רשימת ה- 100 שלי

 

גמני הצטרפתי לטרנד החדש בבלוגיה

הסכיתו וקיראו: 

  1. אני MAID IN HOLLAND
    BORN IN ISRAEL            
  2. אני מרכיבה משקפיים מכתה ח` , לא משתמשת בהם מלבד בנהיגה ובצפיה בסרט
  3. אני לא אוהבת לעשות אמבטיה, מלבד ג`קוזי בחופשות.
  4. מתה על מקלחת. יכולה לעמוד חצי שעה במקלחת ולתת למים לזרום עלי
  5. אני שונאת להתלבש אחרי המקלחת, מבחינתי להשאר כך ולתת לאויר ליבש אותי.
  6. אני שונאת בגדים עלי, מתהלכת עירומה בבית. היום אני בבעיה, כי במטבח שלי אין וילון או תריס…
  7. חולה על גלידה.
  8. מטורפת על עוגות גבינה. אין אצלי עוגת גבינה לא טעימה. יש טעימה יותר וטעימה פחות.
  9. לא אוהבת שוקולד והכי לא אוהבת שוקולד מריר אבל כן גלידת שוקולד.
  10. הגלידה הכי טעימה שאכלתי נקראת TOTALLY  NUTS של בן&ג`ריס.
  11. פעם הייתי תולעת ספרים, היום אני כמעט ולא קוראת.
  12. פעם ראשונה שהייתי בחו"ל היה בגיל 8, בטיסה לקחו אותי לראות את תא הטייס.
  13. קיבלתי שעון לבת מצווה מסבתא שלי.
  14. למדתי לרכוב על אופניים בגיל 6 במושב תימורים.
  15. היה לי פסנתר לבן בבית.
  16. כשהתמרדתי ולא רציתי ללמוד יותר פסנתר, אימי מכרה אותו. אני לא יכולה לסלוח על זה.
  17. הסבים שלי מצד אבי, גרו חצי שנה בארץ, חצי שנה בהולנד.
  18. בכיתה א` התחפשתי לחוה, לבשתי בגד גוף בצבע גוף, סביבי התפתל נחש שאימי תפרה לי.
  19. בכיתה יב` קיבלתי 80 במגן במתימטיקה, ציון הבגרות שלי היה 50! היה לי בלאק אאוט מוחלט.
  20. הייתי תמידה גרועה.
  21. בכתה ג` היה כתוב לי בתעודה – תלמידה מצטיינת. זו היתה הפעם היחידה!
  22. לובה אליאב היה שכן שלנו בדו, כשנה.
  23. הבן הבכור שלי נולד בחודש השמיני במשקל 2.470 קג`.
  24. הפסקתי לעשן ב-   19.1.83 (עישנתי קופסא וחצי ליום) , בהחלטה של רגע אחד ולעולם לא חזרתי לעשן שוב.
  25. לא יכולה להתנשק עם גברים מעשנים, זה כמו להתנשק עם מאפרה.
  26. דודה שלי לסבית וחיה עם בת זוג כבר כ- 25 שנים.
  27. תפסתי את אימי בוגדת באבי כשהייתי ילדה.
  28. עברתי תאונת דרכים די קשה, החליפו לי ברך בעקבות התאונה.
  29. לפעמים יש לי הרגשה שאני מפתחת "אלצהיימר נעורים" נעלמים לי שמות, שוכחת דברים.
  30. הלכתי ללמוד באוניברסיטה בגיל 40.
  31. פעם הייתי בשלנית מדופלמת, היום אני בקושי מבשלת פעם בשבועיים כשהבן שלי מגיע הביתה מהצבא.
  32. אני לא אוהבת בשר, ואם כבר רק עוף.
  33. המאכל הבשרי הכי טעים לי הוא פטה כבד.
  34. חולה על גבינות, צהובות בעיקר. יכולה לחיות על אוכל חלבי כל חיי.
  35. מתה על חג שבועות.
  36. שונאת את ראש השנה ופסח.
  37. מעולם לא אהבתי את חג פורים, גם לא בתור ילדה וגם לא כאמא לילדים.
  38. הייתי בשמירת הריון עם הבן הראשון שלי ועם האחרון.
  39. אני שונאת לאחר. זה מלחיץ אותי. אבל, ברגע שאני רואה שאבוד וכבר מאוחר, אני לא נלחצת יותר כי בינכה וכה כבר איחרתי, לא מוצאת טעם להתעצבן יותר.
  40. פעם לא ידעתי להגיד לא, היום כבר למדתי!
  41. אני טיפוס מאוד מסור ונאמן.
  42. אני אישה פוליטית מאוד, מוכנה לצאת לרחובות למען מטרות שבהן אני מאמינה.
  43. בצעירותי הייתי פעילה בד"ש, אפילו הייתי מועמדת ברשימה למועצה של הישוב בו גרתי.
  44. הייתי מאוד פעילה אחרי רצח רבין. כל שישי, כמעט, התייצבתי בכיכר. הייתי פעילה למען ברק, בפעם הראשונה שלו בבחירות לראשות הממשלה. השתתפתי בשיירות תמיכה והגעתי עד ראש הנקרה וירושלים.
  45. עמדתי לילה שלם אחרי רצח רבין בתור כדי לעבור ליד הארון שלו.
  46. אני חיה בלי כרטיס אשראי, קונה רק במזומן.
  47. זכיתי פעמים בכרטיס טיסה זוגית ללונדון בהגרלה של יכין, איסוף תויות של מיץ ממותק בשנת 87. שבוע אחרי שבוע!
  48. החלפתי את כרטיסי הטיסה ללונדון בזוג כרטיסי טיסה להולנד ורכב שכור לשלושה שבועות.
  49. אני לא שותה נס קפה מאז ההריון הראשון שלי.
  50. אני שותה שחור עם חלב ממותק בסוכרזית וחצי.
  51. לא אוהבת לשתות מים. שותה רק ממותק, בעיקר דייט ספרייט.
  52. הייתי בגרעין נח"ל לקיבוץ ניר עוז.
  53. אחרי הטירונות שלחו אותי לקורס מכ"יות. הדחתי את עצמי שבוע לפני הסוף.
  54. בכתה יב` הלכתי עם חברה לראיין את רון בן ישי הכתב הצבאי של הטלויזיה ברוממה מטעם "מעריב לנוער".
  55. אחרי שסיימנו שם, יצאנו לבלות עם דן בירון וארל`ה גולדפינגר… שתי בנות תמימות מהפרובנציה יצאו לעיר הגדולה…
  56. הייתי בהופעה של מייק ברנאט, עמדתי כל ההופעה.
  57. הסתובבתי עם אבי ברחובות עזה לאחר תום מלחמת ששת הימים, כשעדין לא פינו את הגופות מהרחובות.
  58. בשנת ,68 כשהייתי בתיכון השתתפתי במשלחת נוער שנסעה לגרמניה למחנה נוער בינלאומי. במחנה היה לנו מדריך ממרוקו.
  59. אני שונאת לנקות את הבית.
  60. אני אוהבת לתלות כביסה, אבל לא להוריד.
  61. המחשב נמצא אצלי בחדר השינה.
  62. חדר השינה שלי תמיד מבולגן.
  63. אני אלופה באפית עוגות, אבל כמעט ולא אופה.
  64. אני פוחדת מנחשים, פחד היסטרי.
  65. החיות שאני הכי שונאת אלה היונים. אוף כמה שהן מעצבנות.
  66. מתה על כלבים, אבל אין לי כח לטפל בהם לכן אין לי בבית כלב.
  67. הייתי בתולה עד גיל 20.
  68. בעלי היה הגבר הראשון שלי.
  69. היית בטוחה שיהיה כתוב לי על הקבר:"אישה שידעה גבר רק גבר אחד" לשמחתי זה כבר לא כך!
  70. הזמר הישראלי שאני הכי אוהבת הוא יהודה פוליקר. אני נמסה כשאני שומעת אותו.
  71. כשהייתי נערה הערצתי את יגאל בשן.
  72. בנערי, במלחמה בין אלביס לקליף ריצ`ארד, אני הייתי בצד של קליף.
  73. כשקליף ריצ`ארד הגיע לארץ ב- 63 (?) נשכבתי עם חברות על הכביש לבאר שבע, ליד מושב תימורים, כשהוא עבר ועצרנו את השיירה.
  74. אמא שלי לקחה אותי לסרט הבלט "אגם הברבורים" בגיל חמש.
  75. אני כמו אלן, מעולם לא אהבתי לצפות בפורנו.
  76. וגם כמוה, מעולם לא השתמשתי בויברטור. פעם ראשונה שבכלל ראיתי ויברטור מקרוב היה בערך לפני שנתיים, כשקנינו אחד לחברה ליומולדת.
  77. עד לפני שנה, לא הייתי בחנות לאביזרי מין.
  78. מאז שאיבדתי את אהבתי, אני כבר לא נהנית מאוננות, ואם כבר, אז במקלחת…
  79. הארץ הכי יפה בה ביקרתי היתה נורבגיה.
  80. אני חולמת לנסוע לאוסטרליה וניו זילנד.
  81. מעולם לא הייתי בארה"ב.
  82. מעולם לא הייתי בפריז.
  83. אני אוהבת נשיקות.
  84. אני אוהבת ליטופים וחיבוקים.
  85. אמא שלי מתה סתם. היא החלימה מהסרטן אבל עייפה מהחיים ולא נלחמה עליהם. על זה אני עדין כועסת.
  86. אני אוהבת לנהוג. אני מלכת הכביש. היתה שנה שהיה לי בן במטולה ובת באילת, ואני נסעתי בערך פעם בחודש לבקר אותם.
  87. אני לא יודעת לטפל במכוניות שלי, אני מזניחה אותם (זו בסיבה היחידה שבעבורה הייתי שמחה לבנזוג קבוע, שיוריד ממני את העול הזה של טיפול באוטו).
  88. אני אוהבת אנשים עם חוש הומור.
  89. אני לא יכולה לסבול חברוּת פולנית, כזו שאני נדרשת לדווח כל הזמן מה קורה איתי ולדרוש בשלומם. אני צריכה את המרחב שלי.
  90. אני חיה על קצב חיים משלי. פעם באטרף ובפעם בדום מוחלט.
  91. אני אוהבת את המיטה שלי, יכולה לבלות בה שעות.
  92. הצבעים שאני הכי אוהבת, טורקיז, סגול, אדום, ירוק.
  93. הצבעים שהכי הולמים אותי, שחור ולבן.
  94. הצבעים שאני הכי פחות אוהבת עלי, כתום, צהוב, חום.
  95. אני טיפוס מאוד לא רכושני, אולי יותר מידי לא.
  96. אני לא טיפוס חסכן, אני חיה את הרגע ולא דואגת למחר.
  97. אני דומה לאבא שלי באישיות ובמראה.
  98. אני אישה גדולה
  99. אני אוהבת גברים גדולים

100.

        לא מאמינה שהצלחתי להגיע עד פה!

 

 

*

השתדלתי לא לחזור על דברים של אחרים

60 תגובות ל-“רשימת ה- 100 שלי

  1. איזו רשימה ארוכה
    רשומתך כבר מכילה חומר למחשבה בעבור יותר

  2. אפשר להעתיק ?….:-))))
    הפרוייקט נראה לי כמשימה בלתי אפשרית !!

  3. נשמה אפשר לגעת בך?
    היית בהופעה של מייק ברנט |מאוהב| כאילו כפרה רוע לב אני כל כך מקנאת כאן, ירוקההההה

  4. איזה יופי :-))
    פשוט נהניתי לקרוא,

  5. איש מול ים

    וראיתי אותך
    ראיתי אותך בעיני דמיוני עומדת עירומה ונגסת בכל פה ממש גבינות ויותר אנ` לא יכוללכתוב עכשיו

  6. ואווו
    איזה פרוייקט? כמה זמן לקח לך לעשות את זה?

  7. ועוד משהו…
    גם אני הערצתי את יגאל בשן, ועדיין אוהבת את השירים שלו.

  8. אוי הרגת אותי
    עם כל ההערצות האלה לזמרים.

  9. ריש עלום השם

    נעים להכיר
    טרנד מעניין

  10. ים יבשה וכל השאר

    לא הכרתי אותך קודם…
    היה מעניין לקרוא..

  11. פוליקר….
    הוא נפלא גם בעיני.

  12. ע י י ן ע ר ך

    אם במקרה
    לא הייתי אוהבת אותך מקודם

  13. מ ר ת ק !!!
    ..מרתק ללמוד עלייך בדרכך שלך..

  14. מקסימה 🙂

  15. כמהנהניתי לקרוא אותך
    כמה אנחנו דומות(-:

  16. פאקצה בטירוף

    נהדרת שכמותך
    וואו את ממש מדהימה

  17. מרהיבה. אשה גדולה בתנועות רחבות. ;

  18. e
    תימורים היא אבן דרך בילדות שלי

  19. (-:
    כן, זה בהחלט מעניין לקרוא על מישהו שכלל לא מכירים.

  20. אבא שלי אמא תמיד
    שכשיצאתי מהבטן של אימי

  21. תודה

  22. גמני יכולתי להעתיק ממך
    סעיפים שלימים מבלי לשנות

  23. תודה (-:
    אכן נותן אפשרות להכיר את הבנדם שמעבר לניק.

  24. (-:
    הרסת אותי-

  25. חופשי על הבר (-:
    את יודעת מה?

  26. יום שיש את יודעת
    תוכלי לגעת כמה שאת רוצה (-;

  27. אם תתחילי
    תראי שזה יבוא לבד

  28. נו?
    אז למה לא תצטרף (-:

  29. תודה (-:
    נעים להכיר

  30. הוא עושה לי צמרמורות
    כל פעם שאני שומעת אותו

  31. e
    אוהבת אותך בחזרה

  32. זה די קל
    האמיני לי.

  33. e
    נראה לי שאוסיף עוד כמה…

  34. תודה e

  35. את זוכרת מה כתבתי לך?
    ממש ממש הזכרת לי את עצמי

  36. תודה e

  37. בשמחה יפתי

  38. תודה לך יקירה במסע הנפלא שלך
    ובדרכי מבע כתיבתך

  39. ה ת ע ו ר ר ו ת

    מעבדת את זה…e

  40. תוסיפי יקירה..
    ..נשארתי עם המון טעם של עוד

  41. אני מחכה e

  42. עוד יחשבו שאני…
    נרקסיסטית.

  43. רק מי..
    ..שאוהב את עצמו

  44. (-:
    אני תכף אענה לקריאה שלך

  45. e עכשו תורך

  46. לא חושבת שאפשר להרוג אותך
    כל כך בקלות.

  47. הוא היה משמעותי
    בעבר

  48. האמת לא כל כך הרבה זמן
    אני חושבת ששעה וחצי בערך

  49. הדמיון שלך לא נח (-:
    ותודה

  50. קראתי
    רותקתי

  51. WOWW
    יפה, יפה,

  52. ה ת ע ו ר ר ו ת

    נעים להכיר אותך יותר ויותר e

  53. מסכימה עם איילה
    הרשימות האלה ממש מעניינות… ולמדתי להכיר ככה הרבה אנשים …

  54. הר הקסמים

    איך נהניתי מהרשימה שלך…
    היא כלכך את!

  55. אבא של מייקל רד

    וואו אהבתי לקרוא.

  56. את בטוחה שאת..
    MAID IN HOLLAND

  57. איילה בן חורין

    זה מעניין
    לקרוא 100 דברים על מישהי שאני לא מכירה, מבלוג שאני לא מכירה, ובכל זואת, להרגיש קצת, שאני מכירה משהו ממך.

  58. אני האחרת שלך

    כל כך מעניין
    שנעצבתי כשהגעתי כל כך מהר ל 100.

כתיבת תגובה

