"מחר אני אהיה כה רחוקה

 
אל תחפשו אותי"
                          [רחל שפירא]
 
 
עוד שעות מספר אני עוזבת את הבית בדרכי לשדה התעופה. הלילה הזה בו מזיזים את את השעון אחרוה בשעה, מאפשר לי לתפוס תנומה קלה בטרם אצא מהבית. רווח נקי אחרי היומיים האחרונים.
 
 
 
 
 
אחרי שתארחנו, וארחנו והתפטמנו, היו היומיים האחרונים מלאי הכנות לנסיעה. ארבעה שבועות זו לא תקופה קצרה. מה לוקחים? הרבה בגדים, מעט? על מעיל חשבתי לוותר ולהסתפק בסוודר, חברה האיצה בי היום לצרף מעיל למטען החורג שלי.
המזוודה מלאה במתנות למשפחה. יש איתי חומוס וסחוג, שבלעדיהם אני לא מגיעה. הוספתי כמה בקבוקי יין שהכנתי. אני יוצאת מצויידת כמו אחת שנוסעת לקוטב הצפוני.
 
תהנו לכם פה בלעדי. תשמרו לי על המולדת ואני אציץ אליכם יומיום, אביא מנפלאות הולנד אליכם כאן בארץ הקודש.
 
הגיע העת לישון מעט
לילה טוב ישראל
 
 
 
כזה שעון יש לי בבית, הוא של סבי –
אב אימי, שחי בהולנד בטרם שואה.
 
 
 
 
 
כמו צמח בר / חווה אלברשטיין (חיפשתי את סי היימן וזה מה שמצאתי)
 
 
 
*
דאלי – The Persistence of Memory, 1932
26 תגובות ל-“"מחר אני אהיה כה רחוקה

  1. פ נ ל ו פ ה

    נסיעה טובה יקירה
    צברי חוויות ועונג

  2. כייף…
    תבלי יפה

  3. בון וויאג`
    אהובתי, מקווה שתהיה לך נסיעה טובה

  4. נסיעה טובה
    תהני מהחופשה וחזרי עם כוחות מחודשים

  5. נסיעה טובהלך חמודה (e)
    שיהיה לך שבוע טוב מלא אור וקסם

  6. נסיעה טובה 🙂

  7. תודה יקירתי
    ואת, תתחדשי לך עם הבית והמעבר לחיים האמיתיים

  8. תודה יקירה
    את תשמעי ממני בקרוב

  9. אני אשתדל
    אכן הנשמה שלי זקוקה לחופש

  10. כן אני יודעת…
    מקווה שתצאי מהאטרף הזה בשלום

  11. תודה יקרה…
    אני אשוב

  12. הכל רחוק
    אבל כל כך קרוב (-:

  13. אני אשלח לך ניחוחות של הולנד
    אל דאגה

  14. I`m (-:
    See U soon

  15. חופשה מהנה!

  16. וואו – הולנד
    ולא רק זה… אלא גם מקום של היסטוריה משפחתית – המולדת האישית שלך.

  17. נקודה עם פסים

    נסיעה טובה
    וחופש מהנה ופורה

  18. אני האחרת שלך

    פה באינטרנט
    הכל קרוב כל כך ויחד עם זה מרוחק.

  19. נכון…תהיי כה רחוקה
    אך את תמיד במחשבתי – ואני מתכוונת לכך !!

  20. רחוק..
    כשתחזרי יהיה כבר אחרי הבלאגן הכי משוגע ששורר אצלי מזה זמן.. השנה כבר תתארגן להתחיל לה, יהיה אולי כבר יותר קריר וגם הגשם אולי כבר ירד בפעם הראשונה… סתיו ואז גם אני אכין לי מזוודה לנסוע רחוק….

  21. עשי חיים….
    השילי מעצמך כמה משאות מהגב והגיעי לשם קלה יותר במחשבות,

  22. מחכה לך (:
    וכמובן שצריך מעיל, טוב שיש לך חברות חכמות ((:

  23. Thank U BAV
    I`ll come back with many stories

  24. I will, 10x (-:

להשאיר תגובה

