
    כי עוד מעט יש לה יומולדת!!

  14. איזה כיף לכן}{}{
    הצמונות יפות ומגרות, למה לא לקחתן אותי למה?

  15. אין בעד מה אליס
    מחר ימשיך סיורינו (-:

  16. העם יקבל… (-:
    בוקר טוב רננתי

  17. הוא יגיע…
    עכשו אני מביאה את נקודת המבט שלי

  18. סיון היתה רעבה כל הזמן (-;
    והאוכל בהולנד הוא פיתוי שאי אפשר לעמוד בפניו

  19. אני מתגעגעת לימים הזוהר שלנו שם
    אין ספק שהיה כייף מותק

  20. יגיע
    אחרי הפוגה קטנטנה (-:

  21. כן מהזוית שלי
    ששונה משל סיון

  22. תודה לורי
    כן, נהנתי מאוד מאוד

  23. חחחח
    האמת שלא אכלנו כל כך הרבה

  24. גם אני מאוד אהבתי
    את התערוכה שלו

  25. חכי
    יש המשך

  26. חחחחח
    אני רואה שעשית עבודת השלמה רצינית

  27. אההההההההה
    פה בין מוזיאון אחד לשני פגשנו את ג`ול

  28. נכנסתי לקישור
    והעבודות שלו יפייפיות:)

  29. ריש עלום השם

    חיבוק, חיוך, ויום טוב וגם…e

  30. כמעט שכחנו כבר…
    בפעם הבאה ניקח אותך ((-:

  31. יומן מסע ….
    איזו הנאה….!!!!!

  32. יששששששששששששששש}{}{}{
    תודה}{

להשאיר תגובה

