הצעה שאי אפשר לסרב לה

 
בנתיים עד שה"סטארט אפ" שלי של מיקה יתחיל לעבוד
יש לי הצעה שלא מן העולם הזה – מפגש בלוגרים בני גילנו.
 
למה הכוונה?
יום שישי הקרוב אני מתכוונת להיות בחוף "בננה ביץ`" החל בשש בערב ועד הזריחה.
מקום נעים, חביב, על החוף, בתוך החול. שלחנות, כסאות, בירה, טוגנים וים…
מי צריך יותר מזה?
 
איך זה פועל?
לכל מי שבא, לכל מי שמתחשק, שיבוא…
מי המוזמנים?
בני הארבעים פלוס מינוס [כדי שגם שירה, ניבה ויופי יוכלו לבוא  מבלי להציג תעודת זהות ]
אפשר לבוא לבד, אפשר עם בת/בן הזוג, אפשר עם חברה/חבר… פשוט לבוא להנות מהים, האויר והחברה, בלי לתכנן יותר מידי, מבלי לעשות עניין.
 
תהיה רק הגבלה אחת!
בלי ילדים.
את הילדים תשאירו עם סבא וסבתא, בייביסיטר, אחים… מי שתרצו, רק לא לבוא איתם.
 
מי שירצה את הטלפון שלי לתאום, יוכל לשלוח לי מסר ויקבל אותו בפרטי.
 
אני אהיה שם, אשמח אם יגיעו עוד אנשים.
 
להתראות על החוף ביום שישי
 
 
img48/9421/14420311nu5.jpg
 
פסיטבל הסרטים בחוף "בננה ביץ"` קיץ שעבר
 
 
 
*
מבקשת שהרשומה הזו לא תופיע בדף הראשי של תפוז!
זו יוזמה פרטית המיועדת, רק, למי שקורא אותי ולחבריו
 
תודה.
 
 
נ.ב
 
לא להבהל
אני לא טורפת אנשים
אני בכלל בכלל לא אוהבת בשר
כך שאתם יכולים להיות רגועים.
אבל,
אם מישהו מכם עשוי מגבינה
במיוחד אם זו גבינה הולנדית
מאוד מסוכן להתקרב אלי  
 
 
  
37 תגובות ל-“הצעה שאי אפשר לסרב לה

  1. אני האחרת שלך

    איזה רעיון מקסים
    אפשר לבוא להציץ בלי להזדהות?

  2. רעיון מצויין
    אבל בגלל שזה רק בני גילנו (אהממ אהמממ) אני לא בטוחה אם אני כלולה בהזמנה 🙂

  3. פ נ ל ו פ ה

    רציתי להתחפש לחכמה
    ולא לשאול איפה החוף הזה, אז שאלתי את גוגל

  4. חוף מאד יפה…
    תבלו יפה.. אני חוגגת לאבא שלי יום הולדת.. הוא בן

  5. אהההם.. אפשר שאלה ?
    ומי שקורא ולא נוטה להגיב ?

  6. יוזמה ברוכה
    יש התחייבויות קודמות…

  7. תעשו חיים נשמע טוב e

  8. ה ת ע ו ר ר ו ת

    אחלה רעיון !

  9. אם יש בננות – באה.. 🙂
    כל הכבוד על הרעיון ותודה למיקה ששימשה כטריגר עבורך !

  10. איש מול ים סיגליות

    את ממש גדולה!

  11. ברח לי קודם . ושוב – את גדולה!
    זה רעיון נפלא.

  12. אפשר….
    ואם תראי שאני ואחרים לא טורפים

  13. צחיקולה ((-:
    נראה לך שאגיד לכולם לבוא לאכזיב

  14. מה את אומרת?
    סמכתי על זה שתבואי!

  15. סיוונוש ((-:
    תזהרי ממני!

  16. בגלל אני גם קוראת אותך
    ולרוב לא מגיבה

  17. אוהבת אותך e
    גם היפיפיה הראשונה במגיבים תבוא!

  18. תודה יקירה
    חבל שאמסטרדם לא פה מעבר לפינה

  19. אני האחרת שלך

    במקרה שלי זה קצת בעייתי להזדהות
    רק חסר לי שיהיה שם מישהו שמכיר אותי, את בעלי, אותו…..

  20. תודה יפתי..
    בגדול מאד קרוב לי להגיע לשם

  21. פ נ ל ו פ ה

    למחרת ב8 וחצי בבוקר
    יש בר מצווה לבן של אחי……..עליה לתורה

  22. כפיתים 🙂
    תודה.

  23. בחייך….
    באותה מידה יכול להגיע מישהו

  24. אנחנו נשלח אותך הביתה בזמן (-;
    למחרת ב8 וחצי בבוקר

  25. אני האחרת שלך

    היא מתה לבוא
    אבל כרגע אין איפה להשאיר את הקטנה.

  26. ה ת ע ו ר ר ו ת

    זה בהחלט לא רחוק
    בהשתדלות בהשתדלות

  27. משתדלת….
    צוחקת,

  28. e אם אין אני לי למי לי?!

  29. נו רוית…
    מהשפלה לתל אביב חצי שעה בקושי…

  30. בסתו נארגן מפגש בחוף הצפוני (-:

  31. בתנאי…
    שא מקדמת את עינייני הסטאר אפ

  32. וואו, כמה נחמד!!
    תהנו!!

  33. היא תמצא פתרון עד מחר (-:

  34. אם תרצי אין זו אגדה (-:

להשאיר תגובה

