אשרי

 

אַשְׁרֵי הוֹרַי שאינם בחיים

אַשְׁרֵי הוֹרַי שלא זכו לראות את המדינה בוגדת בהם

אַשְׁרֵי הוֹרַי שלא רואים ממשלה מבישה שכזו

אַשְׁרֵי הוֹרַי שלא רואים את שברו של חלומם

החלום למענו עלה אבי ארצה בשנת 47
החלום למענו לחם אבי במלחמת השחרור ביד מרדכי

החלום למענו עזבה אימי הכל ובאה אחרי אבי לפה

החלום למענו ירדו הורי לחבל לכיש בשנת 57

החלום שפה לעולם לא יתנו להם לגווע כמו "שם"

 

אַשְׁרַי שאני לא צריכה להביט היום בעיניי הורי

אַשְׁרַי שאני לא צריכה לראות את כאב ההתפקחות שלהם

אַשְׁרַי שאני לא צריכה להרגיש את האכזבה שלהם

אַשְׁרַי שהורי כבר לא בחיים

לראות את הבושה!

 

 

img240/6743/267gallery194051wh9.jpg

המספר על ידו של אבי

 

32 תגובות ל-“אשרי

  1. אם הייתה להם הזדמנות לחיות עוד , הם
    לא היו מוותרים עליה ודווקא היו די נהנים , למרות דעתך השלילית.

  2. צמרמורות "אחותי" … רק צמרמורות.

  3. אוהו….
    דיר.. עצוב… אני בהלם

  4. ש ו ל ה פנינים

    אוףףףףףףף רשומה חזקה !

  5. פ נ ל ו פ ה

    גם מבלי להיות דור שני
    בימים שכאלה אני מוצפת בושה,

  6. פ נ ל ו פ ה

    לא מחר מותק
    מחרכך, מתישהו…

  7. לא יודעת….
    מצד אחד כה מזדהה,

  8. חבל אתה לא מסוגל לראות
    את הכאב שמתוכו פרצו הדברים

  9. מצטערת שאנחנו חלוקים
    אני מכוונת לדבר אחד בלבד

  10. תודה e

  11. e
    לפעמים אני מתביישת שאני ישראלית

  12. חיבוק e

  13. נכון מאוד… /-:

  14. כנראה… )-:

  15. אני לא מסוגל לראות רק שחור

  16. ועוד משהו רציתי להגיד לך חברי הטוב
    לא צריך להרחיק לאמריקה כדי שיזרקו אותך לרחוב,

  17. איש מול יום

    אם מדובר על ניצולי השואה
    אז נפלה טעות בהבנת הנקרא. אני קראתי – ואיני כל כך רע בהבנת הנקרא – והבנתי שאת יורקת אש וגפרית באופן גורף על כל המדינה.וזה דבר שמעצבן אותי מאד מאד.

  18. חה (-:

  19. אני מצטערת שלא שמת לב…
    תמונת המספר של אבא שלי

  20. החזרת אותי אליך כדי לקבל "חה" ?
    לא יפה!

  21. כן זה האנשים
    שעומדים בראש המדינה שלנו

  22. לא פעמים רבות אני…
    מתביישת במדינה שלי

  23. קובי אייל

    משותק מילים

  24. פוסט כואב.
    אשרי הורייך שלא נזקקו לנדבות העלובות האלה.

  25. איש מול ים . סוער.

    וכוח ממש רציני עם רשפים
    אוי רשפים

  26. מילותייך, הן מילותיי
    וכל שאוסיף, אגרע…….

  27. הר הקסמים

    הורי עדיין חיים
    ואבא שלי עדיין מעריץ את המדינה שיורקת עליו.

  28. ה ת ע ו ר ר ו ת

    מזדהה e
    זה מה שכל הזמן מהדהד לי בראש על שני הוריי שהלכו

כתיבת תגובה

