בשם האב…

 
אתמול הייתי אחת מתוך האלפים שהגיעו לגן הורדים להשתתף בהפגנה למען ניצולי השואה "מצעד החיים איתנו" הרגשתי שאני חייבת להיות שם. בשבילי, בשביל ילדי ונכדי, ובראש וראשונה למען ניצולי השואה החיים עימנו. הייתי בשם אבי, שבוודאי ליווה אותי מלמעלה!
אני הצטרפתי לקבוצה של הניצולים מהולנד ומשפחותיהם. פגשתי חברים של הורי, חברים איתם נסעתי לפולין ואחרים… 
 
 
אתן לתמונות לדבר…
 
 
 
 
נציגות הולנדית מביעה סולידריות
 
 
 
 
נציגי הנכים, גם הם במפגינים
 
 
 
 
המוני אוזניים כרויות
 
 
 
 
אורלי וילנאי-פדרבוש וגיא מרוז, מראשוני הלוחמים למען זכויות הניצולים
 
 
 
 
חנה יהב – ניצולת שואה מתורגמת לשפת הסימנים
 
 
 
 
יוסי פלד  – ילד שואה
 
 
 
 
גם חנה לסלאו (דור שני) במפגינים
 
 
 
 
נציגי "אלה"
 
 
 
 
"בשם האב"
 
 
 
 
שירת התקווה
 
***
 
בתקווה לשינוי
אמן!
42 תגובות ל-“בשם האב…

  1. איש מול ים

    ברח לי קודם
    אני מקבל חררה כשמדברים ככה על הארץ. כמו הזהו למעלה.

  2. לצערי, לא הייתי בהפגנה בגופי….
    אבל בנפשי – מאד

  3. שמואל אייל

    ראשית, – כל הכבוד לך
    אני גאה בך על עצם השתתפותך בהפגנה.

  4. דבר חשוב מאוד
    האמת בקוראי את דברייך

  5. הצטמררתי
    פוסט חשוב ונקווה שההפגנה תביא תוצאות

  6. קובי אייל

    יישר כחך !
    על השיתוף, הרשומה והתמונות, כל הכבוד לך.

  7. ה ת ע ו ר ר ו ת

    נתפלל !
    ואם כבר מגיע למישהו הכי הרבה בכל המדינה זה להם !!

  8. ריש עלום השם

    פעילות מבורכת
    עצוב לראות

  9. המלצתי על הרשומה. חשוב ומרגש.

  10. בתקווה לתקווה… -:

  11. e הלב שלי לא נותן לי
    לקפוא על שמרי בעניין הזה…

  12. יש דברים שהדעת לא סובלת
    זה אחד מהם…

  13. אסור!!!

  14. e
    אני פשוט לא יכולה להשאר שוות נפש מול העוול הזה…

  15. ? קשת הבנה… סורי (-;

  16. שמואל אייל

    הרשיתי לעצמי להוסיף קישור לרשומה זו
    בבלוג שלי.

  17. מזל שלא ברח לך…
    פיפי (-;

  18. הלוואי… e

  19. תודה… ואכן
    שני הורי נשאו איתם את הזוועות

  20. תודה סמדר… מקווה מאוד שיהיה שינוי
    מקווה שלא נצטרך להפגין שוב.

  21. נשחתו… נשחטו!
    עצוב

  22. אכן e

  23. את יודעת מה הוא עשה?
    הוא לקח את התינוק ושפך אותו עם המים…

  24. העניין הזה בדמי!
    כמו שאמר אחד הניצולים על הבמה

  25. אין בעד מה… הייתי חייבת!

  26. כן, היא מדברת על זה בהצגת היחיד שלה
    ותודה e

  27. במדינה הזו
    יש יותר מדי דברים שהדעת לא סובלת.

  28. תודה… אבוא לקרוא את הפוסט שלך
    מקווה מאוד שיבוא שינוי כלשהו למצב האבסורדי הזה

  29. ריש עלום השם

    הבעייה "נפטרת" גם לגמלאים אחרים
    שאותם כנראה לא סופרים

  30. יקירי…
    יש לי דרכון הולנדי

  31. אכן גם לגימלאים אחרים!
    מדינה שמקווה שהבעיות שלה

  32. הלואי שלי היה דרכון זר
    אני ממש לא מרגיש בטוח במדינה הזו

  33. אני למדתי גראיטריה וניהול בתי אבות
    האמן לי שאתה לא צריך להזכיר לי את "האחרים"

  34. הר הקסמים

    כל הכבוד שהיית שם…
    ותודה על התמונות.

  35. פעם עונש על אפליה היה נידוי
    מצער שאי אפשר לנדות את אולמרט וחבורתו על זה שהם מרשים לעצמם להתעלל באנשים שבזכותם היום הם יושבים על סיר הבשר. אולמרט ניסה לחלק הטבות בצורות קולות לאנשים הלא נכונים במקום לחלק לניצולי השואה הוא החליט להרחיב את היריעה ולחלק לעולים מברית המועצות שעלו לארץ בשנות החמישים, אבל לא היו ניצולי שואה.

  36. איש מול ים

    התפמיתי למהפגנה סוףך סוף.

  37. תמר תמר המקורית

    תודה על התמונות והשיתוף.

  38. חשוב…
    אסור לשכוח לעולם!!!

  39. תודה על התמונות
    זה נושא כאוב…

  40. למרות הבלגן ההיסטרי שהיה אתמול
    בירושלים, וששיבש את יומי, הרגשתי שיש משהו מאוד חשוב בהתקוממות הזו והייתי סבלנית. ישר כח מותק!

  41. חשוב ביותר….
    תודה שהבאת לנו תמונות – שמשקפות ולו במעט את הכאב.

להשאיר תגובה

