בעוד חצי שעה..

 
אני יוצאת לכיוון חוף הים.
נתראה שם.
24 תגובות ל-“בעוד חצי שעה..

  1. ריש עלום השם

    היי פלאש…
    איזה ים?

  2. תבלי יקרה שליe

  3. פניניאור

    נו….
    לפחות ספרי מתוקה איך היה…?

  4. ש ו ל ה פנינים

    היי
    😉

  5. ריש…
    יש רשומה.. שכתוב הערב עד הזריחה בחוף בננה

  6. בבקשה… הסיפור המלא למעלה
    הפסדת

  7. מקווה שנהנית…
    (-:

  8. ריש עלום השם

    אהההם
    למה לא מספרים לי

  9. אני האחרת שלך

    רגע…
    לא אמרת עד זריחה?????

  10. מי שלא קורא את הרשמות שלי…
    מפסיד

  11. עקב המצב הביטחוני…
    קיצרנו את הערב

  12. אני מתנצלת יקרה..
    לא יכולתי לצאת מחולון…

  13. איזו אופציה היתה לי? (-;
    את יודעת הרי שתהיה פעם הבאה…

  14. חיכיתי לך ולאבטיח
    ולא באתם (-:

  15. חיכיתי חיכיתי…
    ובא איזה שני פלסטינאים

  16. חסרת לי e

  17. הפסדת! NEXT TIME

  18. שבת שלווה לך (-:

  19. נשיקות…
    ו… תהיי ילדה טובה 😉

  20. קובי אייל

    מחכה לך אבטיח !

  21. שבת קסומה יפתי
    מתעוררת

  22. אני האחרת שלך

    אאוץ`
    עדיין לא מוצאת פתרון לקטנה שזה אחה"צ היחיד שלה לבד עם אמא.

  23. יפההההה

  24. סהר-תמיכה

    עקב המצב הבטחוני נתקעתי בפקק
    בדרך לנצר סירני

להשאיר תגובה

