הגמדים לא היו בבית

 
בשבת יצאתי לטיול רגלי בפרבר בו אני מתארחת באלמלו – ALMELO (ביתי השני בהולנד).
 
 
פרבר הולנדי אופייני
 
היתה שבת מדהימה, שמשית. השמש האירה את הירוק בצבעים נפלאים, אבל לא הספיקה כדי לייבש את טיפות הטל
 
 
הירוק ירוק הזה
 
המוני הולנדים וילדיהם יצאו מהבית לטיולים רגליים ועל האופניים הנצחיים שלהם.
 
 
שביל האופניים
 
הסתו, סוסים וירוק צבעוני פגשו אותי לאורכה של הדרך
 
 
 
הסתו צף על פני המים
 
 
 
גם הסוסים יפים בהולנד
 
 
 
כשהירוק מתערבב בצבע
 
 
 
פעם היתה שם באמת באר
 
 
 
צבעי אש אוחזים בירוק
 
 
 
ובפקעת הורד…
 
 
 
והסגול…
 
 

מציץ מכל פינה
 
 
עלה אחוז בקורים
 
 
 
בשעה שהעכביש מתחמם בקרני השמש אחרונים בטרם חורף
 
 
 
השתקפויות…
 
 
ואז פגשתי אותם, שלושה ילדים בני בערך עשר, שמונה ושש ואת אביהם (כולם כמובן על האופניים), עומדים סביב משפחה של פטריות אותן רק ראיתי בספרי אגדות.
הילדה הצעירה שואלת, "איפה הגמדים?" כשאביה ענה לה "הם לא בבית, הם יצאו כמונו לטייל בשמש"
 
 
פטריות מן האגדות (זהירות רעיל ביותר!)
 
 
לא רחוק משם צצו גם אורניות צעירות (אכיל וטעים)
 
 
בערך שם באזור, גילית שאני לא יודעת איפה אני והזעקתי את בנדודי שיבוא "להציל" אותי… רבע שעה לאחר מכן, כבר ישבתי ספונה בתוך האוטו בדרך הביתה.
 
 
מקווה שנהניתם לטייל איתי
להתראות ישראל
 
 
 
48 תגובות ל-“הגמדים לא היו בבית

  1. אני האחרת שלך

    ואני חשבתי באמת
    שפיטריות כאלה יש רק בציורים

  2. מאוד נהנתי לטייל איתך
    באזור הקסום והציורי הזה בהולנד שנראה יותר כמו פנטזיה לנד

  3. הר הקסמים

    איזו פסטורליה נפלאה…
    הפטריות האלה הן ממש לא מהעולם הזה:-)

  4. ה ת ע ו ר ר ו ת

    איזה כיף של טיול עשית לי e

  5. יאייי.. מקסים !
    כמה שהרשומה הזו עשתה לי טוב בלב 🙂

  6. נהדר
    בפעם הבאה אני באה איתך…..

  7. מקסיםםםםםםם
    מדהים! איזה יופי ואיך מרגישים את האהבה שלך למקום. תמונות שצולמו באהבה.

  8. וואוווווווווווווווווווווווווווווווו
    מדהים

  9. חובבת צילום

    נהנתי לטייל איתך
    תודה ששיתפת אותנו.

  10. עלווית מצויה

    ללא ספק הפסדתי.
    חבל, חבל.אבל פיצוי קטן בתמונות הנפלאות כאן.

  11. אין כמוך – זה היה הטיול הראשון שלי
    להולנד. בשני, אסע בעקבותייך.

  12. ריש עלום השם

    התכונת לאמר
    שגם הסוסים בלונדינים…

  13. ריש עלום השם

    וגם נהנה…

  14. מקסימה הולנד

  15. אופל כחול

    נהדר
    אני חושבת שאז לא הכרתי את הבלוג שלך ,כי זו פעם ראשונה שרואה פטריות אדומות כאלו . . .

  16. גמני חשבתי כך ((-:

  17. כן, זו באמת נראית כמו ארץ אגדות (-:
    אני שמחה שנהנית

  18. כשאתה מטייל בתול אגדה צבעונית
    לא כל כך מפתיע שנמצאות שם גם פטריות מהאגדות (-:

  19. תודה (-:
    באמת יפה פה

  20. אינשאללה דרלינג }{

  21. אני מאוהבת (-:
    ואם אתם גם מצליחים להנות מאהבתי הזו

  22. אני לומדת…
    ובטיול הזה

  23. הגמדים הלכו לאגדה אחרת (-:
    את רואה מותק איך אני משתפרת?!

  24. תודה תותי, שמחה שאת נהנית 0-:

  25. תודה (-:

  26. אני שמחה
    יום נעים לך

  27. כן.. בהולנד אפילו הסוסים בלונדיניים
    אני רואה שאתה משלים את השעורים שפיספסת

  28. נכון (-:

  29. שווה לסוע אליה שוב אופל
    1975 היתה מזמן

  30. אני האחרת שלך

    עכשיו אני משוכנעת
    שגם גמדים אמיתיים יש להם

  31. חשבתי לחכות להם
    עד שיחזרות מהטיול

  32. תודה יקירתי
    אני שמחה שאני בדרך הנכונה

  33. מה זה פעם
    עכשיו הם באמת ניפלאים – לא נותנת מחמאות סתם

  34. תודה דארלינג e
    שפוכה

  35. נקסט טיים דארלינג e

  36. אני פה עוד כמה ימים…
    יש לי עוד כל כך הרבה רשמים להעביר

  37. מסתבר…
    גם אני הייתי בטוחה שככה נראות פטריות בארץ האגדות.

  38. שמחה שנהנית (-:

  39. סימן שאת גרה בארץ האגדות
    אבל כמו כל דבר ההופך להיות טרוויאלי

  40. וואו, צילומים מצוינים!

  41. איזה תמונות יפות,תהני מהמשך שהייתך
    ארץ יפה,נהנתי מאוד!!

  42. אוי מותק איזה תמונות
    הפכת ממש לצלמת מקצועית!!!

  43. וואו. וואו. וואו. וואו.
    אוה, כמה וואו. יופי של תמונות.

  44. קדחת צהובה

    תמונות נהדרות
    והסיפור ממש כמו אגדה.

  45. נ,ב (e)אופססססססססססססססססססססס
    זה לא רימון זה וורד,,,,,,,,,,,,,לאחר שהם נובלים זה כך ניראה ,,,,,,,,,

  46. נ,ב (e)
    למרות שרימונים לא ראיתי בחיים שלי בהולנד,,,,,,,,,

  47. יפהההה ומענין (e)
    ממש מקסים,,,,,,,,,הולנד ארץ שבה אני גרה,,,,,,,,,,כלכך מוכר לי התמונות ,,,,,,,,

כתיבת תגובה

