נבהלתי מעצמי

 
לפני יומיים עשיתי מעשה שמעולם לא עשיתי
קניתי כרטיס טיסה להולנד לארבעה שבועות תמימים.
יתרה מזאת, קניתי כרטיס בטיסת שכר שאי אפשר לבטל אותה!
ככה ללא כל מחשבה קבעתי לעצמי עובדה.
אחרי המעשה נבהלתי נורא
ארבעה שבועות תמימים לא להיות כאן?!
וואו זה מפחיד אותי לאללה
מעולם לא יצאתי מהארץ לכל כך הרבה זמן
ומה יהיה אם אני אתגעגע, איך אחזיק מעמד?
 
נכון שדודה שלי חוגגת ב- 23 לספטמבר יומולדת 80, אבל דחילק, ארבעה שבועות!
כן, ברור לי שאני בורחת
אבל ממה? ממי?
כאילו ששם היאוש יותר נוח, כמו בלונדון, אבל הוא לא!
 
נכון שיש לי משימות לעצמי הפעם
אני מתכננת סיור ארכיונים לחפש מסמכי משפחה
אבל את זה אפשר לעשות בפחות זמן
ועכשו אני תקועה עם זה!
 
אז חברים ביום שאחרי חג  ה – 16 לספטמבר אני אעלם מפה לארבעה שבועות
והסיכוי הוא, שאחזור לגמרי משוגעת
ארבעה שבועות
אמאל`ה!!!
 
 
 
*
ציור
"גרדיווה, הפוסעת ניכחה" (1939) מאת סלבדור דאלי
36 תגובות ל-“נבהלתי מעצמי

  1. החסרת משוגעים אנוכי? (((:
    ארבעה שבועות זה באמת המון זמן…(למה באמת? זה היה הדיל של הכרטיס?). אבל ארבעה שבועות זה גם מספיק זמן בשביל להצליח לחבור לכוס קפה, את לא חושבת?

  2. כפרה את לא יכולה לעשות לי את זה
    }{ תהני מותק אני אמות בלעדיך

  3. אני האחרת שלך

    ולי
    רק נשאר לקנא ולדמיין…

  4. נגה כוכבית

    וואוו!!
    אני אבוא לבקר אותך.

  5. קובי אייל

    נסיעה טובה !
    סעי בשלום וחזרי בשלום !

  6. חחח את נהדרת את. eתעשי חיים…
    חשבתי שאת מתבדחת איתי כשהגבת לי על ורמיר.

  7. ארבעה שבועות??
    ..בלעדייך??

  8. זה ממש ממש נורמאלי…
    תיברחי קצת מהמקום הלא נורמאלי הזה… מהמדינה המשוגעת הזו… תיברחי… חבל שרק לארבעה שבועות. אם יכולתי הייתי נוסע לתמיד… אבל ארבעה שבועות זה ממש נהדר. שיהיה לך שהות ניפלאה שם, בהולנד. אני במקומך, הייתי מנצל את הזמן כדי לשוטט בכל העיירות והכפרים הקטנים שתיירים כמעט אף פעם לא נוסעים אליהם.

  9. אני מקווה מאוד להשיג לי מחשב
    כי אחרת…

  10. עוד זמן למועד…
    מתאים לי שתקפצי!

  11. אם הייתי יודעת איך זה קרה
    בטח הייתי מונעת את זה ((-:

  12. בטוח שיצטרכו ילדה (-:
    כי כשאני אגיע בטח תהיה גאות

  13. כן, ממש נראה לי שתצטרכי לסבול…
    זה לא היה כזה דיל

  14. מזל שאת לא פולניה
    אחרת הייתי אומרת

  15. בטוח שיהיה לך אומץ
    את אמיצה חבל"ז

  16. תצטרכו לסבול אותי עוד קצת
    בטרם אסע

  17. חיים…
    אשתדל בחיי

  18. כן, חייבת מחשב
    אחרת אשתגע לגמרי

  19. המון נכון?!
    אני מקווה שיהיה איתי מחשב

  20. יופיל`ה
    ידעתי שאתה תאהב את זה

  21. בהחלט
    יש עוד זמן.. מאין קפיצה של הרגע האחרון

  22. אני האחרת שלך

    עדיין לא מספיק ee

  23. חח אוי כמעט חנקת אותי
    רעה אחת, ככה עושים לחברות? חונקים אותן בדם קר? 🙂

  24. אחלה (-:

  25. למי אפשר לעשות את זה
    אם לא לחברות?!

  26. באמת??? (-:
    בטח רוצה!

  27. כן, תהיה לנו חפיפה של חמישה ימים
    איך עשיתי לי את זה???

  28. תודה אמא אווזה (-:
    לא חושבת שכל כך קר בהולנד בספטמבר אוקטובר

  29. עוד שבועיים
    למנאייק !

  30. כשתחזרי אפילו לפני תהיה לנו חפיפה
    נוסעת ללונדון 19-29

  31. כבר מעכשיו….
    מתגעגעת

  32. איש מול ים

    חכמה ובוגדת
    חכמה שעשית דבר ספונטני

  33. עכשיו טוב1

    איך זה קרה???
    להעלם ככה לכל כך הרבה זמן?!

  34. יוווווווווווו
    איזה כייף לך

  35. הר הקסמים

    אני אתגעגע אלייך נורא,
    מקווה שיהיה לך שם מחשב, ושתראי סימן חיים מדי פעם.

להשאיר תגובה

