בשעה טובה אני בבית או איך ההולנדים לא הכריעו אותי אבל הבולגרים כן! חלק אחרון

34 תגובות ל-“בשעה טובה אני בבית או איך ההולנדים לא הכריעו אותי אבל הבולגרים כן! חלק אחרון

  1. חחחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחחחחח

  2. עלווית מצויה

    בקר טוב)
    עוד לא התאוששתי מארוחת הבקר ההולנדית. ועכשיו זה:)

  3. קדחת צהובה

    אין לי זמן
    ורק חיבוק או חיבוקיים

  4. אכן אין כמו הבית
    וגם אני קיבלתי עכשיו בחילה רק מלקרוא על הריח.

  5. יפהההה ומקסים כתבת (e)
    כל הטיול היה לך חוויה נעימה,,,,,,,,,,,,,,,

  6. קראתי את כל הרשומות מהולנד
    ונהנתי מכל רגע:)

  7. נראה לי שאינך היחידה שלא תטוס עם
    חברת הטיסה הבולגרית !!

  8. את הורסת!!:-)))
    מילא אני, הייתי מבינה אבל לא ידעתי שנדבקת ממני. כמעט הרגשתי באוטובוס לירושלים.

  9. אוי, איזו טיסה ריחנית ((((((:

  10. רצינית?? אופפפפ !
    אני פשוט בהלם !

  11. ריש עלום השם

    אכן טיסה קשה…
    מעניין שהסבל של האחד

  12. אין כמו בבית…
    וגם פה עדיין ישנם מי שאינם משתמשים בדיאודורנט… מזל שפוגשים אותם רק בנסיעה קצרה באוטובוס…

  13. איזה סיוט. נשמע נורא נורא מגעיל.

  14. תצחקי תצחקי
    אני סבלתי (-:

  15. את יודעת כמה זה נורא
    שיש לך בחילה ואין לך מה להקיא?!

  16. על זה את יכולה לדלג (-:
    e

  17. אני לא דואגת לך
    את לא נוסעת עם החברה הבולגרית!

  18. חחחחח
    עכשו את גם יודעת באיזו חברה לא לטוס בעתיד!

  19. את תטוסי בטח עם חברה נורמלית
    לא כמוני (-:

  20. (-:
    מזל שהאחרות מהנות יותר מזו

  21. היתה זו טיסתי הראשונה
    טיסתי האחרונה

  22. אם הם יפסידו השנה
    תדעי בגלל מי זה ((-:

  23. חשבתי עליך
    כמעט רציתי להקדיש לך את הפוסט

  24. ריח הזבל
    ניחוח חציר…

  25. ברוכה הבאה בצל קורתי (-:
    כן גם אצלינו יש כאלה

  26. זה היה
    נורא נורא נורא מגעיל!

  27. תודה,
    מתרחקת או לא, אבל אם צפוף באוטובוס ואת נדחסת לאנשים שנצמדים אלייך – אין לך הרבה ברירות…

  28. למזלי אני לא נוסעת
    באוטובוסים (-:

  29. פ נ ל ו פ ה

    ברוכה הבאה יקירתי
    אני מטבעי די סלחנית וסבלנית

  30. רגל פה רגל שם..
    הטיסה שלי מתקרבת לשמחתי זו אל על תוספת מרעננת שוקרת לפעמים זה שכאילו משום מקום עשויה לצוץ דיילת מוכרת.

  31. 🙂
    קצת מלחי הרחה גברת?

  32. אמרתי לדיילת
    אבל זו היה לה רצח בעיניים…

  33. (-: מבטיחה שמעכשו
    אני אביא רק חוויות נעימות (-;

כתיבת תגובה

