השיבה מהולנד והאם יצליח הראש ההולנדי להכריע אותי??? חלק א`

 
 
מבט מבעד לחלון
 
השיבה הביתה החלה יום לפני שחזרתי. הצעד הראשון במסע המפרך החל באלמלו, בה עליתי על הרכבת לאמסטרדם. מכיוון שאין רכבת ישירה נאלצתי לעבור לרכבת אחרת בדרך.
 
פלשז שהגיעה להולנד במזוודה אחת, יוצאת הביתה מצוידת בשלוש מזוודות!
הקונדוקטורית שרואה אותי עם שלוש המזדוודות מבהירה לי שאין סיכוי, לאור מצבי זה, שאגיע בזמן לרכבת בתחנת המעבר.
היא יושבת לידי, בודקת עבורי מתי יוצאת הרכבת הבאה לאמסטרדם. רושמת לי את כל ההוראות בקפידה, ומבהירה לי שעלי להגיע לרציף המרוחק מעט מהרציף שבו אני יורדת, אך מרגיעה אותי שיהיה לי זמן די זמן להגיע אליה.
 
הנסיעה ארוכה ואני גם מצליחה לצלם  מבעד לחלון תמונות אחרונות מהולנד הירוקה.
 
 

 
פרות הולנדיות אחרונות
 
 
אנחנו מגיעים תחנת המעבר. עכשו נשאלת השאלה, איך מצליח אדם אחד בעל שתי ידיים בלבד, נכון לַגִלְגוּל הזה, לצעוד עם שלוש מזוודות אל עבר הרכבת שמחכה לו ברציף אחר?!
 
אחרי שלוש ירידות מהרכבת, כל פעם עם מזוודה אחרת התחלתי את הצעדה אל הרציף הדורש עליה במדרגות נעות וירידה במעלית. מזוודה אחת מתגלגת בעקבותי כעשרים מטרים ונשארת בודדה לכמה דקות בהם אני הולכת להביא את שתי אחיותיה הקטנות יותר. נעה איתן 40 מטר קדימה ושוב אחורה את המזוודה המחכה כמו ילדה טובה וחוזר חלילה. בשעה טובה הגעתי את המדרגות הנעות. מה עושים עכשו? איך עולים עם שלוש מזוודות בו זמנית על המדרגות?! למזלי הגיעה אחת מעובדות הרכבת ולקחה מזוודה אחת למשמרת שלה ואני עליתי עם השתיים האחרות, בקושי, אבל הצלחתי.
 
הדרך למעלית קצרה, ואנחנו כולנו, שלוש מזוודות וישראלית משוגעת אחת יורדים אל הרצף בקָצֵהַּ אני רואה את הרכבת מחכה. יש לי חמש דקות להגיע אליה אבל בשיטה של צְעָדַיִם קדימה וצעד אחורה, זה יקח יותר מחמש דקות. ההולנדים למי שלא יודע, נוהגים לעמוד בנוהלים ואם רכבת צריכה לצאת מהתחנה בארבע דקות אחרי רבע ל… היא תצא בזמן, למרות ששומר הרציף רואה אישה הנאבקת בשלוש מזוודות מתגלגלת אליו. הוא שורק ואני כבר רואה את הרכבת נוסעת ואותי, נשארת בודדה בתחנה. למזלי, עברה לידי אישה צעירה וחביבה ולקחה מזוודה אחת ממני וביחד רצנו קלות ולא קלילות אל הרכבת. כמו שעלינו, היא יצאה לדרך, בשניה המדויקת.
 
בדרך נפרדתי מהפרות ההולנדיות, מהסתו המדהים בשלל הגוונים שלו, מהמים מים מים, שפה, ממש לא "צר להם על האזניים" ואפילו מצליחה לצלם ליופי שדה תירס שפגשתי בדרך

שדות תירס לנצח (עבור יופי)

 

סתו בתחנת הרכבת באפלדורן

 

הם חותרים

עוד קצת מים בין הירוק

 
אני מגיעה לאמסטרדם, כאן מחכה לי אחד מבני דודי שמבקש ממני להגיע לנקודה מסוימת כי אין לו אפשרות לחנות.
 
ושוב החל מסע המזוודות המתיש. שני צעדים קדימה – אחד אחורה. אני כמובן, הלכתי למקום הלא נכון. ניגשתי לשלושה שוטרים הולנדים חביבים ושאלתי היכן אני, והם אלה שהסבירו לי שאני לא ממש במקום המדויק ומסבירים גם לבנדודי היכן אני כדי שיוכל לאסוף אותי מהמקום שבו נמצאתי. הם לא הסכימו שאשאיר לידם את אחת המזוודות. אסור להם לשמור עליה (נוהלים כבר אמרתי!) אבל כן מו
תר לעזור לי. אחת השוטרות צועדת איתי ועם אחת  המזוודות את הדרך עד לנקודת המפגש עם בנדודי.
בשעה טובה הגעתי אל הלילה האחרון שלי בהולנד.
 
על המשך עלילות המזוודות, פלשס וההולנדים תצטרכו לקרוא בפרק הבא.
28 תגובות ל-“השיבה מהולנד והאם יצליח הראש ההולנדי להכריע אותי??? חלק א`

  1. צוחקת לי אל תוך הלילה
    אךךךך איזה מסע e

  2. תמר תמר המקורית

    צודקת על המזוודות.
    לאחר מכן מצטערים שלא הבאנו ,התעצלנו והלמה הזה.

  3. מחפש רק צרות

    ! gewoon geweldig 🙂

  4. איזו אשה! 3 מיזוודות
    כל הכבוד:)

  5. תודה רבה!!!
    לילה טוב לך יקירתי,

  6. כמה אני צוחקת כעת :-))
    פשוט מדמיינת אותך עם המזוודות הללו והסיטואצייה ההזויה הזו

  7. ממ… את כבר כאן???
    אפשר לברך בברוכה השבה לך השווה

  8. וואלה…

  9. תודה יקירתי
    שבתי עייפה ועמוסת חוויות

  10. אני בטוחה
    שההולנדים שראו אותי שם בתחנת הרכבת

  11. כן, כן… כבר כאן!
    עייפה אך מרוצה ויש לי עומס רב עד מאוד

  12. סע סע… בטוח שתהנה
    אני פה יום וחצי וכבר מתגעגעת לירוק ירוק הזה.

  13. יופי יקירי
    כל פעם שראיתי שדה תירס חשבתי עליך

  14. ריש עלום השם

    ברחה לה…
    הצבעים המדהימים

  15. ׁ(((-:
    כנראה

  16. כל הכבוד?!
    תאמיני לי זה היה סיפור סיפור

  17. חחחחח
    Mooi van U

  18. תודה…
    האמת

  19. חכי חכי
    זה רק תחילת האגדה על המזוודות

  20. נהנתי מאוד לורי
    למרות שניסו להפריע לי בהנאה שלי (-:

  21. או…ברוך שובך ציפור הנחמדת…
    ואלף תודות לך על חוויה מרתקת

  22. ריש עלום השם

    אך הצבעים הנהדרים…

  23. ד ו ר י ת ה

    מוסר השכל
    אישה אחת, שלוש מזוודות, שני צעדים קדימה אחד אחורה

  24. בובה?
    3 מזוודות…זה בטח הבסקוויטים והשוקולד לפזר עליהם:-)))

  25. נ,ב (e)
    גרה לייד אפולדורן

  26. ברוכה הבאה ,,,,,,,,,למרות (e)
    שאני לא בארץ,,,,,,,,,,ובאמת גרה בהולנד

  27. יופי ברוכה השבה

להשאיר תגובה

