ה- B DAY

 
משימה מאוד לא פשוטה לקחתי על עצמי
לבחור חמישה מכל כך הרבה בלוגים נהדרים שנתקלתי בהם בשנתיים שאני בבלוגיה.
 
אין מה לעשות אבל באופן טיבעי אני הולכת על הבלוגים שהכי מעשירים את "עולמי הצר כעולם נמלה "
 
 אתחיל בסיון האישה והאגדה. עד לא מזמן, לא הכרתי את הבלוג שלה בכלל ובוודאי לא אותה. משגיליתי אותו ואותה, התעשר עולמי.
מים רדודים הבלוג של siv30. בלוג שמשלב רשומות על אמנות, ספרות ועל החיים. כל רשומה אני לומדת משהו חדש, לפעמים על החיים והסובב אותנו ולפעמים על עצמי.
תודה סיון יקרה על שאת!
 
 שניה עודג, שכבר בעבר אמרתי עליה שהיא לא סתם עוד דג. היא דג מאוד מיוחד.
עודג בבלוג שלה הבית שלי מביאה את זוית הראיה שלה על העולם שמסביבנו. מביאה אלינו את "הפכים הקטנים" מחיי היומיום שלה. סיפורים מאלפים שלעיתים מותירים אותי נפעמת ונרגשת. עודג היא אישה חזקה ומיוחדת.
 
 יוצרת נוספת איכותית ומרגשת היא הר הקסמים. יש קסם אמיתי ברשומות שלה. בסיפורים שלה, בשירים המדהימים שהיא חושפת לפנינו, בעולם האומנות העשיר שלה.
הבלוג שלה צליל מכוון, מהלך קסמים על כל מי שנכנס בשעריו. אי אפשר שלא להפוך למנוי של קבע אצלה.
הר הקסמים  באישיותה המיוחדת והעדינה ממלאת אותי פליאה כל פעם מחדש כשאני קוראת אותה. 
 
 יוצרת אהובה במיוחד עלי היא נומי. עם נומי אני מהלכת מראשית ימי בבלוגיה.
נומי היא משוררת מחוננת. בבלוג שלה הצבע של המחשבות היא מביאה משיריה המאוד מאוד מיוחדים. השירה שלה מינימאליסטית ונדירה במינה. אני מאוהבת בה ובכתיבה שלה.
היא אחת יחידה ומיוחדה בעיני.
 
 אחרונה חביבה לשנה הזאת היא אישה מיוחדת ורגישה מאין כמוה – אליס.
לאליס זוית ראיה מיוחדת על העולם שסביב לנו. נקודת המבט שלה תמיד כל כך אנושית ואמפטית. בבלוג שלה מחפשתמשמעות, היא מביאה זוית זו אלינו הקוראים הנאמנים שלה. זוית שגם כשנראית כלא אופטימית, היא  אופטימית.
 
הנה הקישור לבלוג שלה, שמשום מה לא רוצה להכנס לי לטקסט
 
 
 
 יש עוד המון בלוגים ששווה לקרוא בהם
 
 מיקה – click אחד וזהו
 
 
 פנלופה – יומן מסע גרושין
 
 
 ג`ול –  חדר הסודות
 
 
 שירה – חתולה בסנדלים
 
 
 קדחת צהובה – רופאה ללא גבולות
 
 
 דוריתה – הלונה פארק של דוריתה
 
 
 
 
 שולה פנינים – שול על הספה
 
 
 
 בלוגים נפלאים שמוקדשים בעיקר לשירה, שגם בהם אני אוהבת לשוטט.
וזה, רק על קצה המזלג. יש עוד המון אחרים.
 
יום הבלוג מוצלח לכולם.
 
 
קישורים נילווים:
 
כדי שכולם יוכלו לראות את משתתפי BlogDay2007 מכל העולם במקום אחד.
 
האתר הרשמי של יום הבלוגים
 
 
 
 
24 תגובות ל-“ה- B DAY

  1. בחירות מוצלחות
    חלק לא מכירה ואכנס

  2. המון תודה…
    זה קודם כל

  3. ש ו ל ה פנינים

    בוקר טוב !
    תודה על ההמלצה

  4. איש מול ים

    ונכון מה שאת רוחשת ל נומי
    טבעי שתתאהבי בגברים, כי דרך הטבע היא

  5. גמני קיבלתי…
    יש מצב לשבוע הבא?

  6. אני שמחה שאהבת את הבחירה שלי
    גם את פה, ביו בלוגי השירה (-:

  7. אין בעד מה יקירה e
    מקווה שתהני כמוני

  8. המון אין בעד מה
    ומי שאת לא מכירה

  9. כן…
    הן נהדרות

  10. כמעט… זה יופי
    אני התעוררתי בערך כשאת נכנסת להגיד לי בוקר טוב

  11. לכולם ב – e

  12. מגיע לך להיות ברשימה הזו
    ובסדר…

  13. שלא לאהוב אותך איך אפשר
    ביצוע: אבי טולדנו

  14. שלך, הכל ובזכות!
    לא בקלות אני מתאהבת בנשים

  15. הייי תודה …
    חייבת להכנס כאן לעיתים קרובות יותר

  16. איש מול ים

    ווהו!
    שיק שלם!

  17. יקירה..
    ..כדי לכתוב רשומה מן הסוג הרגיש המפרגן והאוהב אדם הזה, נדרשות תכונות כמו שלך..

  18. הר הקסמים

    בוקרטוב יקרה
    איזה כיף לי!

  19. מקסימה…
    אהבתי את כתיבתך הכנה

  20. וואוו תודה מותק
    אני בכלל לא חשבתי לעשות רשומה כזו, זה כמו לבחור את מי אני אוהבת יותר את אבא או את אמא וברור שאני אוהבת את כולם (יש לי כמה מועדפים אבל אני רוצה לשמור אותם לעצמי…גם ככה יותר מידי חשיפה)

  21. אכן נתדבר 🙂
    אהבתי את הנתדבר הזה

  22. או קיי נתדבר ונחליט e

  23. מותק, שני- שלישי
    מהבוקר אני יכולה להיות שלך. קונה?

כתיבת תגובה

